Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11951)

Vierailija
11761/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko UMK-show'hun! Sitten loppuun itseÀÀn toistava vÀittely.

TĂ€ssĂ€ ketjussa on kyllĂ€ piiri pieni pyörinyt... onneksi ratkeaa. đŸ„ł

Vierailija
11762/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin Mari Pudas kirjoittanut UMK :sta. Samaa mieltĂ€,ettĂ€ Yle pilaa oman kruununjalokivensĂ€. Artistit eivĂ€t saa paljastaa osallistuvatko he euroviisuihin.  

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/74c09ac1-a2b6-4c4d-b501-7de1ee

Pudas ei taida itse seurata olympialaisia. Jos katselee kisalÀhetyksiÀ, niihin on ympÀtty UMK-biisejÀ taustalle soimaan, lisÀksi nÀytetty musavideoista pÀtkiÀ ja lukenut, ettÀ UMK-finaali 28.2. MinÀ katsoin esim. naisten jÀÀkiekon kultaottelun ja sen perÀÀn oli laitettu Ettan biisi soimaan (lyriikat sopi hyvin tuohon teemaan) ja nÀytettiin parhaita paloja ottelusta. Minusta UMK:ta mainostettu ihan hyvin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11763/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Etta on todella venkunoloinen. Onko venkustoliitosta?

Vierailija
11764/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa surkea sijoitus ja kuuntelijamÀÀrÀ Erikan uudella biisillÀ ekana pÀivÀnÀÀn Spotifyn Finland top 50 -listalla.

Fanit tottuneet kuuntelemaan suomeksi.

Tai sit kaikki ei kyttÀÀ jotain listasijoituksia ollenkaan, en edes muistanut et nyt just tulee tÀmÀ biisi.

Erikan Instaa kun vilkaisin, niin oli yrittÀnyt luoda ennakkohypeÀ "odotetun" uuden biisinsÀ ympÀrille. Ei kovin moni nÀköjÀÀn odottanut...

Erikan uusi biisi on ruÄtsalaisten tekemÀÀ sielutonta jumputusta - mahtuu 13 tusinaan.

Vierailija
11765/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuullessani Pete ja Linda olin aivan myyty. Nyt olen monta kertaa kunnellut Komiat Lululai. On niin hyvÀnmielen kappale. VÀngellÀ vetÀÀ hymyn huulille. Vaikka tyttö jÀttÀÀ niin elÀmÀ on ihanaa. En olisi pahoillani jos lÀhtee viisuihin!

Vierailija
11766/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Àlyn ja maaimankaikkeuden vastaista olla analysoimatta faktoreita.

MitÀpÀ faktoreita sinÀ tarkoitat?

Faktori on tosiaan kirjapainotyölÀinen.

Vierailija
11767/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Faktori ei ole vain yksi asia, hyypiöt.

Vierailija
11768/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullessani Pete ja Linda olin aivan myyty. Nyt olen monta kertaa kunnellut Komiat Lululai. On niin hyvÀnmielen kappale. VÀngellÀ vetÀÀ hymyn huulille. Vaikka tyttö jÀttÀÀ niin elÀmÀ on ihanaa. En olisi pahoillani jos lÀhtee viisuihin!

Eikös vain! MinÀkin kuuntelen Lululaita pÀivittÀin koska se tuo hyvÀn ja ihanan fiiliksen. Jotain omituisen rentouttavaa ja vapauttavaa siinÀ on. EikÀ siihen edes kyllÀsty, vaan jÀÀ koukkuun on pakko kuunnella pÀivittÀin. Lululain tuomalla fiiliksellÀ on kiva mennÀ kevÀÀseen ja toivottavasti myös viisuihin.

Vierailija
11769/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mihinkÀÀn lopu, sitten puretaan pettymystÀ jos lampaat todella ÀÀnestÀÀ LindaPeten viisuihin.

Mulla on epÀillys ettei lindapete lÀhde viisuihin vaikka voittaiskin. Ihmettelen kun muut ehdokkaat on suhtahkerasti promonneet mutta em. pari on ollut omituisen hiljaa, ihan verhot kiinni. Silloin harvoin kun shortseissa ovat mukana niin linda hokee vittua ja pete voi vittu,fack. Outoa.

