UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10637)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalaselle tainnut viina maistua, kun naama turvonnut kuin pullataikina. Antti on juoppo.
Antille maistuu vihreĂ€ tee. Taas nousi pisteet minun silmissĂ€ đ
Sen takiako sillÀ on niin nÀtti kuulas iho? Katsoin yhdessÀ haastattelussa kateellisena, hitto alan itenin juomaan.
PP&LL kommentointi mennyt jollakin todella ala-arvoiseksi herjaksi ja kunnianloukkaustasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalaselle tainnut viina maistua, kun naama turvonnut kuin pullataikina. Antti on juoppo.
Ittekö keksit :D. Ootte te kakaramaista porukkaa. Vai perjantaipulloako olette jo nauttineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takiako sillÀ on niin nÀtti kuulas iho? Katsoin yhdessÀ haastattelussa kateellisena, hitto alan itenin juomaan.
Juo teetÀ,johon lirauttaa kossua sekaan.
Jorma ja Sami. En kyllÀ olisi tÀtÀ arvannut.
Vierailija kirjoitti:
PP&LL kommentointi mennyt jollakin todella ala-arvoiseksi herjaksi ja kunnianloukkaustasolle.
Tarkoitat PP:n & LL:n fanien kommentointi.
Antti lutkuttaa vaimonsa pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ittekö keksit :D. Ootte te kakaramaista porukkaa. Vai perjantaipulloako olette jo nauttineet?
Haastatteluissa kertonut vihreÀn teen juomisesta ja sairaudestaan.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ 1-2 on jÀttÀnyt ottamatta lÀÀkkeet ja aukasseet perjantaipullot. EivÀt noin sairaat kommentit meihin fiksuihin ÀÀnestÀjiin vaikuta mitenkÀÀn. Linda&Peten pisteet vaan nousevat. EttÀ kiitos vaan kÀnniporukalle.
Muistakaa, ettÀ Erikallakin vaikutti aihe vanhoillisiin maihin, sama tÀssÀ kiimabiisissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat PP:n & LL:n fanien kommentointi.
En tarkoita. Arvasin, ettÀ joku yrittÀÀ saivarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on taas jutut tÀÀllÀ. Perjantaipullot nÀköjÀÀn korkattu heti aamulla.
Huumori huumori.
Tuollainen EI OLE HUUMORIA. Olet sairas. Hae apua.
Ai ettÀ mistÀkö johtuu ettÀ PP&LL puhutaan ala-arvoisilla kommenteilla? Katsos kun ala-arvoisesta ihmisestÀ ei voi puhua kuin ala-arvoisesti. Kerran ilotyttö aina ilotyttö. ElÀmÀ on valintoja ja valinnat kannetaan mukana koko matkan ajan. Thats life. NÀin luulisin asian olevan, en ole itse kommentoinut kun ei kiinnosta. Itse olen Kiki-fani. SiinÀ tyylikÀs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatteluissa kertonut vihreÀn teen juomisesta ja sairaudestaan.
-sivusta
Voihan se kumminkin juoda viinaa. Vai ootko itse nÀhnyt ettei ikinÀ joisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, sanon nyt tÀmÀn itsestÀÀnselvyyden sen tuhannennen kerran, livet ratkaisee. No rules ja Ich komme olivat livenÀ ihan selkeÀt voittajat, ja kummastakaan en sitÀ ennen pitÀnyt. Veikkaan, ettÀ Etta ja Komiat ovat tosi hyvÀt, Pete Lindan vaarana, ettÀ överiksi menee, kun biisi itsessÀÀn jo niin dramaattinen, ettei lavalle mitÀÀn lisÀdraamaa tarttis tai tulee draama Àhky, ja Antin pitÀÀ esiintyÀ viimeisenÀ tosi pelkistetyllÀ showlla, ettei mene liikaa huuumoripuolelle, koska ei sitÀkÀÀn oikein jaksaisi. Chachista pidÀn paljon, toivon, ettÀ onnistuu livenÀ laulu, Rakkaudenkipee kipee kipee kertsi omana versiona soi pÀÀssÀ, Sinikka on varmasti illan tyylikkÀin esitys. Mun veikkaus on, ettÀ Komiat voittavat, tuntuu vaan siltÀ, ettÀ saa monet hiljaiset ÀÀnestÀjÀt liikkeelle.
Komioilla joko oikeesti hyvÀ live ja lavashow, tai sit siitÀ tulee liian s
Yksi tekijĂ€ on heidön energiansa sitĂ€ on! SekĂ€ valovoimaisuus ja solistin ÀÀniđ€©. Bassokin tömisee kuulemma jykevĂ€mmin kuin koskaan ennen. Uskon ettĂ€ tulee supervoimallinen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja Sami. En kyllÀ olisi tÀtÀ arvannut.
EsiintyjÀt eivÀt tÀyttÀneet kiintiötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antilla on chronin tauti. Silloin ei juoda. Taas yksi yhtÀlÀisyys viisumenestyjiin, KÀÀrijÀllÀkin oli jokin suolistojuttu. We have a winner, Takatukka! <3
Suolistosairauksilla Suomesta Euroviisuvoittoon! (ja ei, mua ei naurata tÀmÀ, koska itsellÀkin "suolistojuttu")
Vierailija kirjoitti:
Antti lutkuttaa vaimonsa pillua
Eli kunnon hetero. Homostelevalle bi:lle ei ÀÀniÀ tipu.