Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu, miksi vilkuilet ja flirttailet sinkuille?

Vierailija
26.08.2025 |

Olen sinkkuna kyllästynyt tähän. En ole mikään teidän pelinappulanne, johon kokeilette viehätysvoimaanne. Jos annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa, niin voisitko pitäytyä siinä omassa puolisossasi vaan!

T. Kyllästynyt sinkku

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku

Vierailija
2/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt flirtissä mitään pahaa ole, kivaahan se on - jos siis ei elättele itse muita toiveita. Jos etsit kumppania, niin suosittelen hakemaan sellaisen toisista sinkuista, varattuihin ei todellakaan kannata sekaantua. T. Toinen sinkku

Minulla on ollut sellaisia kokemuksia, että varatut roikkuvat ihastuneena perässä, mutta kun olisi aika tositoimille, niin heillä meneekin pupu pöksyyn. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni alkoi juuri naimisissa oleva nainen keimailla  - en ymmärrä pointtia.

Vierailija
4/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni flirttailee vaikka kuinka pitkään paljastamatta että on parisuhteessa. siinä ehtii toinen jo luulla että tästä tulee jotakin.

Vierailija
5/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä flittaren nuorille persvakonaisille vaikka olen vanha setä aviossa. Flirttailen siksi että oppisivat pukeutumaan asiallisemmin.

Vierailija
6/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni alkoi juuri naimisissa oleva nainen keimailla  - en ymmärrä pointtia.

Sori, oot vaan niin hot. Mut eihän se flirtti vaarallista ole, kyl mun mieskin flirttailee jos niinkseen tulee.

Vierailija
7/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä flittaren nuorille persvakonaisille vaikka olen vanha setä aviossa. Flirttailen siksi että oppisivat pukeutumaan asiallisemmin.

Kultaseni hei, mähän sanoin jo et tuo on noloa. Kyllähän sitä vilkaista saa, mut älä ny hyvä mies lirkuttelemaan ala!

Vierailija
8/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Jos vaikka sattuis saamaan.

Vierailija
9/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailma sulkeudu parisuhteen ympäriltä. Kivoja ja hyvän näköisiä tyyppejä on maailma pullollaan joille voi vinksauttaa silmää vaikka onkin oma rakas josta en ikinä luopuisi. Pääasia on, että tietää ja tuntee omat rajat. Mun mielestä sellaiset ylitiukat tyypit pettää. 

Vierailija
10/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni hei, mähän sanoin jo et tuo on noloa. Kyllähän sitä vilkaista saa, mut älä ny hyvä mies lirkuttelemaan ala!

Nolompaa on paljastella itseään julkisesti. Kyllä minä usein kerron tytöille että tavara näkyy housujen läpi. Joskus nuolaisen vanhoja huuliani tehostaakseni vaikutusta. Huomiotahan nuo typykät hakevat ja minä annan.

Vierailija
11/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko varatulle flirttailu sitten parempi? Menee vielä kaksi kotia rikki.

Vierailija
12/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut sellaisia kokemuksia, että varatut roikkuvat ihastuneena perässä, mutta kun olisi aika tositoimille, niin heillä meneekin pupu pöksyyn. Ap

Älä nyt herranen aika edes yritä ryhtyä tositoimiin varatun pikku flirtin tähden. Nolaat vain itsesi.

Vierailija
13/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maailma sulkeudu parisuhteen ympäriltä. Kivoja ja hyvän näköisiä tyyppejä on maailma pullollaan joille voi vinksauttaa silmää vaikka onkin oma rakas josta en ikinä luopuisi. Pääasia on, että tietää ja tuntee omat rajat. Mun mielestä sellaiset ylitiukat tyypit pettää. 

Mutta voisi kunnioittaa sen toisenkin (sinkun) rajoja. Ei ole sinkkuna kivaa jos joku flirttailee ja vikittelee ja sitten paljastuukin että tyyppi on parisuhteessa eikä välttämättä edes ole ollut tosissaan vikittelynsä kanssa.

Vierailija
14/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa on paljastella itseään julkisesti. Kyllä minä usein kerron tytöille että tavara näkyy housujen läpi. Joskus nuolaisen vanhoja huuliani tehostaakseni vaikutusta. Huomiotahan nuo typykät hakevat ja minä annan.

Aina sua saa hävetä 😂

Vierailija
15/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt herranen aika edes yritä ryhtyä tositoimiin varatun pikku flirtin tähden. Nolaat vain itsesi.

Mistä voin tietää, että joku on varattu, jos hän ei kerro ja flirttailee avoimesti? Ap

Vierailija
16/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas flirttailen vanhoille persvakomiehille! Jospa oppisivat nostamaan housunsa.

Vierailija
17/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat pientä piristystä, ei kannata ottaa niin vakavasti. 

Vierailija
18/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas flirttailen vanhoille persvakomiehille! Jospa oppisivat nostamaan housunsa.

Oon raksalla töissä ja välillä joutuu huomattavan paljon kiemurtelemaan paljastuvien persvakojen vuoksi. Joskus saatan vähän kommentoidakin.

N

Vierailija
19/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon raksalla töissä ja välillä joutuu huomattavan paljon kiemurtelemaan paljastuvien persvakojen vuoksi. Joskus saatan vähän kommentoidakin.

N

Laitatko kolikon pajatsoon?

Vierailija
20/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä mukavaa, jokaisella on kohderyhmänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän