Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kunnolliset, järkevät ja rehelliset miehet kadonneet?

Vierailija
26.08.2025 |

Vai olenko minä muuttunut vai molempia? Vai onko kaikki hyvät jo varattuja?

Musta tuntuu että aikaisemmin oli helpompaa löytää kumppani. Musta tuntuu että aikaisemmin oli helpompaa löytää kumppani. Ihan vaikka 10 vuotta sitten. Vai kuvittelenkohan? Tuntui että ihmiset etsivät syvällisyyttä ja aitoa rakkautta. Ihmiset olivat aidompia ja kohtaamisissa oli jotain rehellisen yksinkertaista ja puhdasta. Nyt tuntuu usein, että pinnallisuus ja nopea tyydytys ohjaavat monia suhteita. Harvassa ovat ne jotka todella haluavat tutustua toiseen ihmiseen syvällisesti, kuunnella ja kasvaa yhdessä..

Kaipaan sitä aikaa jolloin ihmiset kohtasivat toisensa ilman turhia suojamuuria ja yhteys syntyi ilman kiirettä tai ulkoisia odotuksia.. 

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole enää nykyään paikkoja, joissa ihmiset kohtaisivat. Käydään vain töissä ja siitä kiireellä kaupan kautta kotiin tai harrastuksiin. Ja silloin ihmiset haluavat vain omissa oloissaan suorittaa omat asiansa. Ja näin olen huomannut tekeväni itsekin. 

M35

Vierailija
22/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ei ollut "kemiaa", sitten kun itse rupsahdetaan ja jäädään yh-äidiksi, niin niitä hyviä miehiä ei olekaan :D.

Mulla oli tälläinen nainen 10vuotta sitten. Meillä oli mukavaa ja kaikki toimi muttei halunnut mitään enempään koska ei tykännyt tyylistäni ( kuulemma olisi pitänyt pukeutua kauluspaitaan ja karvattiin yms.). Lähiaikoina tämä samainen nainen nyt olisikin kiinnostunut tapailemaan minua tälläisen 10vuoden hiljaisuuden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä olen huomannut ettei kukaan itseisarvoisesti ole kunnollinen, järkevä ja rehellinen, varsinaisesti. 

On tilanteita joissa vaikuttavat voimat saa ihmiset käyttäytymään näin.

Nyt on vallalla toisenlaiset voimat.

Vierailija
24/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen, järkevä ja rehellinen mies ei ole mitään kovaa valuuttaa naismarkkinoilla.

On, mutta poistuu luonnollista reittiä markkinoilta yleensä jo nuorena. 

Hirveän paljon ihmiset ulisee deittimarkkinoista, ikään kuin niiden oletettaisiin olevan yhtä hyvät ja puhtaat kuin parikymppisenä. Vaikka ulisijat itse on pahimmillaan jo nelikymppisiä. Jo 27+ alkaa olla vähän kriittinen, ne parhaat parit muodostuu usein jo 20-25v välillä. 

Vierailija
25/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ei ollut "kemiaa", sitten kun itse rupsahdetaan ja jäädään yh-äidiksi, niin niitä hyviä miehiä ei olekaan :D.

Mulla oli tälläinen nainen 10vuotta sitten. Meillä oli mukavaa ja kaikki toimi muttei halunnut mitään enempään koska ei tykännyt tyylistäni ( kuulemma olisi pitänyt pukeutua kauluspaitaan ja karvattiin yms.). Lähiaikoina tämä samainen nainen nyt olisikin kiinnostunut tapailemaan minua tälläisen 10vuoden hiljaisuuden jälkeen.

Naisena todella vaikea ymmärtää tuollaisia, sillä itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa kukaan 2015 vuoden mies.. 

Vierailija
26/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovi treffit ja mene paikalle komeena kauluspaidassa ja kravatissa. 

Vierailija
27/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen, järkevä ja rehellinen mies ei ole mitään kovaa valuuttaa naismarkkinoilla.

Valitettavasti mikään noista ominaisuuksista ei ole se mikä naisia nykypäivänä kiinnostaa ensisijaisesti.

Komea, varakas tai statuksen omaava mies on niitä joita lähdetään hakemaan.

