Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäonnistunut ihmisenä ja häpeän itseäni

Vierailija
27.08.2025 |

Monet asiantuntijat ja psykologit ovat usein sanoneet, että tylsyys parantaa ihmisen luovuutta ja mielenterveyttä. Siksi olisi parempi olla tekemättä mitään tylsistymisen lievittämiseksi ja keskittyä sen sijaan tylsistymisen ylläpitämiseen itse tylsistymisen vuoksi, jotta elämä olisi parempaa ja terveellisempää. Ja tylsyydessä elämisen on siis sanottu olevan ihmiselle terveellisempää kuin sen tylsistymisen täyttäminen aktiviteeteilla ja tekemällä jotakin sen tylsistymisen välttämiseksi tai lopettamiseksi (eli tehdä jotain, mikä poistaa tylsistymisen ja estää ihmisen hyötymään tylsistymisen eduista). Mutta itse en ole koskaan kuitenkaan onnistunut tuossa enkä ymmärrä miten kukaan voisi, sillä aina kun alan tuntea oloni tylsistyneeksi niin alan esimerkiksi lukea kirjaa, piirtämään, maalaamaan, askartelemaan, kirjoittamaan, jatkamaan kitaransoiton harjoittelua, leikkimään kissani kanssa, kuuntelemaan musiikkia, katsomaan informatiivisia videoita tai lähden ulos lenkille jolloin se tylsyys katoaa ja joka kerta sen jälkeen alan aina tuntemaan kovaa häpeää ja epäonnistuneeni täysin ylläpitämään tylsistymistä suositellulla tavalla. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyttä ei ole tarvetta suorittaa ja ottaa turhia paineita siitä. Sinä olet ihan riittävä ja onnistunut ihmisenä vaikka sinulla ei olisi tylsää 24/7 ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän