Varattu, miksi vilkuilet ja flirttailet sinkuille?
Olen sinkkuna kyllästynyt tähän. En ole mikään teidän pelinappulanne, johon kokeilette viehätysvoimaanne. Jos annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa, niin voisitko pitäytyä siinä omassa puolisossasi vaan!
T. Kyllästynyt sinkku
Kommentit (73)
Ap älä ota flirttiä niin tosissaan. Ja miksi edes ryhtyisit "tositoimiin" varattujen kanssa?
Tiedän että minua haluavat naiset ja miehet. Tiedän olevani haluttu ja koska olen hyvä ihminen haluan antaa itsestäni edes vähän. Flirtin.
Iso sykkivä näyttää hyvälle sinkun suussa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku
Moni flirttailee vaikka kuinka pitkään paljastamatta että on parisuhteessa. siinä ehtii toinen jo luulla että tästä tulee jotakin.
Ei pidä flirttailun perusteella luulla, että siitä tulee jotakin.
Alttarilla voi ehkä jo ajatella, että tästä tulee jotakin! Muutoin kannattaa nauttia hetkestä - avioliitto taas on sellainen lupaus joka tehdään nimenomaan yhteiselle tulevaisuudelle eli silloin voi ja kannattaakin nähdä se yhteinen tulevaisuus ja "tästä tulee jotakin". Avioliitto on all in, eri juttu kuin mikään muu. Nimenomaan mentaliteetti, tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko varatulle flirttailu sitten parempi? Menee vielä kaksi kotia rikki.
Totta kai parempi. Ja miten kodit menisivät rikki, jos kaksi varattua viattomasti flirttailee. Sen sijaan silloin, kun varattu flirttailee sinkun kanssa, niin se voi aiheuttaa sinkussa ärtymystä, koska hän voi olla surullinen sinkkuudestaan. Tosin kaikki varatut eivät käytä sormusta, joten mistäpä edes tietää, onko tuntematon flirttailija sinkku vai vapaa.
Mun mielestä siinä ei ole mitään viatonta että flirttailee muiden kuin oman puolison kanssa. Voi toki olla että ymmärrän flirtin eri tavalla kuin sinä. Hymyilen luonnostaan kaikille ja olen sosiaalinen. Jos se on flirttiä, sitten flirttailen kaikille. Jos flirtti on sitä, että kehutaan toista tyyliin vain sä saat mut nauramaan näin, olet niin hyvän näköinen, ja kosketellaan tarpeettomasti, siinä ei ole mitään viatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku
Moni flirttailee vaikka kuinka pitkään paljastamatta että on parisuhteessa. siinä ehtii toinen jo luulla että tästä tulee jotakin.
Olet ymmärtänyt flirtin väärin. Flirtti kertoo, että toinen pitää sinusta. Se ei ole kutsu parisuhteeseen tai edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko varatulle flirttailu sitten parempi? Menee vielä kaksi kotia rikki.
Totta kai parempi. Ja miten kodit menisivät rikki, jos kaksi varattua viattomasti flirttailee. Sen sijaan silloin, kun varattu flirttailee sinkun kanssa, niin se voi aiheuttaa sinkussa ärtymystä, koska hän voi olla surullinen sinkkuudestaan. Tosin kaikki varatut eivät käytä sormusta, joten mistäpä edes tietää, onko tuntematon flirttailija sinkku vai vapaa.
Mun mielestä siinä ei ole mitään viatonta että flirttailee muiden kuin oman puolison kanssa. Voi toki olla että ymmärrän flirtin eri tavalla kuin sinä. Hymyilen luonnostaan kaikille ja olen sosiaalinen. Jos se on flirttiä, sitten flirttailen kaikille. Jos flirtti on sitä, että kehutaan toista tyyliin vain sä saat mut nauramaan näin, olet niin hyvän näköinen, ja kosketellaan ta
Minun mielestäni flirtti on taas päivän piristys. Olen varattu enkä näe itse sitä pahana.
Se tulee luonnostaan. En mieti että nyt flirttailen. Se vain tulee. Näin minulle on kerrottu.
