Onko kunnolliset, järkevät ja rehelliset miehet kadonneet?
Vai olenko minä muuttunut vai molempia? Vai onko kaikki hyvät jo varattuja?
Musta tuntuu että aikaisemmin oli helpompaa löytää kumppani. Musta tuntuu että aikaisemmin oli helpompaa löytää kumppani. Ihan vaikka 10 vuotta sitten. Vai kuvittelenkohan? Tuntui että ihmiset etsivät syvällisyyttä ja aitoa rakkautta. Ihmiset olivat aidompia ja kohtaamisissa oli jotain rehellisen yksinkertaista ja puhdasta. Nyt tuntuu usein, että pinnallisuus ja nopea tyydytys ohjaavat monia suhteita. Harvassa ovat ne jotka todella haluavat tutustua toiseen ihmiseen syvällisesti, kuunnella ja kasvaa yhdessä..
Kaipaan sitä aikaa jolloin ihmiset kohtasivat toisensa ilman turhia suojamuuria ja yhteys syntyi ilman kiirettä tai ulkoisia odotuksia..
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyörii nykyään peniskarusellissa. Kukaan halua sellaista aidosti rakastaa tai sitoutua.
Ja ikää oli...20 vuotta? Nykyveetit on aivan kujalla
Vierailija kirjoitti:
On meillä arvoja ja ihan kunnollisia, vaikka olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Konservatiivisuus on käsitteenä tässä hieman hankala. Mitä sillä tarkoitetaan? Perinteisiä sukupuolirooleja, jotka tarkoittavat monelle mielikuvitusmaailmaa, missä mies on perheen pää ja naiset alamaisina keittiössä ym. rätti kourassa.
Mielestäni tämä malli kuoli hyvissä ajoin ennen 2000-lukua. Eihän milleniaalienkaan äidit tuossa roolissa olleet. Konservatiivisuus tarkoittaa uskoa tieteisiin ja todelliseen tasa-arvoon. Se tarkoittaa maltillisuutta ja rationaalista ajattelua, biologia ei ole muuttunut, positiivinen syrjintä ei ole positiivista vaan pelkästään syrjintää.
(kirkkokonservaatiivit ovat oma lajinsa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyörii nykyään peniskarusellissa. Kukaan halua sellaista aidosti rakastaa tai sitoutua.
Ja miehet haaveilee pillukarusellista instabeibejen kanssa mutta harvan ukon rahkeet riittää 😄
Tämä. Miksi mies kuvittelee olevansa noiden naisten yläpuolella? Faktahan on että kilttiksetkin haluaisivat oikeasti olla jänniksiä eli miesl o r t t o j a joilla on paljon naisia...
"Yksikään heistä ei jaottele ihmisiä ihon värin mukaan tai ainakaan tuo sellaisia julki, josta johtuen positiivinen syrjintä, inklusiivisyys, näkökulmasidonnaisuusteoria yms. ovat kaikki valtavia punaisia lippuja."
Mikä vika inklusiivisuudessa? Sehän nimenomaan tarkoittaa sitä, ettei ketään syrjitä tai jätetä ulkopuolelle.
Milloin sellaisia miehiä on ollut?
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä arvoja ja ihan kunnollisia, vaikka olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Konservatiivisuus on käsitteenä tässä hieman hankala. Mitä sillä tarkoitetaan? Perinteisiä sukupuolirooleja, jotka tarkoittavat monelle mielikuvitusmaailmaa, missä mies on perheen pää ja naiset alamaisina keittiössä ym. rätti kourassa.
Mielestäni tämä malli kuoli hyvissä ajoin ennen 2000-lukua. Eihän milleniaalienkaan äidit tuossa roolissa olleet. Konservatiivisuus tarkoittaa uskoa tieteisiin ja todelliseen tasa-arvoon. Se tarkoittaa maltillisuutta ja rationaalista ajattelua, biologia ei ole muuttunut, positiivinen syrjintä ei ole positiivista vaan pelkästään syrjintää.
Tässä tulee just tuo hankaluus. Jokainen tekee ilmaisulle oman määritelmän. Sama koskee feminismiä. Minä olen feministi ja kannatan tsa-arvoa. Samoin on mieheni ja poikani. Toisille feminismi tarkoittaa jotain ihan muuta. Selitetään uhrikehistä ym. (tietämättä niistäkään oikeasti mitään).
Silti esim. mieheni äänestää aina kokoomusta. Vaikka tällä palstalla trollit yrittävät vääntää feminismin väkivaltaista vallankumousta ajavaksi aatteeksi ja kaikki vihervassuiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Yksikään heistä ei jaottele ihmisiä ihon värin mukaan tai ainakaan tuo sellaisia julki, josta johtuen positiivinen syrjintä, inklusiivisyys, näkökulmasidonnaisuusteoria yms. ovat kaikki valtavia punaisia lippuja."
