Mulla itsetuhoisia ajatuksia
En halua soittaa mihinkään tai käydä missään. Haluan olla vaan kotona. Mä en ole saanut missäån hyväksyntää olla sellaimen kuin olen. Kaikkialla oon ollut se outo
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat vain ajatuksia. Niitä tulee ja menee.
Tää on niin liibalaata.....kaikkia ei haluta tähän maailmaan ja mä olen yksi sellainen
Ap
Jännä että haluat muiden hyväksyntää mutta et pysähdy miettimään mikä heissä saa sinut hyväksymään heidät
Varsinkin jos ovat noin anuksesta
Sama täällä olen aivan normaali kolmekymppinen nainen ja erakoitunut. En vaa sovi missään
Olet ap luuseri jota kukaan ei jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä olen aivan normaali kolmekymppinen nainen ja erakoitunut. En vaa sovi missään
Mä oon niin monesti yrittänyt saada hyväksyntää ja löytää paikkani. En ole saanut
Ap
Masennus. Itse "elin" 2 vuotta niin että en tehnyt mitään muuta kun makasin sohvalla ja odotin että tulisi yö ja pääsisi nukkumaan. Kun rupesin nukkumaan niin joka yö toivoin etten aamulla heräisi. Kävin todella syvällä ja oli itsetuhoisia ajatuksia päivittäin. Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Masennus. Itse "elin" 2 vuotta niin että en tehnyt mitään muuta kun makasin sohvalla ja odotin että tulisi yö ja pääsisi nukkumaan. Kun rupesin nukkumaan niin joka yö toivoin etten aamulla heräisi. Kävin todella syvällä ja oli itsetuhoisia ajatuksia päivittäin. Tsemppiä
Ei ole masennusta, tiedän itse paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin monesti yrittänyt saada hyväksyntää ja löytää paikkani. En ole saanut
Ap
Moni varmasti ajattelee samoin kun sinä. Sulla on varmasti paljon kohtalotovereita. Itsekin olen monesti pohtinut millainen todellinen minä on, ja millainen minä haluaisin olla. Sitä pohtiessa pukkaa identiteettikriisiä. En vieläkään tiedä mikä haluaisin olla isona ja lähentelen 50 vuotta
Sinä olet hyvä sellaisena kuin olet. Eikä se muille kuulu.
 Olisi varmaan järkevää jutella jonkun asiantuntijan kanssa noista tuntemuksistasi. 
Älä huoli. Niitä on välillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole masennusta, tiedän itse paremmin.
Ap
Juuri masentunut sanoo noin
En minäkään ap saanut koskaan lapsena tai nuorena tai aikuisenakaan olla oma itseni. Mutta nyt en enää välitä ja olen oma itseni joka tapauksessa. Olen jotenkin alkanut sulkea muiden mielipiteet ulkopuolelle. En jaksa oikeastaan edes välittää yksinäisyydestä enää. Ihmisillä on niin paljon turhaa höttöä elämässä. Toivon että löydät oman polkusi ja arvostat itseäsi ja elämääsi.
Mitä tarkoitat että et ole saanut hyväksyntää? Eikö sinua huolita kaveriksi vai mitä?
Itelläni samanlainen olo. Haluatko ap kertoa kokemuksistasi, mitä kaikkea elämässäsi on tapahtunut (tai siis mitä kaikkea on mennyt pieleen)? Itselläni löytyy niin paljon kaikenlaista, että siitä voisi ohjata elokuvatrilogian.
Ei kannata elää niin että yrittää hakea hyväksyntää. Ehkä ne ihmiset huomaa että feikkaat, mielistelet etkä ole aito oma itsesi. Itse olen ainakin huomannut muutaman tälläisen ihmisen elämäni aikana ja siitä ihmisestä tulee omituinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Itelläni samanlainen olo. Haluatko ap kertoa kokemuksistasi, mitä kaikkea elämässäsi on tapahtunut (tai siis mitä kaikkea on mennyt pieleen)? Itselläni löytyy niin paljon kaikenlaista, että siitä voisi ohjata elokuvatrilogian.
Joo ei tee mieli täällä kertoa, eikä missään muuallakaan.
Ap
Itsekin yrittänyt taas kovasti etsiä ystäviä, mutta turha vaiva taitaa olla, kun lopulta kaikki puukottaa selkään, hylkää ja toteaa taas, että yksin on sittenkin parempi.
Älä luovuta. Löydät vielä paikkasi ja ne ihmiset joiden joukkoon kuulut. Jos aloittaisit syksyllä uuden harrastuksen? Vaikka liittyisit siihen liittyvään ryhmään jossain? Ei niistä ihmisistä väliä jotka ovat liian erilaisia kuin sinä.
Yksinäisyys ja eristäminen tappaa. Ei heti, mutta vähitellen. Anteeksi realismi.
Ajatukset ovat vain ajatuksia. Niitä tulee ja menee.