Kauhee yskä ja pitää lentää ylihuomenna
Mikä on ollut paras konsti millä se on lähtenyt?
Kommentit (15)
Aha, kerran oli sairas lennolla vieressä kolmannella paikalla niisti, ja yski koko lentomatkan. Yllättäen sairastui petipotilaaksi koko loman ajaksi. Rahaa paloi vaan pari tonnia.
Muista laittaa nenään limakalvoja kutistavaa suihketta (vaikka Naso Ratiopharm) ettei mee korvat lukkoon.
Miksi haluat tartuttaa kaikki muut?
Vierailija kirjoitti:
Yskä voi johtua muustakin syystä kuin flunssasta tms tarttuvasta.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Jätä lento väliin.
Ai jos ap:lla on vaikka sisäilmaongelmista johtuva kroonistunut yskä niin ei saisi lentää?
Yskä lähtee yskimällä. Muista kuitenkin yskiä aina kyynärtaipeeseen vaikka ei se aina auta, esmes mulle huomautettiin Danske Bankissa kun yskin liikaa. Olen yskinyt kohta 30 vuotta, välillä enempi ja välillä vähempi. Vesihuikka auttaa vähän, samoten kurkkupastilli tai karkki. Jaksuja! Juu, ja keuhkokuvat on otettu, ei mitään häikkää.
Mun mies yski melkein vuoden ajan työpaikan sisäilmaongelmien vuoksi eikä jättänyt sen takia lentoja lentämättä. Naapurilla on kova tupakkayskä, ei ole myöskään tarttuvaa.
Hanki Panacod jos ei johdu astmasta. Jos on astma ja allergia, hoidat sen mukaisesti.
NAC tuntuu myös auttavan. Googlaa. Saa esim apteekista esim Mucoratio.
Jos lähdet lennolle, käytä maskia! Lensin huhtikuussa niiskuttavan/räkää ryystävän miehen vieressä. Miehellä ei ollut maskia ja yritin itse suojata itseäni paidan kauluksella. Ei onnistunut, se saatanan tauti tuli minuunkin ja pari päivää lomasta meni myös kuumeessa. On se kumma, että korona-aika ei opettanut mitään!
Vierailija kirjoitti:
Yskä lähtee yskimällä. Muista kuitenkin yskiä aina kyynärtaipeeseen vaikka ei se aina auta, esmes mulle huomautettiin Danske Bankissa kun yskin liikaa. Olen yskinyt kohta 30 vuotta, välillä enempi ja välillä vähempi. Vesihuikka auttaa vähän, samoten kurkkupastilli tai karkki. Jaksuja! Juu, ja keuhkokuvat on otettu, ei mitään häikkää.
Entäs nuha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskä voi johtua muustakin syystä kuin flunssasta tms tarttuvasta.
Ohis
Jostain kumman syystä nämä ympäriinsä yskivät ovat sitten lähes aina ilman maskia päivystyksen odotustilassa.
Astmassakin on yleensä käytössä tehokkaat lääkkeet ettei tarvitse koko ajan pärskiä.
Ja jos lentokoneessa tilaa, pyydä lentoemännältä lupa siirtyä tyhjälle penkkiriville.
Kabiinilaukku täyteen menthol-pastilleja ja imeskelet niitä koko lennon ajan.