Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?

1. Haku UMK:hon päättyi eilen

tässä tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026

Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (19157)

Vierailija
8321/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina hassua tämä persu vs. vasemmistojako näissä äänestyksissä. 

Windows -mies, Erika ja Antti ei ole yksikään persuja mutta kauheaa kipua vasemmistopiireissä aiheuttaa, jos persut kerääntyy jonkun tällaisen ehdokkaan taakse.

Vierailija
8322/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ja Pete mun suosikki umk:ssa, mutta veikkaan että euroviisusuosikkini tulee tänä vuonna Norjasta. 

Miksei suomessakin voisi olla enemmän näitä hyväntuulisia, teknisesti lahjakkaita esiintyjiä. Ei kaikkien ole kai pakko tulla pop-genrestä, esitellä paljasta pintaa mauttomasti tai olla omalaatuista suomalaista huumoria mitä muut maat pitää kajahtaneena.

Vierailija
8324/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekinheittimellä meni lujaa Youtubessa, mutta sitten tuli Kreikan kissapipomies Akylas ja sujahti ohi sekä katseluissa että tykkäyksissä.

Muistatteko Crazy Frogin. Mulle tuli mieleen se. Biisiä en kyennyt kuuntelemaan loppuun

Vierailija
8325/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin laittanut jatkoon Luxemburgina ihmissuden. Se oli hauska biisi. Tuo voittaja oli ihan ok myös 

Vierailija
8326/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en usko hetkeäkään että Linda itse vastailee somessa.

Suuren tähden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevät jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hänkin liikoja omasta menneestä suosiostaan eikä alennu kontaktiin?

Vierailija
8327/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikäs ja pilke silmäkulmassa tehty), mutta tämä seksibiisi haittaa, koska tekijä oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.

Kieltämättä Pete ei ole mikään Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskään Lady Gaga.

Vierailija
8328/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en usko hetkeäkään että Linda itse vastailee somessa.

Suuren tähden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevät jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hänkin liikoja omasta menneestä suosiostaan eikä alennu kontaktiin?

No ei ne ole aikuisia, kaksitoista ja kuusitoista vuotiaat tyttäret Lindalla.

Vierailija
8329/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Lindasta yritetty vääntää jotain MILFiä tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt täyteaineet ja botoksit?! 

Vierailija
8330/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ja Pete eivät ymmärrä, että fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. Näin oli 20 vuotta sitten. 

Nykyään artistit ovat helposti lähestyttäviä, vastailevat somessa tekevät liveä jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypäivää. Eivät artistit ole enää missään norsuutornissa vaan ihmisiä ihmisten joukossa vailla tähden elkeitä, paitsi jos artisti itse eristää itsensä ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.

Vierailija
8331/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Lindasta yritetty vääntää jotain MILFiä tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt täyteaineet ja botoksit?! 

Eiks se ole ollut tuon näköinen jo pitkään?

Vierailija
8332/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8333/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete ja Linda

Tästä keväästä tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tämän uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiä tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.

Vierailija
8334/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasi että tuo video pakkosyötetään Vauvalle.

Vierailija
8335/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikäs ja pilke silmäkulmassa tehty), mutta tämä seksibiisi haittaa, koska tekijä oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.

Kieltämättä Pete ei ole mikään Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskään Lady Gaga.

Ehkä he yrittävät olla jotain suurempaa ja tiedetään miten siinä viisuissa sitten käy. Ei asiaa 10 parhaan joukkoon. Laitetaan alkuperäistä, raikasta ja sellaista jota meiltä ei ole totuttu lähettämään viisulavalle, alkuperäistä.

Vierailija
8336/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan Lindan omaa kauneusihannetta.  ;)

Vierailija
8337/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete ja Linda

Tästä keväästä tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tämän uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiä tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.

???

Vierailija
8338/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda ja Pete eivät ymmärrä, että fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. Näin oli 20 vuotta sitten. 

Nykyään artistit ovat helposti lähestyttäviä, vastailevat somessa tekevät liveä jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypäivää. Eivät artistit ole enää missään norsuutornissa vaan ihmisiä ihmisten joukossa vailla tähden elkeitä, paitsi jos artisti itse eristää itsensä ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.

Kyllä Linda vastailee somessa. Ainakin minulle on vastannut.

Vierailija
8339/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ole ollut tuon näköinen jo pitkään?

Ysäriltä asti. On kyllä ihan Lindan omaa tyyliä.

Vierailija
8340/19157 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä Erikasta jauhettava koko ajan? Mä vaan ystävällisesti kysyn. Ymmärrän kyllä, että kaksi kertaa UMK:hon osallistunut menneinä vuosina, mutta ei silti jaksais enää lukea noita välillä ikäviäkin kommentteja. Joo ymmärrän kyllä, että täällä voi hyppiä yli ne kommentit, jotka ei kiinnosta. Luulen kuitenkin, että täällä on monia muitakin keskustelijoita, jotka haluaisivat jo mennä eteenpäin asiassa eikä kaivella vanhoja. 

Ketju on lukittu.