Isoa farmariautoa hankkimassa suosituksia
Eli olisin hakemassa hyvää luotettavaa farmariautoa pitkille matkoille..
Harkitsin ensi. Skoda supeb ja VW passattia mutta tulin toisiin ajatuksiin ja kaipasin vaihtoehtoja ...diesel auto on minun tarkoitukseen ok.
Siksi miksi lemppasin nuo koska kyseiset VW konsernin autot näyttää olevan koriltaan erityisen herkkiä ruostumaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun meillä oli kolme pientä lasta piti oikein mittailla että mihin mahtui kolme turvaistuinta takapenkille. Ja yksi harvoista oli mersun e-malli, joten niillä ollaan menty nyt kohta parikymmentä vuotta ja ollaan oltu tyytyväisiä - vaikkeivät lapset enää edes asu kotona ;)
Meillä mahtui kolme turvaistuinikäistä lasta farmarimallin Skoda octaviaan. Yllätti että moni Volvon kartanomalli, Skoda superb, ja kodiaqiin ei mahtunut.
Toisaalta, VW touraniin mahtuu heittämällä ja Fordin galaxyssä voi vaikka asua ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chrysler 300C. On valmistettu kuin tankki. Löytyy mersun tekniikalla bensaa tai dieseliä, v6 ja jopa v8.
Ai. Kerran olen tuollaisessa istunut ja ihmettelin kun sisusta on halpaa ämpärimuovia kuin jossain daewoossa aikoinaan. Ei ihan heti tullut tankki mieleen.
Todelliset tankin ominaisuudet löytyy muualta kuin sisustasta.
ID7 GTX
On tilaa, tehoa ja neliveto. Pääsee mihin vain.
Ajelen 5v vanhalla Volvo v90:llä. Ei vielä ainakaan mitään ongelmia missään. Tosi mukava maantieajossa, jos paljon kaupunkiajoa niin sitten ehkä maasturi parempi. Olen tykännyt. Kolmas Volvon farmari nyt menossa.
Onko uudet noin paskoja? Mulla on 1998 valmistettu passat eikä ole vieläkään ruosteessa. Tietysti kiveniskemiä olen korjannut ettei niistä leviä. Mutta ei ole mitään erillistä ruostesuojausta tehty. Vain ne mitä tehtaalla.
Nuo maaliskuuta on ainaki VW konsernissa vitsi..tosiaan on jos parissa vuodessa uudessa autossa alkaa ruoste tunkemaan saumoista läpi menee kyllä takuuseen. Mutta min auto on 5 vuotta vanha ja saumat alkaa puristamaan nii. Ei mene takuuseen .
Sitten on tuo korin ulkopuolinen ruoste..se selitetään aina kiveniskemillä ja ulkoisilla vaurioilta.
.mikä usein on totta mutta näissä autoissa on erittäin heikko maalipinta ja pienikin kivi laittaa korin heti ruostumaan...eikö näissä VW konsernin autoissa ole sinkkikoria..