UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12938)
Vierailija kirjoitti:
Umk.sta on tullut saman toistoa. Joku Erika Vikman show.
Tarvitaan uudistusta.
Koko ohjelmaa ei enÀÀ edes tehtÀisi jos Erika Vikman ei olisi ollut visionÀÀrinen ja nostanut sen profiilia.
Jukka Hildenin pitÀis pysyÀ pois Chachin videoista
Vierailija kirjoitti:
Komiat euroviisuihin, ihan paras lallatus ja biisi todella korvamato. Solisti omaa reipasta nÀyttelijÀntaitoakin. Tulemme kuulemaan vielÀ tÀstÀ reippaasta tyypistÀ, toivottavasti myös muista Komioista. Olen todella iloinen ja hieman ylpeÀkin, jos lÀhetetÀÀn Komiat euroviisuihin.
Edustuskelpoinen ja loistava bĂ€ndi ja biisi. Raikas, nuoria komeita miehiĂ€ tĂ€ydellinen solisti ja ÀÀni virheetön kantava ja soiva. Kuin samettia. Iloa ja rakkauttađ§Ą
Kaikki nÀyttÀvÀt tosi hyviltÀ!!! Oon niin iloinen umk:sta ja sen tasosta kaikin puolin. Huomenna saadaan nauttia. On tÀtÀ odotettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat euroviisuihin, ihan paras lallatus ja biisi todella korvamato. Solisti omaa reipasta nÀyttelijÀntaitoakin. Tulemme kuulemaan vielÀ tÀstÀ reippaasta tyypistÀ, toivottavasti myös muista Komioista. Olen todella iloinen ja hieman ylpeÀkin, jos lÀhetetÀÀn Komiat euroviisuihin.
Edustuskelpoinen ja loistava bĂ€ndi ja biisi. Raikas, nuoria komeita miehiĂ€ tĂ€ydellinen solisti ja ÀÀni virheetön kantava ja soiva. Kuin samettia. Iloa ja rakkauttađ§Ą
EihÀn tÀn ketjun pitÀnyt olla The Rolling Stonesista???? Raikkaita, komeita, Lindaa vanhempia miehiÀ ja tÀydellinen solisti ;DDDDD Mick Jagger on kyllÀ tosiaan nÀytellytkin ja Keith Richards myös ;D
-winner-
Voi paska nuo esitykset. Otettu takapakkia viime vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Em mÀ viime vuonna kokenut, ettÀ Erikaa pakotettiin ÀÀnestÀmÀÀn.
Nyt vaan koska linda ja pete ovat oddseissa ykkösenÀ, niin tietty porukka yrittÀÀ saada kaikki ihmiset heitÀ ÀÀnestÀmÀÀn.
Olihan Erikakin oddseissa ekana ja hĂ€nen piti voittaa voisut đ Kauhea meuhkaus oli ettĂ€ nyt pitÀÀ saada nainen ja nimenomaan Erika, Goldielocks ei kelvannut vaikka nainen hĂ€nkin on ja parempi biisikin oli. Mutta kun oli muka Erikan vuoro!!!!!##
Oli kyllÀ viime vuonna todella ÀrsyttÀvÀÀ tuo Ylen omien toimittajien hehkutus voitosta etukÀteen. Toimittajien pitÀisi olla puolueettomia raportoijia eikÀ faneja. Jokin kriittinen kolumni tÀstÀ julkaistiinkin jÀlkikÀteen.
Vierailija kirjoitti:
Umk.sta on tullut saman toistoa. Joku Erika Vikman show.
Tarvitaan uudistusta.
Ehe ehe, milloinkas edellisen vuoden voittaja olis puuttunut, nÀyttÀvÀt hyviltÀ JJ:n kanssa.
Pitikö Sonja Lumpeen kanssa esiintyÀ joitain muitakin klassikkoartisteja? KeitÀköhÀn?
Harmillisesti tÀnÀ vuonna hehkutettu vaan lamp-peteÀ, muut jÀÀneet vÀhemmÀlle huomiolle.
Taitaa noista muista aika moni huomenna yllÀttÀÀ, positiivisesti.
Harjoitus pĂ€tkissĂ€ Komiat nousivat minulla johtoon ihan heti. Ettasta tuli fiilis, ettĂ€ heittÀÀ vain keikkaa. Kiki on todella hyvĂ€, aidosti dramaattinen. Antti ei oikein nyt vakuuttanut đ. Chachi osaa ihan oikeasti laulaa ja tanssia. Sinikassa kaikki huomio asuun, hengetön. LLPP eka huomio se, ettĂ€ Pete laulaa live yleisöltĂ€ piilossa? Estradi varattu Lindalle ja Pete saapuu lopussa liekkimeren lĂ€pi? No, biisi jo niin tulenpalavan intohimoinen, ettĂ€ överin vaara lĂ€hestyy. Peten laulu kuulosti minun korvaani kuitenkin hyvĂ€ltĂ€. Jos Liekinheitin ei olisi tuommoinen jĂ€rjestetty LindaShow niin PeteĂ€ kyllĂ€ voisin ÀÀnestÀÀ.
