aikainen plussa
viimeiset kk 13.3.Satunnainen ovistikkaus 11 pvää senjälkeen ja tummaa viivaa.Siihen sitten yksi rakastelukerta.11 päivää tämän jälkeen, eli 23/28-41 haalea viiva Aconin rask test,seur pvänä clearbluen aamuvirtsasta ja ihan näkyvä viiva,taas seuraavana päivänä kunnon viiva , eikä edes aamu-virtsasta.
Viides lapsi kyseessä, eikä koskaan aiemmin ole niin aikaisin + näytt.
Rinnat pinkeenä, väsymys ja ihan uutta minulle huimaus.
Voiko ihminen vaan erittää Hcgtä niin eri tavalla vai enteileekö
kohdun ulkopuolista raskautta.Kertokaa omista kokemuksistanne ja miten raskaus eteni ja oliko mitään erikoista jos testasitte aikaisin +.
Niin, ja olen uusi palstalla jotenka morjesta vaan kaikille!!!!
-Tussilaago- 3v4pvää
Kommentit (3)
Itse tiedän hedelmöittymispäivän tarkasti, koska raskaus on saanut alkunsa pienellä lääkärin avustuksella eli inseminaatiolla. 11 päivän kuluttua ovulatiosta (ja inseminaatiosta) testasin myös Acon 10:llä vahvan plussan ja seuraavana päivänä Clearbluella samoin vahvan plussan (eikä ollut edes aamuvirtsasta tehty).
Luulisin, että vahva plussa aikaisin merkitsee vain hyvää raskauden jatkumisen kannalta. Ainakin itselläni raskaus on mennyt hyvin ja tänään tuli rv 35 täyteen
Onnea plussasta!
kanssa kp 23/28 eli dpo 11.
AIHA rv 32+4
" selvvät" haamut noin viikkoa ennen kuin menkojen olis pitäny alkaa ja kaks onnistunutta raskautta takana. Toivotaan että ätmäkin yksilö aikasesta plussasta huolimatta ;) Eipä ole käyny mielessäkään et olis vihje ulkopuolisesta, kääk!! Tosin haamuja mulla noi onkin ensin kaikki olleet.