Mikä vika inklusiivisuudessa? Sehän nimenomaan tarkoittaa sitä, ettei ketään syrjitä tai jätetä ulkopuolelle.
Inklusiivisuus on vasemmiston lanseeraama termi jolla on ajettu tasapäistämistä. Ei sitä että kaikilla olisi samat mahdollisuudet vaan sitä että lopputulos olisi sama, joka on hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n oli 10 vuotta sitten niin helppoa löytää aidon rakkauden etsijöitä, niin mksi sitten edelleen valitat kumppanin löytämisestä?
Aivan niin, et vaikiintunut silloin. Tarjolla oli varmasti koko ajan jotain parempaa. Ja hiljalleen muut perustivat perheen, ne jotka eivät alkoivat panostaa enemmän työhön, harrastuksiin tms. - ja sinä yrität edelleen elää ikuista nuoruutta.
Vakiinnuin minä. Oli kumppani, talot ja suunnitelmat perheestä. Tuli kuitenkin mutkia matkaan. Ap.
Mitä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n oli 10 vuotta sitten niin helppoa löytää aidon rakkauden etsijöitä, niin mksi sitten edelleen valitat kumppanin löytämisestä?
Aivan niin, et vaikiintunut silloin. Tarjolla oli varmasti koko ajan jotain parempaa. Ja hiljalleen muut perustivat perheen, ne jotka eivät alkoivat panostaa enemmän työhön, harrastuksiin tms. - ja sinä yrität edelleen elää ikuista nuoruutta.
Vakiinnuin minä. Oli kumppani, talot ja suunnitelmat perheestä. Tuli kuitenkin mutkia matkaan. Ap.
Mitä kävi?
Petti miestään ja nyt itkee täällä palstalla kun ukko potki pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kävi?
Petti miestään ja nyt itkee täällä palstalla kun ukko potki pihalle.
En pettänyt kumpikaan, eikä kumpikaan heittänyt ketään pellolle. Mulla ei ollut varaa jäädä asuntoon. Tuli yksi toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sille on käynyt samoin kuin monelle muulle pintapuolisesti hyvältä kuulostavalle idealle, se on mennyt päässyt ylikypsäksi. On päädytty tilanteeseen, jossa valkoinen nainen mainoksessa on äkkiä rasismia, jossa valkoisen miehen täytyy olla elokuvassa aina sankaritarta kampittava täysi töppö, jossa elokuvien ja sarjojen käsikirjoitukset tarkistetaan rasti ruutuun menetelmällä tuliko kaikki vähemmistöt nyt varmasti huomioitua. Tuloksena on tasapaksua tuubaa, tarinaan huonosti istuvia henkilöhahmoja, historian uudelleen kirjoittamista, sekä holhoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee just tuo hankaluus. Jokainen tekee ilmaisulle oman määritelmän. Sama koskee femi
Vielä vuosituhannen vaihteessa minua kutsuttiin liberaaliksi. Nyt olen konservatiivi vaikka mielipiteet ja arvoni eivät ole matkalla muuttuneet.
Henkisesti kypsät miehet, joilla on selkärankaa, ne on kadonneet tai vähentyneet rankasti.
En ole enää tarjolla ikäisilleni 50+ naisille, tosin en nuoremmillekaan. Naiset eivät halua enää siinä iässä seksiä kuin satunnaisesti ja kaiken muun hoidan itse osaamattomia naisia paremmin. Miksi käyttäisin aikani palvelijaa/timpuria/renkiä/elättäjää hakeviin naisiin?
Kyllä on vaikeaksi mennyt kunnollisen, luotettavan miehen löytää/kelvata naisille. Kyseessä on 28-vuotias kouluttautunut ja työssäkäyvä, lähes raitis, liikkuva, mukavannäköinen nuorimies. Menovuodet on vietetty eikä sieltäkään vakituista kumppania löytynyt. Nykymeiningin pinnallisuudesta on hänkin usein maininnut. Kuitenkin paljon puhutaan siitä, että ollaan yksinäisiä. Miksi nämä sinkut eivät löydä vastinpariaan? Ennen oli helpompaa.
N 59 v, parisuhteessa jo yli 35 v
Nuohan on satuolentoja. Kokeile naista.
Mahdollisimman kauas voimaantuneista.
Täällähän minä kotona olen, mutta olen kyllästynyt naisiin, jotka tuntuvat pääsääntöisesti olevan rahojeni perässä heti kun kuulevat, että olen varakas.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee just tuo hankaluus. Jokainen tekee ilmaisulle oman määritelmän. Sama koskee femi
Feminismi ON ääriaate. Se on ihan se ja sama mitä se SiNUN mielestäsi on, kun kuuntelee vaikutusvaltaisia feministiajattelijoita käy selväksi että feminismi on psykoottista vihaa.
Mä löysinkin, mutta ero tuli. Mies joi ja petti. Parempi yksin kun sellaisen kanssa.