Joo se on ihmeellistä nämä varatut egoaan ilmeisesti pönkittävät miehet, oikein odottavat että sinkulle tulee tunteita ja se on heidän voitto? Toisen tunteilla pelaaminen. Pitkään tuijottelua jne. Ja sitten jos mitään tapahtuu, sinkku on se paha ja kodinrikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on ihmeellistä nämä varatut egoaan ilmeisesti pönkittävät miehet, oikein odottavat että sinkulle tulee tunteita ja se on heidän voitto? Toisen tunteilla pelaaminen. Pitkään tuijottelua jne. Ja sitten jos mitään tapahtuu, sinkku on se paha ja kodinrikkoja.
Saisinko tämän selkeämmin ilmaistuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se maailma sulkeudu parisuhteen ympäriltä. Kivoja ja hyvän näköisiä tyyppejä on maailma pullollaan joille voi vinksauttaa silmää vaikka onkin oma rakas josta en ikinä luopuisi. Pääasia on, että tietää ja tuntee omat rajat. Mun mielestä sellaiset ylitiukat tyypit pettää.
Mutta voisi kunnioittaa sen toisenkin (sinkun) rajoja. Ei ole sinkkuna kivaa jos joku flirttailee ja vikittelee ja sitten paljastuukin että tyyppi on parisuhteessa eikä välttämättä edes ole ollut tosissaan vikittelynsä kanssa.
Tämä on totta. On surullista, kun niin moni ajattelee ettei sinkun tunteita tarvitse ottaa huomioon. Monet todellakin flirttailevat ja menevät varsin pitkällekin vaivautumatta kertomaan että ovat varattuja. Sitten viime hetkellä kun toinen on jo ihastunutkin, asia tulee esiin ja se kuitataan vaan että flirttiähän tämä, piristykseksi. Se loukkaa sitä, joka kaipaa aitoa lämpöä ja parisuhdetta, rehellisyyttä.
Onpa palstamamma laittanut itsensä niin kauniiksi. 😉 Ihan heikottaa katsoa tuollaista kedon kaunista kukkasta. 😉 Voisimmeko lähteä hiukan rauhallisempaan paikkaan jossa voimme tutustua toisiimme paremmin. Ehkä tässä on alku vuosisadan rakkaustarinalle. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että varattu itse aloittaa flirttailun ilmeisesti tavoitteena että häneen ihastutaan, saa pönkitystä itsetunnolle, ja samaan aikaan sinkku kantaa syyt ja vastuun jos mitään tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että varattu itse aloittaa flirttailun ilmeisesti tavoitteena että häneen ihastutaan, saa pönkitystä itsetunnolle, ja samaan aikaan sinkku kantaa syyt ja vastuun jos mitään tapahtuu.
Ei välttämättä. Flirttailun tavoite ei ole saada seuraa vaan piristää harmaata arkea.
Vierailija kirjoitti:
Onpa palstamamma laittanut itsensä niin kauniiksi. 😉 Ihan heikottaa katsoa tuollaista kedon kaunista kukkasta. 😉 Voisimmeko lähteä hiukan rauhallisempaan paikkaan jossa voimme tutustua toisiimme paremmin. Ehkä tässä on alku vuosisadan rakkaustarinalle. 😘
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Flirttailun tavoite ei ole saada seuraa vaan piristää harmaata arkea.
Jaa-a, harmaa parisuhde ilmeisesti sitten on jos haetaan huomiota muilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, harmaa parisuhde ilmeisesti sitten on jos haetaan huomiota muilta.
Riippuu parisuhteesta. Itselläni on parisuhde jossa molemmat filrttailevat emmekä näe siinä mitään ongelmaa. Mikäli sellainen ei tunnu itsestä oikealta, niin silloin ei pidä flirttailla eikä ottaa flirttailevaa kumppania. Ei siinäkään ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-
Mutta ymmärrätkö etteivät sinkut halua olla kohteitanne?
Muuten hyvä, mutta nuo pitkät hiukset. 😦