Rehellinen autonrassaaja ei ole yhdenkään naisen papereissa hyvä valinta, valitettavasti.

Vierailija
28/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sitä kipinää ja kemiaa tai oli väärän värinen paita tai jotain.

Vierailija
29/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, nuo on pariutuneet jo aikoja sitten. 

Satunnaiset, nuoruutensa jossain jännnätytöissä roikkuneet kiltttikset luulee toisin, kun eivät tajunneet nuorena ottaa sitä tavallista kiltttityttöä.. 

Vierailija
30/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naiset kaipaa myöhemmällä iällä just niitä, jotka ei aiemmin kelvanneet.

Vierailija
31/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne. Tai naimisissa. 

Menee nyt rönsyilyksi. Somessa näkee näitä muka onnellisia, perheellisiä miehiä kuolaamassa naisten perään. Omalla nimellä ja naamalla. Katsoin eräänkin miehen tiliä ja siellä hänellä oli lastensa kuvia. Oli myös koko perhe ja tekstinä jotain "Tässä rakkaat". Vaimo siinä myös.

Vierailija
32/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mikään noista ominaisuuksista ei ole se mikä naisia nykypäivänä kiinnostaa ensisijaisesti.

Rehellinen autonrassaaja ei ole yhdenkään naisen papereissa hyvä valinta, valitettavasti.

Olisit ollut ajoissa liikenteessä. 

Vierailija
33/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo tietty vaikka mies on rehellinen ja kunnollinen, mutta yhtä aikaa yhtä jännittävä kuin kulhollinen muroja, yhtä räväkkä kuin sunnuntain päiväunet ja yhtä maskuliininen kuin päiväkohdin pikku-Elviira, niin syyttää voi aina myös väärän väristä t-paitaa.

Vierailija
34/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne autonrassaajat ovat yleensä ihan muuta kuin kunnollinen, järkevä ja rehellinen! Kaljaa kittaavia persuja, jotka eivät älyllä loista. Toki omasta mielestään valio yksilöitä. Itseluottamus on siis ainoastaan kunnossa. 

Vierailija
35/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarimiehet on niitä parhaita. Sängyssäkin usein. Ap  

Vierailija
36/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä oon kotona. Tuu hakemaan!

M47

Vierailija
37/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole enää nykyään paikkoja, joissa ihmiset kohtaisivat. Käydään vain töissä ja siitä kiireellä kaupan kautta kotiin tai harrastuksiin. Ja silloin ihmiset haluavat vain omissa oloissaan suorittaa omat asiansa. Ja näin olen huomannut tekeväni itsekin. 

M35

Tämähän se on. Käyn kyllä ulkonakin, mutta ei sinne ravintolapöytään kukaan tule tutustumaan, kun ympärillä on kaveriporukka. Etenkin kun seurassa on miehiä; mistä tiedät että se kiinnostava ei olisi jonkun niistä kanssa yhdessä.

Ainut, missä olen tutustunut viime aikoina uusiin ihmisiin, on joku luento, jota ennen on kahvittelutilaisuus, jossa joko menet pöytään tuntemattomien kanssa tai seisot yksinäsi pidellen kahvikuppia ja pullaa, mikä on hankalaa. Suurin osa valitsee siis pöydän, vaikka keskustelu hieman väkinäistä onkin.

Vierailija
38/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarimies on nykypäivänä automaattisesti ulkona valinnoista.

Vierailija
39/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarimies on nykypäivänä automaattisesti ulkona valinnoista.

Nykyään vaan tavoitellaan vähän enemmän. Kaikki tietää että tuollaisilla palkoilla eletään köyhyysrajalla varsinkin jos lähdetään perhettä perustamaan.

Vierailija
40/186 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n oli 10 vuotta sitten niin helppoa löytää aidon rakkauden etsijöitä, niin mksi sitten edelleen valitat kumppanin löytämisestä?

Aivan niin, et vaikiintunut silloin. Tarjolla oli varmasti koko ajan jotain parempaa. Ja hiljalleen muut perustivat perheen, ne jotka eivät alkoivat panostaa enemmän työhön, harrastuksiin tms. - ja sinä yrität edelleen elää ikuista nuoruutta.