Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin kun olen rikas mutta en näytä sitä.

Vierailija
27.08.2025 |

Käyn hienoissa  autoliikkeissä kysymässä muutaman tonnin autoa ja lidissä ostamassa tarjouksia vaikka pankista soitellaan ja tarjotaan private bankingia ja asun hulppeassa kivitalossa

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ei saa terveyttä, ei kehon eikä mielen.

kyllä saa, muttei rajattomasti, varakkaammat ovat terveempiä kuin köyhät. Ja se syykin on selkeä, on varaa parempaan ravintoon, yksityisiin terveyspalveluihin jne. 

Varakas voi käydä esim lääkärissä samassa ajassa kuin köyhä ei edes ehdi saada takaisinsoittoa terveyskeskuksen "hoidontarpeen arvioitsijalta". eli toinen on jo saanut hoidon, kun toinen ei ole edes saanut tietoa pääseekö jonottamaan hoitoa. 

Vierailija
22/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on rikas niin en näe järkeä siinä että tuhlaisi? 

Itse olen elänyt lapsuuden niukasti ja kun varallisuus lähti huimaan nosuun, ei kuluta kasvanut samassa suhteessa. En tarvitse keskustassa asuessa autoa, menen julkisilla tai taksilla. Tarvittaessa vuokraan auton. Enemmän se auto on täällä riesa ja parkkipaikka sairaan kallis (vaikka varaa olisi). 

Tykkään myös edelleen kierrättää ja ostan osan tuotteita kirpputorilta/käytettynä. Miksi pitäisi ostaa kaikki uutena jos vastaavan saa käyettynä, vaikka rahaa olisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko kaupasta kerralla monta kiloa esipestyä jauhenlihaa?

Vierailija
24/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä että ajat vanhalla Corollalla? 

Vierailija
25/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakkaana, olisin monelle sokeripappa

-Jarsse 65v

Vierailija
26/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit ihmettelee, miksi minulla ei ole autoa, vaikka pääomatuloja on noin 100 tonnia vuodessa. Kun on tottunut julkisilla ja fillarilla liikkumaan, miksi pitäisi ottaa joku auto pihaan seisomaan.

M54

Mistä kaverit tietää sun pääomatulot? Eihän tuota summaa enää edes iltalehdissä julkaista. 

Minä käytän taksia tai vuokraan auton, jos julkinen ei sovi. 

Jos on 100 000 pääomatulot, on todella suurella todennäköisesti vuosittain verokoneissa ja näin lehtien sivuillakin. Eihän tuolloin tarvi kuin 20 000 ansiotulot päälle niin menee sen rajan yli että nimi listoilla on. 

Vierailija
27/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa terveyttä koska on mahdollista tehdä parempia valintoja.

Itse ostan makkaraa ja kaljaa vaikka olenkin varakas.

Vierailija
28/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit ihmettelee, miksi minulla ei ole autoa, vaikka pääomatuloja on noin 100 tonnia vuodessa. Kun on tottunut julkisilla ja fillarilla liikkumaan, miksi pitäisi ottaa joku auto pihaan seisomaan.

M54

Mistä kaverit tietää sun pääomatulot? Eihän tuota summaa enää edes iltalehdissä julkaista. 

Jos on 100 000 pääomatulot, on todella suurella todennäköisesti vuosittain verokoneissa ja näin lehtien sivuillakin. Eihän tuolloin tarvi kuin 20 000 ansiotulot päälle niin menee sen rajan yli että nimi listoilla on. 

Milloin tulee taas rikkaiden lista lehteen?

Vierailija
29/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

En tiedä eikä kiinnosta. Naurettava koko "kansallinen kateuspäivä" ja suoraan sanoen vituttaa kun minunkin tiedot sieltä löytyy vaikka olen täysin tavis, valkokaulusduunari yksityisellä sektorilla, ei alaisia, ei valtaa, ei poliittista vaikutusvaltaa jne. 

Ja sitten esim somessa, joissa omalla nimelläkin olen, joku nämä aina kaivaa esiin ad hominem hyökkäyksiin... 

Vierailija
30/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti nyt sitten. nauttiminen on suomeksi usein vahingonilon synonyymi. sairasta.

Vierailija
31/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tuottanut suurimmat kicksit se, että head hunterit ovat kyselleet töihin, vaikka olen ikäloppu:). Auto ja kivitalo ja private banking eivät niinkään. 

Vierailija
32/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Mikä hyökkäys se on?

Vierailija
33/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa on niin ei kannata kertoa kellekään.

Just niin..ei mitään muutako haittaa

Vierailija
34/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa terveyttä koska on mahdollista tehdä parempia valintoja.

Ei ole sellaista summaa rahaa joka kuoleman pysäyttää joten eletään vaan päivä kerrallaan.

Vierailija
35/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

On tullut puhetta vuosituloista enkä ole sitä salaillut. Vuokra-autoja itsekin suosinut sen 1-2 kertaa vuodessa, jos autoa olen tarvinnut. Kun asuu yliopistokaupungissa hyvän julkisen liikenteen piirissä, sillä pärjää, varsinkin kun elanto ei ole kiinni siitä, että pitää johonkin konttorille vääntäytyä aamulla aikaisin.

Et ilmeisesti tykkää mökkeillä?

Vierailija
36/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on raha joka helpottaa monta vaivaa ja puutetta.

Vierailija
37/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun olen piilolihava ja kukaan ei huomaa minun läskejä.

Vierailija
38/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahakkaana, olisin monelle sokeripappa

-Jarsse 65v

Olisitko miullekin?

-Oiva 18v

Vierailija
39/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kyselet parintonnin autoja? Hienompaa olisi että marssit pretty womenina kalliseen liikkeeseen ja kun saat huonoa palvelua, näytät 100k käteissalkun ja toteat että ostat muualta:) 

Vierailija
40/42 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Tulot on julkisia ilman lehtiäkin