Olenko oikeasti haluton nainen vai mitä tämä on?
Minulla on ihana parisuhde. Avomieheni on upea, monipuolinen ja taitava rakastaja, ja minun nautintoni on hänelle se ykkösasia. Saan häneltä joka kerta useita orgasmeja, ja niissä hetkissä tuntuu että en yksinkertaisesti voisi ikinä mitenkään haluta enemmän ja voimakkaammin. Halu ja kiihko ja nautinto pyörryttää päätä, kostun hetkessä ja ensimmäinen orgasmi tulee ihan minuuteissa.
Mutta. En oikeastaan ikinä ole kiinnostunut ryhtymään seksipuuhiin siten, että olisin lähtökohtaisesti halukas. En kaipaa seksiä millään tavalla elämääni. Välillä on mennyt viikkoja ilman seksiä, enkä ole tuntenut minkäänlaista kaipuuta siihen. Sama sinkkuna ollessani, en edes kokenut tarvetta masturboida, ikinä.
Seksiä kuitenkin on säännöllisesti, 1-4 kertaa viikossa, viikonloppuisin useita kertoja. Useimmiten miehen aloitteesta, itse koitan tehdä aloitteita tasapuolisuuden nimissä aina kun ehdin ennen miestä. Teen aloitteita vaikka minua ei haluta, sillä tiedän että kyllä se kuitenkin siitä aina lähtee sujumaan ja tuntuu yksinkertaisesti taivaalliselta.
Onko tämä nyt sitten sitä responsiivista halua vai mitä ihmettä? Onko täällä muita samanlaisia? Asia ei ole minulle tai meille tietääkseni ongelma, kiinnostaa vaan pohtia kun havaitsin tämän suhteen alkuhuuman laantumisen jälkeen.
N43
Kommentit (5)
Enemmistö naisista on respositiivisiä ja vaativat syttyäkseen miehen osoittaman halun seksiin. Niin on enimmäkseen luonnossa muutekin kaikilla eläimillä. Urosten tehtävä on vikitellä ja herättää naimahalut. Jos mies on fiksu, niin ei ota hernettä nenään vaikkei nainen tekisikään aloitteita ja joutusi tai ennemmin saisi tehdä ne ja sen itse. Kokemuksesta voin sanoa, että tämä on 24h/7 juttuja. Sängyssä on jo myöhässä ja pskat housuissa. Mitä aiemmin ja paremmin tekee sen herkemmässä on naisen orgasmit, eli tulee miehellekin paljon helpommaksi tyydyttää. Ap:n mies on asian ytimessä.
Oletko kokeillut pukeutua ns. seksihepeneisiin? Minulla on sama ongelma, eli normaalielämässäni pärjään täysin ilman seksiä. Mieheni kuitenkin jossain vaiheessa vuosia sitten tilasi minulle seksihepeneitä (sukkanauha sukkia, avorintaliivejä, verkkosukkahousuja joissa hasroväli on auki jne...) ja melkein pakotti minua käyttämään noita ihan julkisilla paikoilla alusvaatteina.
Silloin tajusin että kun "jouduin" noita pukemaan ja käyttämään niin kiihotuin ja kiihotun vieläkin. En tiedä johtuuko se noista asuista vai tiedosta, mihin homma tulee päättymään vai siitä että minut on pakotettu pukeutumaan noin.
N37
Vähän samoin kävin meillä. Oltiin kesämökkillä vaimon ja pienen iltatähden kanssa kolmistaan. Pyysin vaimoa käyttämään pieniä geishakuulia. Lopputulos oli, että naitiin koko 3 viikkoa kuin kanit. Uusi Honey moon, 20v yhdessäolon jälkeen. Toki olin jo muutenkin päättänyt jo etukäteen, että keskityn vain vaimoni kanssa olemiseen, toki iltatähteä unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö naisista on respositiivisiä ja vaativat syttyäkseen miehen osoittaman halun seksiin. Niin on enimmäkseen luonnossa muutekin kaikilla eläimillä. Urosten tehtävä on vikitellä ja herättää naimahalut. Jos mies on fiksu, niin ei ota hernettä nenään vaikkei nainen tekisikään aloitteita ja joutusi tai ennemmin saisi tehdä ne ja sen itse. Kokemuksesta voin sanoa, että tämä on 24h/7 juttuja. Sängyssä on jo myöhässä ja pskat housuissa. Mitä aiemmin ja paremmin tekee sen herkemmässä on naisen orgasmit, eli tulee miehellekin paljon helpommaksi tyydyttää. Ap:n mies on asian ytimessä.
Tämä. Olisi hyvä miesten ymmärtää.
Täsmennän vähän, ovulaation aikaan voi tulla hetkiä jolloin toisinaan tekisi mieli ns. ihan itsestään. Mutta hyvin harvoin, ei todellakaan joka kerta ovulaation aikaan. Ehkä muutaman kerran vuodessa.
Ap