Lue keskustelun säännöt.
Olisiko kenelläkään enkeleistä runoja/lauluja?
Kommentit (2)
Nyt kerron mä sulle lapsonen miten kaunis on taivahan enkeli...
Lauluja molemmat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään Nyt kerron mä sulle lapsonen miten kaunis on taivahan enkeli...
Lauluja molemmat.
Se on joku lastenvirsi, tosi kaunis sävel. Ehkä löydät sen sanat ja sävelen jostain.
Enkeleiden kanssa aamulla kerran, enkeleiden kanssa toivotaan.
Enkeleiden kanssa aamulla kerran, enkeleiden kanssa rukoillaan.'
Kaikille rauhaa vaan, me enkeleiden kanssa toivotaan.
Jotai ton tapasta laulussa lauletaan.