Vierailija
11770/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

umk ja euroviisut on totaalista perseenreikÀÀ...hhahahhaa 666

Vierailija
11771/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voihan se olla sitĂ€ sulle, mitĂ€pĂ€ siitĂ€ vĂ€nkÀÀmÀÀn. Itse olen viisuilija ABBA sen sai sen aikaan pieni elĂ€mĂ€ sitten, hypettĂ€nyt joku vuosi enemmĂ€n joskus vĂ€hemmĂ€n. TĂ€nĂ€ vuonna enemmĂ€n. KÀÀrijĂ€vuonna tosi vĂ€hĂ€n. Musiikki on  ollut aina lĂ€hellĂ€ sydĂ€ntĂ€, tĂ€rkeĂ€ asia ja ilon tuoja. KevĂ€t ei varmaankaan olisi kevĂ€t, ellei viisuja olisi.

Vierailija
11772/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mihinkÀÀn lopu, sitten puretaan pettymystÀ jos lampaat todella ÀÀnestÀÀ LindaPeten viisuihin.

Mulla on epÀillys ettei lindapete lÀhde viisuihin vaikka voittaiskin. Ihmettelen kun muut ehdokkaat on suhtahkerasti promonneet mutta em. pari on ollut omituisen hiljaa, ihan verhot kiinni. Silloin harvoin kun shortseissa ovat mukana niin linda hokee vittua ja pete voi vittu,fack. Outoa.

Noudattavat sÀÀntöjĂ€,kun Yle on toivonut ettei artistit kommentoisi etukĂ€teen osallistuvatko viisuihin.  Uskon,ettĂ€ jos Linda  & Pete  voittaisivat UMK : n, niin olisivat menossa viisuihin. 

Vierailija
11773/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele nyt edes kirjoittamaan. Sanat sekaisin ja vÀÀrinkirjoitettuja suomenkieliset kuin englanninkieliset. Trolli.

Vierailija
11774/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Erikan uusi biisi on ruĂ„tsalaisten tekemÀÀ sielutonta jumputusta - mahtuu 13 tusinaan." 

Joo, kovin on tasapaksu ja toisteinen ruotsihumppa tÀÀ uusi biisi. Ei erityisemmin sykĂ€hdytĂ€, ei erotu massasta. En ihan jaksa uskoa maailmanvalloitukseen tĂ€llĂ€ biisillĂ€. Pystyt parempaan, Erika. 

Vierailija
11775/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele nyt edes kirjoittamaan. Sanat sekaisin ja vÀÀrinkirjoitettuja suomenkieliset kuin englanninkieliset. Trolli.

YmmÀrsit yskÀn ja se on pÀÀasia. En ole rölli. Ne on sivistyneempiÀ.

Vierailija
11776/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erikan Father biisi on ihan tÀyttÀ persettÀ..hahahaa

Vierailija
11777/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kielletty Ruusu edustaa musiikillisesti uuden sukupolven laulajaa, jossa herkkyys, mutta samalla raspinen sointi ÀÀnessÀ on upeasti lÀsnÀ. Artistin tulkinnat sulautuvat nÀin saumattomasti sekÀ rosoiseen sÀhkökitaraan, ettÀ seesteiseen pianomaailmaan.

https://vallilamusichouse.fi/uutiset/uuden-ajan-poppia-soul-vivahteella

Vierailija
11778/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin Mari Pudas kirjoittanut UMK :sta. Samaa mieltĂ€,ettĂ€ Yle pilaa oman kruununjalokivensĂ€. Artistit eivĂ€t saa paljastaa osallistuvatko he euroviisuihin.  

Mun mielestĂ€ taas joiltakin osin aika lapsellinen kirjoitus. Onko tĂ€mĂ€ Pudas edes mikÀÀn oikea toimittaja? Joskus ennenkin hĂ€nen kirjoituksiaan ihmetellyt.... 

Vierailija
11779/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄrsyttÀÀ kun jankataan samaa valetta viikosta toiseen. Edelleen toistan, toistan, toistan: Linda on kirjoitellut somessa mm. ettĂ€ final goal on Wien ja jos voittavat niin haluaisi tavata Rybakin WienissĂ€.

Vierailija
11780/11951 |
21.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestĂ€ taas joiltakin osin aika lapsellinen kirjoitus. Onko tĂ€mĂ€ Pudas edes mikÀÀn oikea toimittaja? Joskus ennenkin hĂ€nen kirjoituksiaan ihmetellyt.... 

Eilen Pudas kirjoitti raivokkaan Erika-puolustuksen kolumnin muodossa, koska Erikan uudesta biisistĂ€ kaikki ei ole tykĂ€nneet. 😂😂