ĂrsyttÀÀ Liekinheittimen ylistys. đ€ź Lindalla tosi mauton hopeinen asu tissit tiskissĂ€ ja Pete kuin joku rantagigolo vaatteissaan. Miksi he sitĂ€paitsi diivailevat eivĂ€tkĂ€ mene kaikkiin haastatteluihin? Viisupodissakaan eivĂ€t ole olleet.
LisĂ€ksi jos heidĂ€n esityksessĂ€ on joku palava huone, ja biisin nimi on Liekinheitin, niin vĂ€istĂ€mĂ€ttĂ€ tulee mieleen sota đŹ Ei sovi nyt yhtÀÀn tĂ€hĂ€n ajankohtaan tuollainen tematiikka.
Vierailija kirjoitti:
ĂrsyttÀÀ Liekinheittimen ylistys. đ€ź Lindalla tosi mauton hopeinen asu tissit tiskissĂ€ ja Pete kuin joku rantagigolo vaatteissaan. Miksi he sitĂ€paitsi diivailevat eivĂ€tkĂ€ mene kaikkiin haastatteluihin? Viisupodissakaan eivĂ€t ole olleet.
LisĂ€ksi jos heidĂ€n esityksessĂ€ on joku palava huone, ja biisin nimi on Liekinheitin, niin vĂ€istĂ€mĂ€ttĂ€ tulee mieleen sota đŹ Ei sovi nyt yhtÀÀn tĂ€hĂ€n ajankohtaan tuollainen tematiikka.
EihÀn se hotti nainen nyt huonetta sytytÀ palamaan, vaan miehen...
Vierailija kirjoitti:
Harjoitus pĂ€tkissĂ€ Komiat nousivat minulla johtoon ihan heti. Ettasta tuli fiilis, ettĂ€ heittÀÀ vain keikkaa. Kiki on todella hyvĂ€, aidosti dramaattinen. Antti ei oikein nyt vakuuttanut đ. Chachi osaa ihan oikeasti laulaa ja tanssia. Sinikassa kaikki huomio asuun, hengetön. LLPP eka huomio se, ettĂ€ Pete laulaa live yleisöltĂ€ piilossa? Estradi varattu Lindalle ja Pete saapuu lopussa liekkimeren lĂ€pi? No, biisi jo niin tulenpalavan intohimoinen, ettĂ€ överin vaara lĂ€hestyy. Peten laulu kuulosti minun korvaani kuitenkin hyvĂ€ltĂ€. Jos Liekinheitin ei olisi tuommoinen jĂ€rjestetty LindaShow niin PeteĂ€ kyllĂ€ voisin ÀÀnestÀÀ.
Oli kyllÀ haaleen ja vaaleen nÀköistÀ. No ehkÀ sit saavat valoilla jotain aikaan...
Olipa komiaa kuulla umk-finaalissa JJ:n voittobiisi. JJ voisi nÀyttÀÀ suomirÀppÀreille miten lauletaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Em mÀ viime vuonna kokenut, ettÀ Erikaa pakotettiin ÀÀnestÀmÀÀn.
Nyt vaan koska linda ja pete ovat oddseissa ykkösenÀ, niin tietty porukka yrittÀÀ saada kaikki ihmiset heitÀ ÀÀnestÀmÀÀn.
Olihan Erikakin oddseissa ekana ja hĂ€nen piti voittaa voisut đ Kauhea meuhkaus oli ettĂ€ nyt pitÀÀ saada nainen ja nimenomaan Erika, Goldielocks ei kelvannut vaikka nainen hĂ€nkin on ja parempi biisikin oli. Mutta kun oli muka Erikan vuoro!!!!!##
Oli kyllÀ viime vuonna todella ÀrsyttÀvÀÀ tuo Ylen omien toimittajien hehkutus voitosta etukÀteen. Toimittajien pitÀisi olla puolueettomia raportoijia eikÀ faneja. Jokin kriittinen kolumni tÀstÀ julkaistiinkin jÀlkikÀteen.
Ei tule ihan heti mieleen puolueellisempaa toimittajaa kuin Silvennoinen. Baselin kisoissa haukkui ja arvosteli toisia maita, kannattais olla ihan suu supussa, hÀn ei ole se artisti nÀissÀ geimeissÀ.
PirttipöydÀn penkki pois. Ja tilalle vaikka Alvar Aallon palli.
Tuo olisi hyvÀ lisÀ sinne keksi mulle punk-bÀndin nimi-ketjuun ;DDDDD
Joku Erika Vikman show. Punk-versioita Erikan biiseistÀ.
Ja heti myisi keikkapaikan tÀyteen.
-winner-