Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisitteko viestiä miehelle joka ei ole vastannut

Vierailija
27.08.2025 |

Vai antaisitteko olla? Mies on kiinnostava, mutta kaverit sanovat aina ettei koskaan saa tuplaviestitellä miehelle. Ei oo tullut tähän mennessä tällaista vastaan. Kaverit lienee oikeassa.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kanssasiskot. Nainen valitsee ja ottaa (ja mies otetaan). Vai haluatko olla se, joka otetaan ja vain vikisee.

Mikäs apinatarhasta karannut  r aiskaaja täällä jakelee viisauksiaan.

Nainen valitsee, mutta mies tekee työt. Jos mies ei näe vaivaa, tämä on kerrassaan hyödytön.

Mä olen nainsen. edellinen

ps: Sä pidät miehiä joinain aivottomina olioina ja siksi ei käy flaxi.

Vierailija
62/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa joka haluaa. Jos et halua, et viestittele, mutta jos haluat, kaikki keinot on sallittuja.

Typerää jos elämäsi suhde kaatuu yhteen typerään kavereiden sääntöön.

Lähtee koko homma käyntiin väärinpäin jos nainen alkaa jahdata miestä.

Tosi väärin päin.

Minut kaappasi kyytiinsä nainen harrastusporukasta neljä vuotta sitten.

Kyllä harmittaa vieläkin, että homma lähti käyntiin väärin päin.

Not.

Prinsessamies on tyytyväinen kun nainen kaappaa ja vie mukanaan. Hih hih.

Kyllä mies räkänokastakin tulee, vaan ei tyhjän naurajasta.

Terveisiä kellariin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan laita viestiä! Jos ei tule vastausta viestiin, niin se on vinkki lopettaa. Voihan olla, että mies on unohtanut, mutta luulisi jossain välissä käyvän katsomassa teidän viestejä ja tulisi silloin ilmi. Ja jos ei käy, niin ei ole kyse unohduksesta. 

En ymmärrä naisia, jotka ronkuvat miesten perään. Mulla on tällainen ystävä. Hän kysyy aina minulta neuvoa, laitanko viestiä. Ja vastaan hänelle aina, et laita. No, laittaa kuitenkin ja sitten itkee, kun miehet on paskoja, kun ei voi vastata. Kyllä vihjeen pitää mennä perille. Jos ei tule vastausta, ei ole kiinnostusta.

Vierailija
64/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vertaistuesta. Tajusin itsekin etten todellakaan halua pelaavaa/emotionaalisesti ei-saatavilla olevaa miestä jota ei juuri kiinnosta, joten otin seuraavan ja sieltä tulikin vastaus hetkessä ja treffit sovittu :) kyllä yksinkertaisuus ja helppous näissä asioissa on paras. -ap

Ja nyt ap itse vaikuttaa pelurilta...

No mitä sen pitäis tehdä? Jäädä odottelemaan vastausta mitä ei ikinä tule. Paras jatkaa elämää kun vientiä on.

Vierailija
65/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vertaistuesta. Tajusin itsekin etten todellakaan halua pelaavaa/emotionaalisesti ei-saatavilla olevaa miestä jota ei juuri kiinnosta, joten otin seuraavan ja sieltä tulikin vastaus hetkessä ja treffit sovittu :) kyllä yksinkertaisuus ja helppous näissä asioissa on paras. -ap

No mitä sen pitäis tehdä? Jäädä odottelemaan vastausta mitä ei ikinä tule. Paras jatkaa elämää kun vientiä on.

Mutku nyt se alkuperänen mies vaan hylättiin noin vaan? Naiset vaihtaa lennosta ja torjuu mitättömistä syistä 

Vierailija
66/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa joka haluaa. Jos et halua, et viestittele, mutta jos haluat, kaikki keinot on sallittuja.

Elämäsi suhde passiiviseen prinsessamieheen? Anna mun kaikki kestää.

Naiset eivät tajua, miten kerta kaikkisen paska sellainen mies on, joka asettuu suhteeessa naisen tai lapsen rooliin. Kirjaimellista ydinjätettä.

Kokemusta on ja sain kunnon miehen. Joten voit painua sinne minne aurinko ei paista. Pelatkaa vaan naiset niitä prinsessapelejä, niin alfanaiset ottaa sen minkä tahtoo.

En ikinä tahtoisi miestä, joka naisen pitää ottaa. Alfanaisena haluan jotain muuta kuin munattoman vätyksen. Mutta jokainen tyylillään.

-er

Tämä

Vierailija
67/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Next. 

Vierailija
68/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtee koko homma käyntiin väärinpäin jos nainen alkaa jahdata miestä.

Tosi väärin päin.

Minut kaappasi kyytiinsä nainen harrastusporukasta neljä vuotta sitten.

Kyllä harmittaa vieläkin, että homma lähti käyntiin väärin päin.

Not.

Minullakin ollut useasti niin että nainen itse tehnyt tuttavuutta ja silmiä räpytellyt, sitten siitä olen osannut päätellä että nainen on kiinnostunut eikä ole tarvinnut turvautua telepatiaan

Vierailija
70/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viesti riittää. Jos ei vastaa, niin antaa olla.

Vierailija
71/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies vastaa kyllä nopeasti tai selittää miksi ei ole vastannut. Ei siinä sen kummempia keinoja tarvitse kummankaan käyttää. 

Näin on. Jos on kiinnostunut niin vastaus tulee kyllä salamana.

Vierailija
72/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina viestiä, jos tekee mieli laittaa. Jos ei tee mieli, niin en laita. Olen tyytyväinen tähän periaatteeseen. Tosin jos selvästi olen koko ajan se aloitteellisempi (ei ole tapahtunut) niin lopetan viestittelyn, koska toinen ei selvästi ole kiinnostunut.

Tuo jälkimmäinen virke oli tarkoitettu vinkiksi miehille.

Vierailija
73/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mitään pelaamista kun hän yritti aidosti saada toimimaan sen miehen kanssa. Mikä olikaan se hulluuden määritelmä, että vaan yrittää uudestaan ja uudestaan samaa tapaa vaikka se ei toimi.

Vierailija
74/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku nyt se alkuperänen mies vaan hylättiin noin vaan? Naiset vaihtaa lennosta ja torjuu mitättömistä syistä 

Alkuperäinen äijä ei ollut kiinnostunut, kun ei kerran vastannut. Simple as that.

Vierailija
75/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla sun äiti. Osaat itse ottaa puhelimen käteen ja kirjoittaa ilman patistamista.

Vierailija
76/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan jos oikeasti olen kiinnostunut. En jätä mitään silloin arvailujen varaan ettei myöhemmin kaduta. 

Paitsi jos ei tunne vielä tarpeeksi että olisi muuta kuin alustavasti kiinnostunut. Silloi kannattaa skipata.

Luotan intuitioon. Jos ihan ekoista viesteistä kyse ni sitten skippaan jos häntä ei näytä kiinnostavan.

Naisen intuitio ei ole juuri koskaan oikeassa. He näkevät merkkejä siellä missä niitä ei ole ja sen takia katuvat myöhemmin poikkeuksetta parinvalintaansa.

Jaa, mun intuitio on aina ollut oikeassa.

-Nainen

Vierailija
77/79 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin viestin. Ei se ota jos ei annakkaan! 

Vierailija
78/79 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan tässä on hylännyt kun toiseen ei saa yhteyttä?

Vierailija
79/79 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatio on kaksisuuntainen tie, eikä miesten pidä yksin pitää keskustelua yllä, joten kannattaa luopua omahyväisestä egosta ja ottaa itsekin vastuuta kommunikoinnista