Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Suositut geelilakat kielletään - voivat aiheuttaa lapsettomuutta ja syöpää

Vierailija
27.08.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/bca73fdc-9a59-499d-87d5-bda2a2849387

Näköjään joitain kynsiteknikkoja ei haittaisi käyttää pulloja loppuu tietäen että se vaarantaa tutkitusti oman ja asiakkaan terveyden. Raha puhuu mutta melko kamala ajatus! Minusta hyvä että näitä aineita tutkitaan ja saadaan tietoon riskit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikki kemikaalit on vaarallisia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, ei tarvitse edes tutkia.

Toiset kemikaalit on sitten enemmän tarpellisia kuin vähemmän tarpeelliset. Onko nää geelilakat kynsissä sitten niin tarpeellisia, että niitten takia tarvitsee altistua kemikaaleille..? 

Vierailija
2/5 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia on ilmestynyt runsain määrin kynsiä kaunistamaan, joko nyt tulee stoppi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no onneksi lapset (3kpl) tehty jo ja yksityinen sairausvakuutus löytyy 😊

Vierailija
4/5 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kaikki kemikaalit on vaarallisia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, ei tarvitse edes tutkia.

Toiset kemikaalit on sitten enemmän tarpellisia kuin vähemmän tarpeelliset. Onko nää geelilakat kynsissä sitten niin tarpeellisia, että niitten takia tarvitsee altistua kemikaaleille..? 

No käyttäväthän jotkut alkoholiakin 🤷🏻

Vierailija
5/5 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni muukin turhake voitaisiin kieltää, kun eivät ihmiset itse tajua. Luontoa muka-suojellaan ja käytetään kaiken maailman myrkyt niin itseen, kuin sitä kautta myös luontoon.

Mutta eihän se minua koske, minä haluan ja minulla on oikeus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi