Varattu, miksi vilkuilet ja flirttailet sinkuille?
Olen sinkkuna kyllästynyt tähän. En ole mikään teidän pelinappulanne, johon kokeilette viehätysvoimaanne. Jos annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa, niin voisitko pitäytyä siinä omassa puolisossasi vaan!
T. Kyllästynyt sinkku
Kommentit (73)
Flirttailen yhdelle miespuoleiselle kavereilleni hänen striimissä, jotta löydettäis hänelle joku mukava tyttöystävä.
Tosin viime aikoina häntä on tämän takia lähestynyt vain hullut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä flittaren nuorille persvakonaisille vaikka olen vanha setä aviossa. Flirttailen siksi että oppisivat pukeutumaan asiallisemmin.
Minä taas flirttailen vanhoille persvakomiehille! Jospa oppisivat nostamaan housunsa.
Oon raksalla töissä ja välillä joutuu huomattavan paljon kiemurtelemaan paljastuvien persvakojen vuoksi. Joskus saatan vähän kommentoidakin.
N
Muista että katsoa saa, mutta ei koskea!
Eikö saa kutitella pilkoittelevista perskarvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä flittaren nuorille persvakonaisille vaikka olen vanha setä aviossa. Flirttailen siksi että oppisivat pukeutumaan asiallisemmin.
Minä taas flirttailen vanhoille persvakomiehille! Jospa oppisivat nostamaan housunsa.
Oon raksalla töissä ja välillä joutuu huomattavan paljon kiemurtelemaan paljastuvien persvakojen vuoksi. Joskus saatan vähän kommentoidakin.
N
Etkö ole oppinut että ei tarkoittaa EI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Mut jos ei ole etukäteen kielletty niin kerran saa kutitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Ei kutitella, mutta palmikon saa tehdä.
Sinun on ap korkea aika opetella elämän perusasioita:
Älä lähde pelailemaan pelejä varattujen kanssa.
Monet ihmiset flirttailevat suhdestatuksesta riippumatta
Monille esim. hymyily ja kontaktin ottaminen eivät ole flirttiä vaan tapa olla ihmisten kanssa.
Kaikki eivät tiedä että sinä olet sinkku ja seuraa vailla.
Flirtti ei ole lupaus mistään.
Älä ikinä kuvittele, että varattu mies olisi saatavilla. Miehet eivät jätä puolisoaan, joten on omalla vastuullasi jos lähdet pelailemaan pelejä varattujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku
Minulla on ollut sellaisia kokemuksia, että varatut roikkuvat ihastuneena perässä, mutta kun olisi aika tositoimille, niin heillä meneekin pupu pöksyyn. Ap
Olet tainnut ymmärtää väärin ihmisten motiivit. Jos joku viihtyyy seurassasi ja haluaa viettää kanssasi aikaa, ei se tarkoita että hän on valmis tositoimiin kanssasi. Come on nyt, sinulla taitaa olla vähän liian seksualisoiva asenne muita kohtaan. Minäkin nautin tiettyjen ihmisten seurasta, mutta olisin kauhistunut jos he ottavat sen seksuaalisena kutsuna.
Mikä estää liittymästä treffisivustoille? Täähän olisi vieläpä ihan ilmainen, ja profiilitkin heti näkyvillä: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku
Minulla on ollut sellaisia kokemuksia, että varatut roikkuvat ihastuneena perässä, mutta kun olisi aika tositoimille, niin heillä meneekin pupu pöksyyn. Ap
Älä nyt herranen aika edes yritä ryhtyä tositoimiin varatun pikku flirtin tähden. Nolaat vain itsesi.
Mistä voin tietää, että joku on varattu, jos hän ei kerro ja flirttailee avoimesti? Ap
No onko pakko ryhtyä heti tositoimiin? Otat selvää mitä ukko on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Ja yök se rantu pöksyissä, roikkuvat suklaarusinat perskarvoista! YÖKK!!!
Rakastan huomiota ja täytyyhän sitä jatkuvasti kokeilla saisinko paremman miehen kuin mikä nykyinen on. Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen tosissaan sitoudu parisuhteeseen kun siinähän menettää mahdollisuuden löytää parempi ja rikkaampi mies. Miehet otetaan vain miehestä irtoavan hyödyn takia. Eihän miehissä ole mitään muuta arvoa tai hyötyä. Ja sitä paitsi eihön missään edes vaadita naisilta uskollisuutta niin kuin miehiltä vaaditaan
Vierailija kirjoitti:
Olisko varatulle flirttailu sitten parempi? Menee vielä kaksi kotia rikki.
Totta kai parempi. Ja miten kodit menisivät rikki, jos kaksi varattua viattomasti flirttailee. Sen sijaan silloin, kun varattu flirttailee sinkun kanssa, niin se voi aiheuttaa sinkussa ärtymystä, koska hän voi olla surullinen sinkkuudestaan. Tosin kaikki varatut eivät käytä sormusta, joten mistäpä edes tietää, onko tuntematon flirttailija sinkku vai vapaa.
Koska se on mukavaa. Flirtissä ei ole mitään pahaa kunhan molemmat osapuolet tietävät missä mennään.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailen yhdelle miespuoleiselle kavereilleni hänen striimissä, jotta löydettäis hänelle joku mukava tyttöystävä.
Tosin viime aikoina häntä on tämän takia lähestynyt vain hullut naiset.
Kaikki naiset on hulluja jollain tasolla. Tervettä naista ei ole olemassakaan. Jokaisella on jotain vikaa korvien välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣😂😄 kiitos nauruista!!
Jaa öyhöttäjä spämmääjä on karannut taas osastolta. Eikö sitä saa lukittua johonkin koppiin ja hävittää avaimen kun ei selvästikään ole riittävän terve normaalin keskusteluun eikä näin ole yhteiskunta kelpoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko varatulle flirttailu sitten parempi? Menee vielä kaksi kotia rikki.
Totta kai parempi. Ja miten kodit menisivät rikki, jos kaksi varattua viattomasti flirttailee. Sen sijaan silloin, kun varattu flirttailee sinkun kanssa, niin se voi aiheuttaa sinkussa ärtymystä, koska hän voi olla surullinen sinkkuudestaan. Tosin kaikki varatut eivät käytä sormusta, joten mistäpä edes tietää, onko tuntematon flirttailija sinkku vai vapaa.
Onneksi vain varatuilta miehiltä on kielletty muiden naisten katselu. Naisethan saa vapaasti ihan koko ajan etsiä parempaa eikä naisilta saa vaatia samanlaista sitoutumista mitä miehiltä putää vaatia
Vierailija kirjoitti:
Rakastan huomiota ja täytyyhän sitä jatkuvasti kokeilla saisinko paremman miehen kuin mikä nykyinen on. Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen tosissaan sitoudu parisuhteeseen kun siinähän menettää mahdollisuuden löytää parempi ja rikkaampi mies. Miehet otetaan vain miehestä irtoavan hyödyn takia. Eihän miehissä ole mitään muuta arvoa tai hyötyä. Ja sitä paitsi eihön missään edes vaadita naisilta uskollisuutta niin kuin miehiltä vaaditaan
Jiiisus 😳 kaikkea sitä täällä palstalla saakin lukea!