Miksi maksamme veroja jos emme saa vanhuksina terveyspalveluja?! Tai työttöminä turvaa?
Kommentit (247)
Miten Genevessä asuva heimopäälikkö sitten tulisi toimeen? Sveitsi on kuulkaas kallis maa!
Vierailija kirjoitti:
Maksatte veroja, jotta yritystukiin saadaan miljardeja, vaikka ne eivät työllistä suomalaisia ja eivät maksa veroja Suomeen. T. Orpo
Työttömyys kasvuun, terkuin orpo
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvausta maksetaan edelleen ja vanhuksille on edelleen hoitopaikkoja, mitä siis tarkoitat?
Vanhusten laitospaikat ollaan ajamassa alas.
Siis sellaiset joissa entiset yököt.
Sitten on sama mummelin asua kotona tai palkata kotiin apua.
Monella on varaa, mutta yhteiskunnan pitäisi hoitaa ilmatteeksi.
Alunperin olisi pitänyt hoitaa vain takuueläkkeen saajat.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte olla maksamatta meille noita etuisuuksia tulevaisuudessa, haluan takaisin joka euron jonka olen valtiolle maksanut korkojen kanssa.
Ei tämä homma niin toimi, että maksan veroja koko ikäni, myös työttömyysvakuutusmaksuja ja kun se paha päivä koittaa kuvittelee joku itsään täynnä oleva oikeistolainen kus ipää kuinka hän voi nyt olla yhtäkkiä maksamatta minulle mitään.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvausta maksetaan edelleen ja vanhuksille on edelleen hoitopaikkoja, mitä siis tarkoitat?
Missäs ne vanhusten hoitopaikat on?
Ei ainakaan Helsingissä ennen kuin vanhus on kaatunut 10 kertaa ja lonkat sököinä.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte olla maksamatta meille noita etuisuuksia tulevaisuudessa, haluan takaisin joka euron jonka olen valtiolle maksanut korkojen kanssa.
Ei tämä homma niin toimi, että maksan veroja koko ikäni, myös työttömyysvakuutusmaksuja ja kun se paha päivä koittaa kuvittelee joku itsään täynnä oleva oikeistolainen kus ipää kuinka hän voi nyt olla yhtäkkiä maksamatta minulle mitään.
Sama! Ja sitten toisekseen saavat työssäkäyvät ruikuttajat mennä kehitysmaihin, joissa eletään pelkästään säästöillä ja almuilla jos huonosti käy.
up