Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?

1. Haku UMK:hon päättyi eilen

tässä tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026

Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12937)

Vierailija
12481/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää Paalasta, mutta kommentoin että hänen persoonallisuutensa hävisi asun myötä. Tylsä asu, se kukallinen oli hieno. 🌸

Näin. Hänessä on parasta se kylähulluus. Ja kukat oli jatkumoa mehiläisasulle.

Vierailija
12482/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä isketään kuulkaa keski-ikäisten naisten syömmiin. Voi muistella Marja-Liisan ja Irmelin kanssa tehtyjä virkistysmatkoja Kreikkaan ja siellä tavattua kauniita poikia. Lindaan voi samaistua ja ihailla, on urhea selviytyjä joka on noussut vaikeuksista voittoon.

Jännä, että Peten ja Lindan suosio on kovaa meidän 2- ja 3-kymppisten keskuudessa. Sekös setämiestä kovasti harmittaa. 🤭

Oon kyllä keski- ikäinen nainen itsekin ja ihan tosissani. 😃 Ihan selkeästi taktikoitu koko parivaljakko miellyttämään suurinta äänestäjäryhmää. Ei heissä ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12483/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tuosta Peten asusta,että onko se lainattu TTK:n puvustamosta. Ihan kuin olisin nähnyt asun Peten yllä kyseisessä ohjelmassa.

Vierailija
12484/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joku poisti kommentin, jossa kehuin Peten asua. Ja kaikki haukkuminen jätetään. Aika koomista, että sensuroidaan kehut. Todella säälittäväähän on. 😅

Vierailija
12485/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peten ja Lindan esitykseen laitetaan varmaan tuulikoneet kunnolla pöhisemään, jotta saadaan vaatteet lentämään. 

Vierailija
12486/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen tuosta Peten asusta,että onko se lainattu TTK:n puvustamosta. Ihan kuin olisin nähnyt asun Peten yllä kyseisessä ohjelmassa.

Olis edes mustaa pitsiä toi paita.

Vierailija
12487/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Liekinheitin julkaistiin niin mun ensimmäinen mielleyhtymä oli siihen yökerhopaloon, se osui ajallisesti niin lähelle. En usko että viisuissa sillä on merkitystä kunhan eivät lähellä tulen kanssa.

Vierailija
12488/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, joku poisti kommentin, jossa kehuin Peten asua. Ja kaikki haukkuminen jätetään. Aika koomista, että sensuroidaan kehut. Todella säälittäväähän on. 😅

Tää ketju halutaan pitää yksipuolisena.

Vierailija
12489/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä Pete-kehujakin ollut. Minkä sille voi että tuollainen on vähän gigolo-asu. Voihan se näyttää lavalla tosi hyvältä kun siellä on muuta tehostetta ympärillä.

Sinikka on muuten lavalla varmasti huikean näköinen, toki muutkin mutta Sinikalla on mielettömän pitkät sääret.

Vierailija
12490/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Peten asu on parempi kuin videolla. Nahkatakit on jo niin nähty ja se on sellainen valinta, että ei hirveesti tarvi ideoida, heittää vaan nahkarotsin päälle. Nyt on jotain erikoisempaa. 💪🏻

Vierailija
12491/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on oikein komea puvussaan. Tyylikkään yksinkertainen. 

Vierailija
12492/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut asun haukkumista vaan ennemminkin sellainen huomio. Näyttää niin tutulta tuo asu, niin mietin onko ollut TTK:ssa tässä asussa.

Vierailija
12493/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä asu sekä Petellä, että Lindalla! Älkää jaksako valittaa. Mieluummin tuollainen kuin nahkatakki.

Minustakin näyttää tosi hyvältä, odotin kommenttien perusteella jotain hirveää. 🙈 Outoa haukkumista, mutta toisaalta olen huomannut että Pete ja Linda on haukuttu päästä varpaisiin, persoonaltakin (Pete muka seinäruusu jne.) Ihan tyhjästä repäisty kaikki, on vaan niin suuri uhka omalle lempparille.

Itse olen ehdottomasti team Pete ja Linda ja juuri sen takia toivoisinkin, että asu vaihtuu takaisin samaksi kuin videolla. Lindankin asu tosiaan näyttää samalta. Tunnelma on ihan eri kun Peten asu on noin radikaalisti muutettu.

Vierailija
12494/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Peten asu on parempi kuin videolla, jossa muistutti nahkatakissan ja kiharoissaan David Hasselhoffia. 

Vierailija
12495/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö Peteltä paita pois????

Pistetäänkö veto pystyyn!

Vierailija
12496/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos chachi voittaa jollain mexicolaisten äänillä umk:n  niin eka kerta kun toivon, ettei Suomi pääsisi finaaliin.

Vierailija
12497/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Liekinheitin julkaistiin niin mun ensimmäinen mielleyhtymä oli siihen yökerhopaloon, se osui ajallisesti niin lähelle. En usko että viisuissa sillä on merkitystä kunhan eivät lähellä tulen kanssa.

Katsoppa Medinan tämän vuoden melodifestivalen-kilpailuesitys, jossa koko esityksen ajan kuljetettiin palavaa tulisoihtua mikä todella muistutti juuri ko. palon sytyttäneitä tulisuihkukeppejä.

Vierailija
12498/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Melloissakin se palomiesryhmä niin mikä ettei olisi Petelläkin voinut olla palomiesvermeet. Kyllä mulle kelpaisi.

Vierailija
12499/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja Kuuntelin harkkaklipit. Oliko Petellä pientä alavireisyyttä pienestä häipyy -sanassa? Tai sit kännykäkuvauksen laatu hämää. En tiedä oliko näistä jo puhetta, kun en ehtinyt lukemaan vielä.

Kiki ja Komiat kuulosti mun korvaan parhaimilta ja puhtaimilta. 

Vierailija
12500/12938 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja Kuuntelin harkkaklipit. Oliko Petellä pientä alavireisyyttä pienestä häipyy -sanassa? Tai sit kännykäkuvauksen laatu hämää. En tiedä oliko näistä jo puhetta, kun en ehtinyt lukemaan vielä.

Kiki ja Komiat kuulosti mun korvaan parhaimilta ja puhtaimilta. 

Ja Antti kuulosti myös puhtaalta, mutta en tuota kurkkulaulua osaa arvioida muuten mitenkään.