Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on takana pitkä parisuhde! Kuinka paljon hellyyttä osoitatte toisillenne?

Vierailija
26.08.2025 |

Mietin vain, onko tämä kuinka yleistä, että pitkään yhdessä ollut pari ei koskaan nuku lähekkäin, istu lähekkäin sohvalla, halaile muuten vaan? Entä, jos pitkässä suhteessa toinen ei osta mitään lahjoja koska "ei osaa ja pieleen menee kuitenkin"?

Aina voi toki vain lähteä, mutta minua kiinnostaa, onko tämä tavallista? 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja joka ikinen yö, yhdessä yli 20 vuotta <3 

Vierailija
42/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta yhdessä ja sellaista kaverillista läheisyyttä on kyllä ihan päivittäin. Hierontaa ja halailua, kevyitä pusuja, lähekkäin istumista.

Lahjoja ja pieniä muistamisia on ehkä keskimäärin parin kuukauden välein.

Intiimi kanssakäyminen, seksi, intohimoinen suutelu ja sellainen on kyllä jo jäänyt pois muutama vuosi sitten. En enää siinä mielessä sytytä vaimoani, hän tietää kyllä tilanteen, eikä oikein itsekään osaa sanoa, mikä auttaisi :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänyön pusut livenä tai viestit jos toinen reissussa, päivittäin. Kosketus ohikulkiessa. Muuten ei olla koskaan oltu mitään roikkujia tai takertujia eikä kaivata lahjontaakaan (kaffe ja joku parempi leivos merkkipäivänä, tai lapsi saattaa leipoa).

Luottamus toiseen on vahva, kyllä sen halauksen ja tuen saa kun sellaista kokee tarvitsevansa, mutta se pitää itse hakea, toinen ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
44/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta yhdessä ja sellaista kaverillista läheisyyttä on kyllä ihan päivittäin. Hierontaa ja halailua, kevyitä pusuja, lähekkäin istumista.

Erikoisia kavereita sulla. Mä en yhdenkään kaverin kanssa ole tuollaista päivittäin tehnyt.

Vierailija
45/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu naimisissa 26 vuotta ja asutaan jo kahdestaan. Joka päivä halataan ennen töihin lähtöä. Nukutaan joko yhdessä tai eri punkissa, mies kuorsaa...kumpikin pesee omat pyykkinsä, minä olen ruokavastaava ja mies tiskivastaava (jep, hän tykkää siivoamisesta). Käydään yhdessä kävelyillä ja kirppareilla ja huutokaupoissa, ja punttisalillakin. Hieron miehen selkää, kun se on kipeä ja neulon villasukkia paleleville kintuillensa. Mies keittää meillä kello kuuden kahvit ja monesti on hommannut keksiä tai pullaakin. Läpsäyttelee edelleen peffalle (ystävällismielisesti) ja kurkistaa paidan sisään, pyytää sunnuntai-aamuisin kainaloon jos olen herännyt ennen häntä. Seksiä on silloin tällöin, pari kertaa kuussa. 

jne. 

Vierailija
46/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin koskettelua, suukkoja, kauniita sanoja ja pienin teoin huomioimista puolin ja toisin. Halailua, lähekkäin istumista, suukotteluakin kaupungilla, bileissä ja vastaavissa tilanteissa. Joka ilta käymme nukkumaan käsi kädessä. Seksiä 2-5 kertaa viikossa.

Kohta 40 v yhdessä

Vierailija
47/52 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin teoilla osoitetaan. Pieniä arkisia juttuja, ei mitään ihmeellistä. Kosketuksia ja halauksia ohikulkiessa, toisen huomioimista arkijutuissa. Tavaralahjoja emme toisillemme juuri koskaan osta, vaan panostamme yhteisiin elämyksiin. Olin 19-vuotias, kun aloimme olla yhdessä, täytän tänä vuonna 48 vuotta. Siitä voi laskea yhdessäoloajan. 😄

Vierailija
48/52 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 19-vuotias, kun aloimme olla yhdessä, täytän tänä vuonna 48 vuotta. Siitä voi laskea yhdessäoloajan. 😄

28 vuotta, ole hyvä.

Vierailija
49/52 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20v naimisissa ja vastaus on ei koskaan. Emme istu sohvalla yhdessä, emme kosketa toisiamme, emme suutele. Seksiä on noin kerran kuukaudessa ja se on pelkkä pano.

Arki sujuu ok ja molemmat teemme oman osamme kodin töistä, mutta haluaisin kunnon suhteen. Mieheni kanssa olemme erkaantuneet toisistamme ja romanttista rakkautta ei ole. Erosta olen puhunut, mutta mieheni mielestä ei kannata erota. Hän näyttää elävän hyvää elämää. 

Vierailija
50/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää suhteessa, jossa ei ole läheisyyttä. Ilman seksiä pärjää kyllä, ilman läheisyyttä ei.

Vierailija
51/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin. Naimisissa 20 vuotta. Liki 6kymppinen pariskunta. Mieheni on avoimempi tunteiden osoittaja kuin minä. 

Sama meillä, yhdessä yli 50 v.

Vierailija
52/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sanotaan että rakastetaan toisiamme, halaillaan, pussaillaan, nukutaan lähekkäin. Välillä ostan kukkia, synttäreinä ja jouluna lahjoja. Tehdään joka vklp asioita yhdessä jos on mahdollista. Seksiä vähintään kerran viikossa mutta haluisin kyllä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi