Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (19157)

Vierailija
12481/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio ÀÀnestÀÀ Paalasta, mutta kommentoin ettĂ€ hĂ€nen persoonallisuutensa hĂ€visi asun myötĂ€. TylsĂ€ asu, se kukallinen oli hieno. 🌾

NÀin. HÀnessÀ on parasta se kylÀhulluus. Ja kukat oli jatkumoa mehilÀisasulle.

Vierailija
12482/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ isketÀÀn kuulkaa keski-ikÀisten naisten syömmiin. Voi muistella Marja-Liisan ja Irmelin kanssa tehtyjÀ virkistysmatkoja Kreikkaan ja siellÀ tavattua kauniita poikia. Lindaan voi samaistua ja ihailla, on urhea selviytyjÀ joka on noussut vaikeuksista voittoon.

JĂ€nnĂ€, ettĂ€ Peten ja Lindan suosio on kovaa meidĂ€n 2- ja 3-kymppisten keskuudessa. Sekös setĂ€miestĂ€ kovasti harmittaa. đŸ€­

Oon kyllĂ€ keski- ikĂ€inen nainen itsekin ja ihan tosissani. 😃 Ihan selkeĂ€sti taktikoitu koko parivaljakko miellyttĂ€mÀÀn suurinta ÀÀnestĂ€jĂ€ryhmÀÀ. Ei heissĂ€ ole mitÀÀn vikaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12483/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tuosta Peten asusta,ettÀ onko se lainattu TTK:n puvustamosta. Ihan kuin olisin nÀhnyt asun Peten yllÀ kyseisessÀ ohjelmassa.

Vierailija
12484/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heh, joku poisti kommentin, jossa kehuin Peten asua. Ja kaikki haukkuminen jĂ€tetÀÀn. Aika koomista, ettĂ€ sensuroidaan kehut. Todella sÀÀlittĂ€vÀÀhĂ€n on. 😅

Vierailija
12485/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Peten ja Lindan esitykseen laitetaan varmaan tuulikoneet kunnolla pöhisemÀÀn, jotta saadaan vaatteet lentĂ€mÀÀn. 

Vierailija
12486/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen tuosta Peten asusta,ettÀ onko se lainattu TTK:n puvustamosta. Ihan kuin olisin nÀhnyt asun Peten yllÀ kyseisessÀ ohjelmassa.

Olis edes mustaa pitsiÀ toi paita.

Vierailija
12487/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silloin kun Liekinheitin julkaistiin niin mun ensimmÀinen mielleyhtymÀ oli siihen yökerhopaloon, se osui ajallisesti niin lÀhelle. En usko ettÀ viisuissa sillÀ on merkitystÀ kunhan eivÀt lÀhellÀ tulen kanssa.

Vierailija
12488/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, joku poisti kommentin, jossa kehuin Peten asua. Ja kaikki haukkuminen jĂ€tetÀÀn. Aika koomista, ettĂ€ sensuroidaan kehut. Todella sÀÀlittĂ€vÀÀhĂ€n on. 😅

TÀÀ ketju halutaan pitÀÀ yksipuolisena.

Vierailija
12489/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan tÀÀllÀ Pete-kehujakin ollut. MinkÀ sille voi ettÀ tuollainen on vÀhÀn gigolo-asu. Voihan se nÀyttÀÀ lavalla tosi hyvÀltÀ kun siellÀ on muuta tehostetta ympÀrillÀ.

Sinikka on muuten lavalla varmasti huikean nÀköinen, toki muutkin mutta Sinikalla on mielettömÀn pitkÀt sÀÀret.

Vierailija
12490/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta Peten asu on parempi kuin videolla. Nahkatakit on jo niin nĂ€hty ja se on sellainen valinta, ettĂ€ ei hirveesti tarvi ideoida, heittÀÀ vaan nahkarotsin pÀÀlle. Nyt on jotain erikoisempaa. đŸ’ȘđŸ»

Vierailija
12491/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antti on oikein komea puvussaan. TyylikkÀÀn yksinkertainen. 

Vierailija
12492/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ei ollut asun haukkumista vaan ennemminkin sellainen huomio. NÀyttÀÀ niin tutulta tuo asu, niin mietin onko ollut TTK:ssa tÀssÀ asussa.

Vierailija
12493/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvĂ€ asu sekĂ€ PetellĂ€, ettĂ€ Lindalla! ÄlkÀÀ jaksako valittaa. Mieluummin tuollainen kuin nahkatakki.

Minustakin nĂ€yttÀÀ tosi hyvĂ€ltĂ€, odotin kommenttien perusteella jotain hirveÀÀ. 🙈 Outoa haukkumista, mutta toisaalta olen huomannut ettĂ€ Pete ja Linda on haukuttu pÀÀstĂ€ varpaisiin, persoonaltakin (Pete muka seinĂ€ruusu jne.) Ihan tyhjĂ€stĂ€ repĂ€isty kaikki, on vaan niin suuri uhka omalle lempparille.

Itse olen ehdottomasti team Pete ja Linda ja juuri sen takia toivoisinkin, ettÀ asu vaihtuu takaisin samaksi kuin videolla. Lindankin asu tosiaan nÀyttÀÀ samalta. Tunnelma on ihan eri kun Peten asu on noin radikaalisti muutettu.

Vierailija
12494/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minustakin Peten asu on parempi kuin videolla, jossa muistutti nahkatakissan ja kiharoissaan David Hasselhoffia. 

Vierailija
12495/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LÀhteekö PeteltÀ paita pois????

PistetÀÀnkö veto pystyyn!

Vierailija
12496/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos chachi voittaa jollain mexicolaisten ÀÀnillĂ€ umk:n  niin eka kerta kun toivon, ettei Suomi pÀÀsisi finaaliin.

Vierailija
12497/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Liekinheitin julkaistiin niin mun ensimmÀinen mielleyhtymÀ oli siihen yökerhopaloon, se osui ajallisesti niin lÀhelle. En usko ettÀ viisuissa sillÀ on merkitystÀ kunhan eivÀt lÀhellÀ tulen kanssa.

Katsoppa Medinan tÀmÀn vuoden melodifestivalen-kilpailuesitys, jossa koko esityksen ajan kuljetettiin palavaa tulisoihtua mikÀ todella muistutti juuri ko. palon sytyttÀneitÀ tulisuihkukeppejÀ.

Vierailija
12498/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan Melloissakin se palomiesryhmÀ niin mikÀ ettei olisi PetellÀkin voinut olla palomiesvermeet. KyllÀ mulle kelpaisi.

Vierailija
12499/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin ja Kuuntelin harkkaklipit. Oliko PetellÀ pientÀ alavireisyyttÀ pienestÀ hÀipyy -sanassa? Tai sit kÀnnykÀkuvauksen laatu hÀmÀÀ. En tiedÀ oliko nÀistÀ jo puhetta, kun en ehtinyt lukemaan vielÀ.

Kiki ja Komiat kuulosti mun korvaan parhaimilta ja puhtaimilta. 

Vierailija
12500/19157 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja Kuuntelin harkkaklipit. Oliko PetellÀ pientÀ alavireisyyttÀ pienestÀ hÀipyy -sanassa? Tai sit kÀnnykÀkuvauksen laatu hÀmÀÀ. En tiedÀ oliko nÀistÀ jo puhetta, kun en ehtinyt lukemaan vielÀ.

Kiki ja Komiat kuulosti mun korvaan parhaimilta ja puhtaimilta. 

Ja Antti kuulosti myös puhtaalta, mutta en tuota kurkkulaulua osaa arvioida muuten mitenkÀÀn. 

Ketju on lukittu.