IL: Suositut geelilakat kielletään - voivat aiheuttaa lapsettomuutta ja syöpää
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/bca73fdc-9a59-499d-87d5-bda2a2849387
Näköjään joitain kynsiteknikkoja ei haittaisi käyttää pulloja loppuu tietäen että se vaarantaa tutkitusti oman ja asiakkaan terveyden. Raha puhuu mutta melko kamala ajatus! Minusta hyvä että näitä aineita tutkitaan ja saadaan tietoon riskit.
Kommentit (5)
Aasialaisia on ilmestynyt runsain määrin kynsiä kaunistamaan, joko nyt tulee stoppi ?
Okei, no onneksi lapset (3kpl) tehty jo ja yksityinen sairausvakuutus löytyy 😊
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti kaikki kemikaalit on vaarallisia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, ei tarvitse edes tutkia.
Toiset kemikaalit on sitten enemmän tarpellisia kuin vähemmän tarpeelliset. Onko nää geelilakat kynsissä sitten niin tarpeellisia, että niitten takia tarvitsee altistua kemikaaleille..?
No käyttäväthän jotkut alkoholiakin 🤷🏻
Ja moni muukin turhake voitaisiin kieltää, kun eivät ihmiset itse tajua. Luontoa muka-suojellaan ja käytetään kaiken maailman myrkyt niin itseen, kuin sitä kautta myös luontoon.
Mutta eihän se minua koske, minä haluan ja minulla on oikeus?
Lähtökohtaisesti kaikki kemikaalit on vaarallisia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, ei tarvitse edes tutkia.
Toiset kemikaalit on sitten enemmän tarpellisia kuin vähemmän tarpeelliset. Onko nää geelilakat kynsissä sitten niin tarpeellisia, että niitten takia tarvitsee altistua kemikaaleille..?