Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on lihonut

Vierailija
27.08.2025 |

Ja se vaikuttaa seksihaluihin. En haluaisi olla pinnallinen, mutta minkäs minä sille mahdan, mitä ajattelen? Mitä te "lihonneet" olette tästä mieltä? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot asiasta suoraan. Joko jatkatte yhdessä tai ette.

Vierailija
2/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on sinulle tärkeää, mutta tyttöystävä ei saa himoja heräämään, suosittelen eroa.

Onhan tuo ikävä tilanne, mutta täysin mahdotonta sanoa naiselle painosta, ilman hänen loukkaantumista. Ja siihen se seksi loppuu viimeistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa lihavampikin, tuo tänne.

Vierailija
4/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama, mutta olen itse se nainen kuka oli 15 vuotta hoikka ja sitten lihonut. No ei oikein lihava mutta en tykännyt ja uskon että mies ei tykännyt. Si vihdoin , ihan vain itseni takia olen vihdoin ottanu niskasta kii itseäni ja vihdoin alan olemaan hyvässä tilanteessa. Paino on alle 70 nyt ja hyvältä näyttää taas. Se on vähä niin että naisen pitää itse tajuta ja haluta laihtua. Muuten tulee vaan riitaa ja ero.

Vierailija
5/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo myös vuosien aika lihonut. Ei hänestä itsestään vaikuta mihinkään. Nukkuu enemmän, seksi ei kiinnosta, mitään ei jaksa tehdä, ulkoilla ei  jaksa ja tuolista ei jaksa nousta. Jotain kun tekee niin taas väsyttää.

Minua ei haitaa tuo muuttunu ulkonäkö, mutta tuo muu se on kyllä rasittavaa.

Vierailija
6/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo myös vuosien aika lihonut. Ei hänestä itsestään vaikuta mihinkään. Nukkuu enemmän, seksi ei kiinnosta, mitään ei jaksa tehdä, ulkoilla ei  jaksa ja tuolista ei jaksa nousta. Jotain kun tekee niin taas väsyttää.

Vaimo on kyllästynyt sinuun, enkä ihmettele. Tuollainen kitisijä ei kiinnosta ketään. 

Vierailija
7/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmaan mene "lihonneisiin" sinänsä koska en ole koskaan suhteessa lihonut. Olin lihavahko teini ja teinisuhteen jälkeen sitten oikeasti läski nuori aikuinen ja siinä kunnossa kelpasin aivan erinomaisesti silloiselle poikkikselle. Toki mulla muodot jakautui ja jakautuu varsin onnekkaasti vaikka massuakin oli ja on. 

Mutta sittemmin tuon aiemman suhteen lopulla kyllästyin kun ylipaino+ikä-kombobreakkeri meinasi tulla kolmikymppisenä liikuntaharrastuksen ja jaksamisen tielle. Laihdutin useamman kymmenen kiloa (25~) pois ja olen nyt normaalipainoinen ollut vuosia. Nyt olen suhteessa jossa en kelpaa miehelle vaikka olen suhteen aikana laihtunut lisää. Hän myös kertoo sen avoimesti ja tosi ilkeästi niin eipä ole enää mitään seksiä.

Mietin että eroan varmaan tästä ja olen täysin ilman miestä tai yritän etsiä jonkun joka näkee naisen ihmisenä ja jolle seksi on vähän kokonaisvaltaisemmin molempien nautintoon perustuva yhteinen, mielellään päivittäinen!, juttu. Eikä niinkään naisen nuoruuteen ja visuaalisuuteen yksistään perustuva masturbaatiosuoritus kuten se tälle nykyiselle ukolle tuntuu olevan. Hän on vieläpä minua huomattavasti vanhempi, ylipainoinen ja varaton että onnea vaan parikymppisen salikissan metsästykseen tai seksin ja suhteen saamiseen kun haukkuu kolmekymppistä naista siitä että on massu 😴

Onneksi hyviäkin kokemuksia on, esim. ihana ex jonka kanssa lähdimme eri teille vain koska tavoitteet muuttuivat minulla vähän ja hänellä täysin emmekä vain enää olisi voineet jatkaa yhdessä millään. Vuosikin tällaista paskaa suhdetta voi kyllä romuttaa itsetuntoa tosi pahasti jos toinen koko ajan haukkuu ja arvostelee. Jos tämä olisi ensikokemukseni miehistä niin olisin varmaan täysi aseksuaali nyt 😬 Etenkin kun mies yrittää vakuuttaa että kaikki miehet ovat kuten hän??

Vierailija
8/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lihavia naisia.

Vierailija
9/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää tuota termiä lihonut, varsinkin kun kyse on "tyttöystävästä". Tyttö ei liho hirvittävästi vuodessa, tuskin edes muutamassakaan ellei taustalla ole jokin sairaus, raskaus tms. ja tyttöystävä taas vittaa johonkin alle kaksikymmpiseen. Jos kyse on taas jostakin muutamasta kilosta (vuodessa), voisin sanoa että hanki elämä ja uusi sporttimimmi ja jätä tämä lihonut kenelle se kelpaa, niitäkin nimittäin on.

Sitten jos varttunempi mimmi ottaa laihduttamisen kovin raskaasti ja uhkeat muodot muuttuvat kuivan kesän oravaksi jonka kruunaa veltto vatsanahka ja tyhjänä roikkuvat tissit niin kyllähän siinä äijjjälläkin saattaa nousta uudet halut pintaan. Kannattaa kysyä, onko ooppeli parempi kuin letukka?

Vierailija
10/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan lihavia naisia.

Kiva kuulla 💞

Vierailija
11/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole mahtavaa kun perse isonee ja tissit ?

Vierailija
12/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on kyllästynyt sinuun, enkä ihmettele. Tuollainen kitisijä ei kiinnosta ketään. 

Kitisijä? Hahahaa. Tais osua liian lähelle.

Vierailija
13/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs vatsa?

Vierailija
14/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs vatsa?

Tää erityisesti kovettaa kullia. Ja sillä kovalla kullilla ison mahan tökkiminen, voi pojat!

Vierailija
15/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs vatsa?

Tää erityisesti kovettaa kullia. Ja sillä kovalla kullilla ison mahan tökkiminen, voi pojat!

Jopas... 😄

Vierailija
16/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselle sanoo sen lihonneen, niin seksi loppuu samantien ja heti. Suosittelen ap:lle uuden naisen hakua.

Vierailija
17/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa omanikin Tykkään ihanista pehmeistä muodoista, leveästä bebasta, painavista tisuista ym.😍. Tyttöystävä taas on hyvin hoikka. Ei siinä mitään tietenkään; ihan kiva sekin, mutta kalorien laskeminen ja jokaisesta kertyneestä kilosta stressaaminen on vähän tylsää. 

Vierailija
18/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää uskaltaa sanoa. Hienovaraisesti ja loukkaamatta. Lihavuus on suuri terveydellinen ongelma ja jos siitä ei pääse nuorena eroon niin on sitten koko loppuelämän vaiva. Se on valitettavaa kun ihmiset ei pidä huolta itsestään.

Vierailija
19/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselle sanoo sen lihonneen, niin seksi loppuu samantien ja heti. Suosittelen ap:lle uuden naisen hakua.

Olet erikoisen pinnallinen hölmö-

Vierailija
20/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihonnut nainen ei enää kiihota, niin sitten hoikempaa tilalle. Elämä nyt vaan on valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän