Juoppo. Näin peität alkoholismisi
Juo aina jalallisesta lasista.
Ota puolisoksesi idiootti joka katsoo sikailuasi kiltisti ja pitää kulissit pystyssä.
Älä huolehdi lastesi terveydestä. Kun heistä ei tule työkykyisiä ihmisiä voit haukkua heitä ja muistuttaa heitä siitä kuinka paljon sinä teet töitä. Näin saat oikeutta alkoholismillesi.
Harrasta liikuntaa ja kerro siitä isoon ääneen joka paikassa. Varsinkin alkossa.
Kutsu normaalin kokoisia kaljoja pieniksi kaljoiksi.
Vähettele juomiesi annosten määrää. Esim 5 kaljaa on pari ja lava muutama.
Juo parhaassa seurassa eli yksin tai jonkun vielä juopomman kanssa. Silloin kukaan ei laske juomiesi määrää.
Kun osallistut juhliin joissa muut juovat istu selvinpäin. Selitä itsellesi ettet ole mikään juoppo koska pystyt olemaan selvinpäin, nuohan ne niitä juoppoja ovat. Paina mieleesi mitä kukin sanoo tai tekee humalassa ollessaan ja muistuta heitä sitten siitä jälkeenpäin.
Muistuta myös kaikkia läheisiäsi tasaisin väliajoin siitä milloin ovat epäonnistuneet elämässään.
Mitä muuta?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppous valitettavasti näkyy kasvoista (niistä tulee sellaiset löysät ja kumimaiset, nenä kiiltää, huokoset on isoja), joten ei nuo peittelyt auta.
Mä olen aina miettinyt että monet juopot näyttää kuin ne olisi sisaruksia keskenään. Varmaan juuri tuon taikinannaama, kiilto ja huokoset tekevät sen. Kroppakin on sellainen että keskivartalo on pullea ja jalat tikut.
Miehillä sen näkee otsasta. Turvotus saa uurteet näyttämään syvemmiltä (Cordon Ramsey)
Naisilla leuka alkaa erottumaan selvemmin (Mari Rantanen, Auri Kananen)
Naisilla hamsteriposket, koska sylkirauhaset turpoavat.
Hauskoja viestejä mutta alkoholismi on valitettavasti yhtä hauska sairaus kuin syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja viestejä mutta alkoholismi on valitettavasti yhtä hauska sairaus kuin syöpä.
Mielummin kuolen kännissä kuin kivuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppous valitettavasti näkyy kasvoista (niistä tulee sellaiset löysät ja kumimaiset, nenä kiiltää, huokoset on isoja), joten ei nuo peittelyt auta.
Iho ongelmia tulee muutenkin
Minulla on rypytön, puhdas, täydellinen iho. Kiitos geeneille.
M52
Oletko tarkastellut ihoasi selvin päin koskaan? Voisi olla avartavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville, eikä kuivillekaan pääsy poista syvää ahdistuneisuutta, joka tautiin yleensä kuuluu. Alkoholismia voi kuvata myös itselääkinnäksi, koska alkoholi on tehokas ahdistuneisuuden poistaja. Syövistä voidaan nykyisin parantaa puolet, alkoholismia ei koskaan.
Näkee heti, ettei ap. ole alkoholisti vaan 'hauska huumorismies' eli suunsoittaja. Asiaa kokemattomat yleensäkin uskovat tuntevansa asian paremmin, kuin ne jotka ovat kokeneet. Kynis.mi, seurakuntapastori eläkkeellä
Ryhdy käyttämään aikuisten naisten ja miesten tuoksuja. Naisille esim. Poisonia, Rive Gauchea. Jos joku pystyykin tulemaan riittävän lähelle haistaakseen edellisen illan ihostasi, hän vain ajattelee, että on tainnut hajustepullo etikoitua. Myös kaikki vaatteet kannattaa pestä mahdollisimman tuoksukkailla pesuaineilla ja huuhteluainetta lotrata. Se ei ole yhtään niin epäilyttävää kuin yskänpastillien syönti läpi vuoden.
Otat vain unilääkkeeksi, koska et usko reseptilääkkeisiin tai halua myrkyttää kehoasi epäilyttävillä kemikaaleilla, joihin voi jäädä riippuvaiseksi.
Taidanpa lähteä jo kauppaan hakemaan korjaussarjan kun kello kohta 9.00 ja taas elämäni hymyilee!
Voivottele huonoja veriarvojasi. Kun läheidesi kysyy huonojen veriarvojen syytä, muista haukkua lääkärit, jotka eivät tiedä mistään mitään.
Valita, että ei ole varaa auton vuosihuoltoon, mutta Alkoon voi kuluttaa kuukaudessa 400-500 euroa. Muista jättää em. asiasta paperiset Visa-laskut todisteeksi jälkipolville.
