Minkä mielikuvan antaa yritys, jonka nettsivuilla kirjoitusvirheitä ja outouksia?
Esim tämä Marina Merilokki
Meile on helppo tulla sekä veneellä että autolla. Autoille on ilmainen pysäköinti myös ja polttoaineen jakelu. Satama-alueemme on erittäin suojainen joitakin tuulilla. Satamassa on 50 vierasvenepaikalla, tulee 20 sähköllä ja jälkeen. 24h polttoaineautomaatti ( 98E, diesel ja polttoöljy) ja septitankin tyhjennin. Käytössäsi ovat myös sauna ja pyykkitupa. meillä voit myös ruokailla ja nautiskella katetulla rantaterassillamme ohi lipuvia veneitä ihaillen. Sauna lämpenee varauksesta, puh 044 751 55 11.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Onko ruotsinkielisellä alueella ? Hoono soomi ?
Porissa, ihan suomenkielinen alue.
Ap
Ihan ymmärrettävää tekstiä. Antaa inhimillisen kuvan, että firman edustaja on itse kirjoittanut tekstin, kun ei ole ollut rahaa mainostoimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää tekstiä. Antaa inhimillisen kuvan, että firman edustaja on itse kirjoittanut tekstin, kun ei ole ollut rahaa mainostoimistoon.
Oikeinkirjoitukseen ei tarvita mainostoimistoa, olis pyytänyt edes kaveria oikolukemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkirjoitukseen ei tarvita mainostoimistoa, olis pyytänyt edes kaveria oikolukemaan
Mitä kohtaa tekstistä et ymmärrä?
Antaa vähän semmoisen amatöörimäisen kuvan koko puljusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa tekstistä et ymmärrä?
Ei se riitä että ymmärtää jonkun vajavaisen ja virheitä vilisevän tekstin jos haluaa antaa vakuuttavan ja ammattimaisen kuvan yrityksestään potentiaalisille asiakkaille.
Älkää asioiko ko. liikkeessä, jos noin häiritsee. Tai olkaa yhteydessä, ja tarjoutukaa oikolukemaan ja korjaamaan tekstit ilmaiseksi, sillähän se ratkeaa.
Entä vastauksenne alkuperäiseen kysymykseen? Tämä oli vain yksi esimerkki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä vastauksenne alkuperäiseen kysymykseen? Tämä oli vain yksi esimerkki.
Ap
Itse olen työelämässä tottunut siihen, että juuri kukaan ei kirjoita virheetöntä suomea. Mitä isompi pomo, sitä sekavampia sähköposteja lähettelevät. Meillä yksi pomo on ottanut tavaramerkikseen sen, että ei käytä edes isoja kirjaimia. Että ei nyt silleen henk. koht. minua hirveästi hetkauta.
Uskomatonta porukkaa tässä ketjussa.
Vastaus kysymykseen: jos mainoksissa on huonoa suomea, en ole missään tekemisissä firman kanssa.
Tulee mieleen, että joku äh lämi pyörittää puljua
Minulle tulee mielikuva että opinnot ovat päättyneet peruskouluun eikä sieltäkään ole parhaimpia arvosanoja saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mielikuva että opinnot ovat päättyneet peruskouluun eikä sieltäkään ole parhaimpia arvosanoja saanut.
Elämämkouluainen on pistänyt firman pystyyn ja paikassa voi olla jopa teranssi.
Lukihäiriöt ovat yleisiä. Tuo ei ole edes pahasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Antaa vähän semmoisen amatöörimäisen kuvan koko puljusta.
Niin antaa. Ei se mielikuva rajoitu ainoastaan esittelytekstiin vaan herättää vaikutelman että mikään paikassa ei välttämättä oikein suju.
Vierailija kirjoitti:
Lukihäiriöt ovat yleisiä. Tuo ei ole edes pahasta päästä.
Eikö silloin juuri kannattaisi luetuttaa teksti jollakulla jolla lukihäiriötä ei ole ja tehdä sitten neuvojen mukaan?
Onko ruotsinkielisellä alueella ? Hoono soomi ?