Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo. Näin peität alkoholismisi

Vierailija
26.08.2025 |

Juo aina jalallisesta lasista. 

Ota puolisoksesi idiootti joka katsoo sikailuasi kiltisti ja pitää kulissit pystyssä.

Älä huolehdi lastesi terveydestä. Kun heistä ei tule työkykyisiä ihmisiä voit haukkua heitä ja muistuttaa heitä siitä kuinka paljon sinä teet töitä. Näin saat oikeutta alkoholismillesi.

Harrasta liikuntaa ja kerro siitä isoon ääneen joka paikassa. Varsinkin alkossa.

Kutsu normaalin kokoisia kaljoja pieniksi kaljoiksi. 

Vähettele juomiesi annosten määrää. Esim 5 kaljaa on pari ja lava muutama.

Juo parhaassa seurassa eli yksin tai jonkun vielä juopomman kanssa. Silloin kukaan ei laske juomiesi määrää.

Kun osallistut juhliin joissa muut juovat istu selvinpäin. Selitä itsellesi ettet ole mikään juoppo koska pystyt olemaan selvinpäin, nuohan ne niitä juoppoja ovat. Paina mieleesi mitä kukin sanoo tai tekee humalassa ollessaan ja muistuta heitä sitten siitä jälkeenpäin. 

Muistuta myös kaikkia läheisiäsi tasaisin väliajoin siitä milloin ovat epäonnistuneet elämässään.

Mitä muuta?

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppous valitettavasti näkyy kasvoista (niistä tulee sellaiset löysät ja kumimaiset, nenä kiiltää, huokoset on isoja), joten ei nuo peittelyt auta.

Mä olen aina miettinyt että monet juopot näyttää kuin ne olisi sisaruksia keskenään. Varmaan juuri tuon taikinannaama, kiilto ja huokoset tekevät sen. Kroppakin on sellainen että keskivartalo on pullea ja jalat tikut. 

Mätisäkki- Mikko ja Satu

Vierailija
202/226 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus opasti että ei saa maanantaiaamuisin pureskella purukumia, kun luullaan että sillä yrittää peittää  alkoholin hajua. Kuulemma saa alkkiksen maineen. Ei siis pidä purukumia maanantaiaamuisin pureskeleman jos ei halua että joku pitää alkkisena.

Olin silloin aika hämmentynyt, kun en juonut ollenkaan alkoholia, mutta järsin aika usein purkkaa. Kai olin selvä alkkis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi selkeimmistä oireista alkoholismissa, että harrastaa liikuntaa. Luulevat jostain syystä sen kuittaavan alkoholismin. Ja puhuvat ja muistuttavat muita jatkuvasti siitä

=D no, ite en pysty harrastaa liikuntaa moneen päivään jos on tullut otettua. Että, sun teorias vähän ontuu. Sinänsä se pilaa sitten seuraavan viikon liikuntaharrastukisista osan. En viitti hankkia sydäriä. Ja en oo alkkis, semmonen peruspena joka ottaa välillä. Ja saa kauheen darran.

Mitä sitten? Krapulan jälkeen voi taas harrastaa liikuntaa. Juoppojen positiiviset tarinat itsestään on kuitenkin aina liioiteltuja.

Väität ettet ole juoppo. Aika paljon pitää kyllä tintata jos ei pysty moneen päivään sen jälkeen  urheilemaan.. Ei onnistuisi normaalilta alkoholin käyttäjältä 

Vierailija
204/226 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi nyt sitten jouluaatto. Joko on ensimmäiset sammuneet?🤣🤣🤣

Vierailija
205/226 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitteko pilattua lasten joulun?

Vierailija
206/226 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismin pystyy peittämään vain velehtelemalla itselleen niin että uskoo valheensa toisilta sitä on aivan turha yrittää peittää

Vierailija
207/226 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten ihmisten juoppous vaivaa sinua noin paljon ettei vaan sun tekis mieli vähän juopotella? Jokaisen oma valinta miten paljon juo et kuule ole itse yhtään sen parempi ihminen päin vastoin vaikutat katkeralta.

Vierailija
208/226 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti juoda mutta kun tuli 40 mittariin, ei sitä enää kestä. Harmi kun piti lopettaa lempiharrastus. Jotkut (yllättäen usein oikein ahkerat ja menestyvät) ovat kovempia kavereita. Jopa 70+ iässä vetävät koko illan viiniä ja konjakkia.

Nykyään 2 tölkkiä illassa on maksimi. Muuten herään yöllä kalmanhikisenä. Toisaalta ei 2 tölkin jälkeen ole enää väliä juoko vai ei kun on kännissä joka tapauksessa, hoikka nainen kun olen.