Ex tyttöystävä sanoi, että miksi et voisi ottaa sivistyneesti niinkuin hänen vanhempi kollegansa.
Ok, selvä, tutustun aiheeseen.
No kollegansa oli meillä kylässä, joi viiniä kuin sieni ja kaatui 3 kertaa matkalla eteiseen...
Kysyin, että tuostako otan malllia??
Jeesustele isoon ääneen huumeiden käytöstä ja epäile heti huumeiden käyttöä syyksi, jos jossain toisessa ihmisessä on vähäkin jotain outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa juova mies on juoppo (paitsi eksoottinen sellainen)
Viiniä "siemaileva" nainen ei ole juoppo (vaikka viini on vahvempaa kuin olut)
Varsinkin kun on jossakin viiniharrastajien kerhossa, se on hienoa, vaikka ihminen on alkoholisti.
Todellinen viiniharrastaja sylkee viinin suustaan.
Hauku ylipainoisia ja yritä uskotella kaikille (itsellesi) olevasi heidän yläpuolellaan
Vierailija kirjoitti:
'viinitilamatkailu' (matkalla lärveissä koko valveilla olon ajan)
'tilaamme laatuviinejä laatikoittain suoraan viinitiloilta' (lavallinen tavaraa josta kuluu yli ämpärillinen viikossa per naama, sekä tissutteluun että iltakännäämiseen)
'harrastamme gastronomiaa, joten viinit ovat oleellinen osa ruokapöydässämme (joka päivä ja myös einesruokien sekä pakastepizzojen kanssa)
Ja sitten he, jotka hakee joka viikko Alkosta vieras varaa, kun pitää olla tarjottavaa jos tulee vieraita, pussi kilisee joka ikinen perjantai "vieras varaa".
jotta lääkäri ei pitäisi sinua alkkarina niin pidä parin viikon väli juomisella jos olet verikokeisiin menossa. nykyään otetaan maksa ym. arvot ja jos on viitteitä päihdeongelmasta se on syy jättää vaivasi hoitamatta. myöntävät itsekin ettei päihdeongelmaisia hoideta kun sairaalat on täynnä. älä koskaan myönnä muuta kuin kohtuukäyttö.
Itse olen alkoholisti, mutta ap:n nikseistä käytän oikeastaan vain sitä, että olen selvinpäin työporukan juhlissa. Menen autolla, niin ei kukaan kysele. Juon vain perjantaisin, niin olen koko työviikon ihan skarppi. En osta yhtään enempää alkoholia taloon kuin voin ajatella juovani. En voi ostaa viinipulloa ja ajatella juovani siitä vain vähän, juon aina kaiken. Eli ostan puolikkaan pullon. Lähin Alko on automatkan päässä, joten sitä ei saa lisää. Puoliso on ilmoittanut, ettei juoppoa katsele, joten näillä pakkokeinoilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkoholisti, mutta ap:n nikseistä käytän oikeastaan vain sitä, että olen selvinpäin työporukan juhlissa. Menen autolla, niin ei kukaan kysele. Juon vain perjantaisin, niin olen koko työviikon ihan skarppi. En osta yhtään enempää alkoholia taloon kuin voin ajatella juovani. En voi ostaa viinipulloa ja ajatella juovani siitä vain vähän, juon aina kaiken. Eli ostan puolikkaan pullon. Lähin Alko on automatkan päässä, joten sitä ei saa lisää. Puoliso on ilmoittanut, ettei juoppoa katsele, joten näillä pakkokeinoilla mennään.
Jos juot puoli pulloa viiniä viikossa ja homma pysyy hanskassa, niin et ole mielestäni alkoholisti. Mulla on ollut tuttavapiirissä oikeita alkoholisteja, sanotaanko että se puoli pulloa menee noilla tapauksilla jo aamiaisena heti viikon aluksi. Pystyvät kyllä skarppaamaan jonkun tipattoman kuukauden tm. mutta meininki muuten on ihan eri kuin ns. siviilikäyttäjillä.
Huvittavaa, kun täti kaupassa ostaa viinipullon ja jonkun kirjan. Iloisesti juttelee kassan kanssa, noloutensa ja alkoholisminsa peittääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut jossain vaiheessa elämääsi fyysisesti riippuvainen alkoholista. Nyt enää emotionaalisesti ja psyykkisesti. Tuurijuoppo siis.
Tässä sen näkee että alkoholismi ei lähde koskaan pois kun sen kerran hankkii.
Vaara retkahtaa ja alkaa ryypätä kunnolla säilyy koko loppu elämän
Valehtele itsellesi, ettei kukaan huomaa eikä tiedä, vaikka kaikki ovat huomanneet ja tietävät sinun olevan alkkis.