Karhun metsästys
Posiolla on eilen illalla karhu hyökännyt taas vaihteeksi metsästäjän päälle ja metsästäjä loukkaantui, mutta vammoista ei tietoa. Nämä loukkaantumiset loppuisivat, jos karhut saisi rauhan ja niitä ei kukaan olisi hätyyttelemässä. Vai mitä sanomista on tämmöiseen juttuun.
Kommentit (9)
Karhut ja niiden hyökkäykset ovat olleet otsikoissa maailmallakin. En itse tykkää eläinten tappamisesta, mutta joku sen kaupan lihankin on teurastanut, joten ei se metsästys sen kummempaa ole. Ja jos jotain eläimiä on liikaa, niin kyllä niitä sitten pitää metsästämällä vähentää. Toivottavasti myös metsästäjät ovat turvassa ja eläin lopetettaisiin taitavasti, ettei se kärsi.
Eläimetkin saaneet tarpeekseen näistä pyssysankareista.
En ole metsästäjien vihaaja ja itse myös metsästän, mutta nykyään harvemmin. Karhu on peto ja sekin pitää muistaa. Aloittaja.
Jos ei olisi karhuja niin ei olisi hyökkäyksiä. Nurin vaan.
Yleensä lääkärit on näissä kovimpia lahtareita
Turha itkeä jos metsästäjä on epäonnistunut kaatoyrityksessään ja joutunut itsekin raadelluksi.
On sitten jotain muisteltavaa kun istuksii kiikkus- ei kun siis pyörätuolissa.
Olen ollut joitakin vuosia takaperin itsekin karhun kanssa tekemisissä, mutta en metsästysteissulla. Kyllä se on vaarallinen eläin ja arvaamaton, mutta ei aina hyökkäävä. Aloittaja
Tottakai on oikeus puolustautua tappajaa vastaan, joka tulee heilumaan aseen kanssa sinun maillesi.