Hyväksi havaittu vinkki on se, että aloittaa niin myöhään että ei enää jaksa tai viitsi juoda pidempään ja kauppakin on kiinni.

Vierailija
209/226 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemaile viinitonkkia laseista. 

Muista puna, valko, rose, kuohu... 

Vierailija
210/226 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisten ihmisten juoppous vaivaa sinua noin paljon ettei vaan sun tekis mieli vähän juopotella? Jokaisen oma valinta miten paljon juo et kuule ole itse yhtään sen parempi ihminen päin vastoin vaikutat katkeralta.

Juopot tuhoavat viattomien ihmisten elämät. Todellakin olen ylempänä kuin yksikään juoppo!!

Ap

Vierailija
211/226 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole jatkuvasti kännissä, niin kaikki luulevat sinun olevan selvinpäin. Ei ole muuta vertailukohtaa.

Vierailija
212/226 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopot tuhoavat viattomien ihmisten elämät. Todellakin olen ylempänä kuin yksikään juoppo!!

Ap

Me oikeasti sairaat olemme kaikkein ylinpänä

Vierailija
213/226 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihan kun tietää kuinka monella huomenna alkaa se loiventavien ottaminen

Vierailija
214/226 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi mennä terapiaan. Riippuvuus on aina tapa peittää traumat. 

-ex-alkoholisti

Lässynlää. Ei todellakaan ole.

Vierailija
215/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudet kuten alkoholismi homous ja lesboust tarvii psykiatrista apua ei kukaan ole suuntautunut sen enempää  miksikään vaan tuhon tietä kulku on oma valinta.

Vierailija
216/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, miksi AP ja monet muut ovat niin kiivaasti pilkkaamassa ja moittimassa alkoholisteja.

Rumaa ja tyhmää sellainen.

Ymmärrän, että jos on lapsena joutunut pelkäämään vanhempiaan kännisinä, ei sitä halua aikuisena katsella. Mutta aikuisena kukaan/ mikään ei myöskään pakota.

Mitä se sulle kuuluu, miten joku muu elämäänsä elää!? Kunhan ei pilaa mahdollisten lasten elämää sillä, aikuiset vapaita häipymään ellei seura miellytä.

Pitäiskö tässä alkaa pilkkaamaan kaikkia muitakin elintapasairauksia!? 

2-tyypin diabetes, sydänsairaudet, syöpä, keuhkoahtauma, epilepsia.. 

Melkein kaikki sairaudet on yleisimmin huonojen elintapojen myötävaikutuksella puhjenneet, miksi pilkata vain alkoholisteja.

Vierailija
217/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppous valitettavasti näkyy kasvoista (niistä tulee sellaiset löysät ja kumimaiset, nenä kiiltää, huokoset on isoja), joten ei nuo peittelyt auta.

Mä olen aina miettinyt että monet juopot näyttää kuin ne olisi sisaruksia keskenään. Varmaan juuri tuon taikinannaama, kiilto ja huokoset tekevät sen. Kroppakin on sellainen että keskivartalo on pullea ja jalat tikut. 

Miehillä sen näkee otsasta. Turvotus saa uurteet näyttämään syvemmiltä (Cordon Ramsey)

Naisilla leuka alkaa erottumaan selvemmin (Mari Rantanen, Auri Kananen)

Naisilla hamsteriposket, koska sylkirauhaset turpoavat.

Eikö ne hamsteripussit tule jossain vaiheessa kaikille, kun leukalinja valahtaa iän myötä? Siis jos ei erikseen ota jotain kohottavaa hoitoa. 

Vierailija
218/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhui kaljasta eli kategorisesti miehistä kyse.

naisillahan taas on "viinin siemailu" joka ei tietenkään ole juomista - vaikka viinihän on reippaasti kaljaa vahvempaa!

Vierailija
219/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liota penistäsi viskilasissa. Kun alkoholi imeytyy ihon kautta, henki ei töissäkään haise vanhalle viinalle. Ja pysyy samalla sukupuolitauditkin kurissa.

Oletko itse tehnyt tätä? Kauanko sitä pitää siellä liottaa että vaikuttaa? Mahtaa aika tulla pitkäksi ... ? Lisäksi viskiä saa kyllä kaataa lasiin, sellaiseen vähän korkeampaan, paljon ...

Vierailija
220/226 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon. Alkoholismi on sairaus ja ihan turha pilkata siitä ihmisiä. Toinen asia mitä en ymmärrä suomessa on että tosi monella on täysin kieroutunut suhde alkoholiin. Olet joko rapajuoppo tai absolutisti. Suurin osa osaa käyttää alkoholia kohtuullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan