Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä kokoinen penis ensipanollasi oli?

Vierailija
26.08.2025 |

Oliko isokin vai normi kulli? Arvioi sen mitta!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinen, veikkaan. En nähnyt sitä silloin enkä myöhemmilläkään kerroilla.

Vierailija
22/35 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen alussa kun seksielämä alkoi poikaystävän kanssa, ei ollut ekana mielessä mitata hänen vehkeensä mittoja, tuskin kenelläkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla oli isoin. Muutenkin keskivertoa isompia sattui nuorempana tulemaan omalle kohdalle, kenenkään vehkeitä ei ole mitattu. Miehelläni on heistä pienin ja ihan keskiverto mitoissa, oma veikkaus 15cm

Vierailija
24/35 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen alussa kun seksielämä alkoi poikaystävän kanssa, ei ollut ekana mielessä mitata hänen vehkeensä mittoja, tuskin kenelläkään. 

Juujuu mutta sit vähän myöhemmin kyllä. Mulle selvisi varmaan joskus kasin mittaan että pojalla oli iso netin kuvastosta vertaillen (eli sillä ei ollut niin väliä mulle). Sitä ennen kyl seksittiin ja nautittiin. Mietin vaan että tää on niin kuin sauva kädessä et onko ne kaikki tämmösiä :D

Vierailija
25/35 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa mitkään mitat. Jos ei ole mitään aiempaa kokemusta ei voi edes verrata mihinkään. Omituinen aloitus.

Vierailija
26/35 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan muutaman kymmenen tytyn puolesta

Riittävä että immenkalvon saatiin rikki

Vierailija
27/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluviivoittimen pituinen erektiossa ja niin paksu, etten saanut tytön sormiani yltämään sen ympäri. Se korosti luontaista erilaisuuttamme ja nautimme toisistamme niin kuin vielä naiivit murrosikäiset voivat tehdä. Jatkuvia vartalotutkimuksia vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Tykkäsin miten tuo ilmestys seisoi kivikovana täysin vasten pojan vartaloa ja itse kostuin pienestäkin kosketuksesta pikkuhousut ihan märiksi. Miten himokkaita olimmekaan ja rakastelimme tunnista toiseen pojan huoneessa hänen ollessa koko ajan päälläni.

Vierailija
28/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mittoja, mutta ihana se oli. Aina pystyssä, niin kova mutta herkkä kosketukselle, aina paljaana kun vain mahdollista pojan housuista hänen riisumana ja kyvykäs tulemaan uudestaan ja uudestaan. Isot nytkähtelevät siemensyöksyt vaikka monta jo ammuttuna ja kiihkeitä ihania, niin vaativia yhdyntöjä. Tunsin todella itseni halutuksi ja himoituksi vaikka olin ihan tavallinen teinityttö. Pojalle olin ihaninta maailmassa, niin hän sanoi :)

Vierailija
29/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluviivoittimen pituinen erektiossa ja niin paksu, etten saanut tytön sormiani yltämään sen ympäri. Se korosti luontaista erilaisuuttamme ja nautimme toisistamme niin kuin vielä naiivit murrosikäiset voivat tehdä. Jatkuvia vartalotutkimuksia vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Tykkäsin miten tuo ilmestys seisoi kivikovana täysin vasten pojan vartaloa ja itse kostuin pienestäkin kosketuksesta pikkuhousut ihan märiksi. Miten himokkaita olimmekaan ja rakastelimme tunnista toiseen pojan huoneessa hänen ollessa koko ajan päälläni.

Kuulostaa mun lukiopoikaystävältä  : )

Varovasti piti olla aluksi, mutta voi taivas sitten kun pääsin tottumaan siihen...... huonoja seksitaitoja voi yrittää kehittää, mutta ison kullin tuomaa tunnetta ei korvaa mikään!

Vierailija
30/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mitattua. Olin kuitenkin isosysterin dildolla jo avartanut reittiä, että mitään immenkalvon repeämistä ei tapahtunut. Sen verran kivalta tuntui, että hain kouluterkkarilta pillerit ja aloin testailemaan poikia. Kokoja oli silminnähden erilaisia, mutta kaikki tuntuivat sopivilta. Taitavin oli kirkkoherran poika. 

Terhi 62

Vierailija
31/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sen ikäinen pystyy minkään jättimelan kanssa seksiä harrastaa. Eli varmaan pieni oli.

Vierailija
32/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sen ikäinen pystyy minkään jättimelan kanssa seksiä harrastaa. Eli varmaan pieni oli.

Kyllä pimppi venyy ja sopeutuu mulla ainakin kävi niin. Toki alussa pitää olla kärsivällinen ja varovainen mitä ei taas moni teinipoika kiimoissaan ole. Olin sikäli onnekas että mun oli ja oli hyvin varustettu mistä pääsin sit nauttimaan totuttelun jälkeen :)

Oikeastaan se tottuminen vaatii vaan toistoja ja sitä että poika uskaltaa jossain kohtaa vaan alkaa panna vähän kovempaa.

Vierailija
33/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo silloin oli muut asiat mielessä, kuten voidaanko panna seuraavalla välkällä. Mitä jos vähän kokeiltaisiin tässä, ei kai kukaan huomaa. Voi kun tuntuu hyvältä suudella näin vartalot vastakkain. Miten sulla seisookin koko ajan. Mennään invavessaan. Onks sulla kortsuja. Pannaan vähän aikaa ilman, muutaman työnnön vaan mä lopetan heti kun sä sanot. Anna mä otan sun housut pois, kosketa mua, pane mua, anna mun panna sua. Ihana pimppi, voi miten kostea ja tiukka. jne. mihin mennään koulun jälkeen, teille vai meille, onko sun porukat kotona...

Vierailija
34/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 tuumaa pitkä ja suhteellisen paksu

Vierailija
35/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kertani oli Congossa. Safirilla oli kuulemma sikäläinen keskiverto, eli 24cm. Oli ihanaan.

Valehtelet koska Congo nimistä maata ei ole olemassakaan . No tosin paskoo kirjotit muutenkin.