Mikä tavallinen ruoka-annos olisi sinulle erityisen epämiellyttävä?
Kommentit (79)
Kaikki törkyisen persun valmistama. "Ite ammuin öyhön möyhön"
Pekoni-homejuusto-sienet grillissä.
En ole koskaan syönyt sikaa eli en myöskään pekonia (ihan suomalainen ateisti olen eli uskonnosta ei ole kiinni), homejuusto maistuu oksennukselta ja pilaa aivan kaiken mihin koskee (esim. koko pizza on pilalla jos siinä on yksikin läntti tätä ällöttävää pilaantunutta mössöä, se maku leviää kaikkeen) ja sienet ovat aivan hirveitä, koostumus on juurikin jotain eläimen ja kasvin väliltä ja maku on kuin metsänpohjaa nuolisi.
Ja sitten ihmiset grillaa näitä kuola valuen?! :D Mun pitäisi olla todellakin nälkäkuoleman partaalla että pystyisin edes maistamaan, jo pelkkä haju kuvottaa.
-Tuore korianteri. Pidän aasialaisesta ruoasta, ja niissä on usein kuivattua korianteria. Tuore maistuu fairylta.
Tiedän että tämä on se geenimutaatiojuttu, mutta mistä tiedät miltä Fairy maistuu? :D Ja vaikea kuvitella edes mitä korianteria vihaava maistaa, kun itselle se maistuu raikkaalta, voimaakkaalta, ehkä aavistuksen sitruksiselta, yksinkertaisesti herkulliselta ja voisin mutustaa sitä ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntuu syövän yllättävän paljon jotain nistipatoja tms., jotka ei mulle edusta oikeaa ruokaa.
Mikä tekee makaroni-liha-kasvis-padasta "ei oikeaa ruokaa"? Mikä mielestäsi on oikeaa ruokaa? Oletan että nistipadalla tarkoitat siis tuollaista sekoitusta, joka oli etenkin lapsuudessa suorastaan herkkua - en tiedä kuka on keksinyt sille noin tyhmän toisen nimen mutta meilläpäin sitä ei halveksuta tuolla tavalla nimittelemällä. Hyvää ja halpaa ruokaa jolla moni äiti on pitänyt lapset kylläisinä myös laman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro. Ihan oikeasi pahimpia mitä tiedän vaikka kuinka terveellistä olisi. En ymmärrä miten joku voi syödä joka aamu.
Haha, kaurapuuro on mun herkkua. Syön myös illallisena aina joskus kun en jaksa kokata. Puuroa, voita, suolaa, maitoa. Vadelmia, mustikoita tai omenaa. Kanelia. Maapähkinävoita. Siis nytkin ihan mielessäni maistan sen ihanuuden - taidanpa tehdä tänään iltaruoaksi puuroa :D.
Mulla on pitkä lista ruokia ja ainesosia, joista en vaan tykkää, vaikka tiedän että monille muille nämä ovat jokapäiväistä ruokaa...
- Punainen liha
- Raaka kala, katkaravut sun muut merenelävät (vain kypsä kala menee)
- Vuohen- ja lampaanjuustot, homejuustot, kaikki juustot jotka haisevat varpaanväleiltä
- Sienet
- Kanan koivet, siivet tai mikä tahansa osa missä on nahkaa, jänteitä jne.
- Kanan paistisuikaleet (kamalaa mössöä)
- Selleri
Ja varmaan muutakin mitä en nyt muista :). Joskus on ravintoloissa hankalaa mutta muuten pärjäilen, ja elämä on liian lyhyt siihen että söisi väkisin ruokaa josta ei pidä.
Pinaattiletut,Pinaattiketto,Maksaruoat,Hampurilaiset,Kaaliruoat,Sienet,Sei,Nugetit,Makaronilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lueteltu kaikki mun herkkuruoat! (Paitsi kauheita on vegesössöt jotka voi korvata pavuilla ja linsseillä ym. En tajua jotain vegenakkeja. Tai vegeleikkeleitä, vegejuustoa. Ei ei ja ei.)
No vegaaniset nakit ja makkarat ovat nykyään aivan superhyviä! En edes ole vegaani ja ostan niitä joskus koska ne vaan maistuvat herkullisilta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena istuin aina koulun ruokalassa tunnin opettajan kanssa, koska en suostunut syödä.
En suostunut SYÖMÄÄN.
Mistä ihmeestä on lähtenyt tämä trendi, että kaikki -maan/-mään -muodot jätetään pois - paitsi tietenkin, kun sanotaan, että "aloin syömään". Paitsi että silloin "aloin syödä" olisi oikein!
veriletut ja maksaruuat. voi sua kun just noi kääryleet sitä superia ihan vaikk joka päivä olis. niin maut poikkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntuu syövän yllättävän paljon jotain nistipatoja tms., jotka ei mulle edusta oikeaa ruokaa.
Mikä tekee makaroni-liha-kasvis-padasta "ei oikeaa ruokaa"? Mikä mielestäsi on oikeaa ruokaa? Oletan että nistipadalla tarkoitat siis tuollaista sekoitusta, joka oli etenkin lapsuudessa suorastaan herkkua - en tiedä kuka on keksinyt sille noin tyhmän toisen nimen mutta meilläpäin sitä ei halveksuta tuolla tavalla nimittelemällä. Hyvää ja halpaa ruokaa jolla moni äiti on pitänyt lapset kylläisinä myös laman aikana.
Ennen tuollaista kutsuttiin "mössöksi".
Liikaa paistetut käppyräiset makkaraperunat, niitä ei syö vanha Erkkikään! :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuollaista kutsuttiin "mössöksi".
Mutta mikä siitä tekee "ei oikeaa" ruokaa?
Silli on mulle oikeastaan ainoa asia, joka ei kertakaikkiaan mene alas. On muitakin ruokia, joista en niin välitä, mutta pystyn syömään. Mutta joku sillilautanen olis pahin.
Raaka kala eli sushit ja graavikalat. Sieniä en voi syödä, kun vatsa ei kestä. Veriruuat on vastenmielisiä.
Muikut, silakat, munuaiset ja sydän ovat meillä kotieläinten ruokaa, joten itse en niitä syö.
Tosin olen nieleskellyt monia inhokkiruokia, kohteliaisuudesta, niinkuin aikuisen ihmisen pitääkin.
Maksaruuat, pinaattikeitto, graavilohi, silakat
Kaikki kaaliruoat. En kestä sitä hajua ja tulee huono olo.