Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (10382)

Vierailija
8321/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se on aina hassua tĂ€mĂ€ persu vs. vasemmistojako nĂ€issĂ€ ÀÀnestyksissĂ€. 

Windows -mies, Erika ja Antti ei ole yksikÀÀn persuja mutta kauheaa kipua vasemmistopiireissÀ aiheuttaa, jos persut kerÀÀntyy jonkun tÀllaisen ehdokkaan taakse.

Vierailija
8322/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÄMÄ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Linda ja Pete mun suosikki umk:ssa, mutta veikkaan ettĂ€ euroviisusuosikkini tulee tĂ€nĂ€ vuonna Norjasta. 

Miksei suomessakin voisi olla enemmÀn nÀitÀ hyvÀntuulisia, teknisesti lahjakkaita esiintyjiÀ. Ei kaikkien ole kai pakko tulla pop-genrestÀ, esitellÀ paljasta pintaa mauttomasti tai olla omalaatuista suomalaista huumoria mitÀ muut maat pitÀÀ kajahtaneena.

Vierailija
8324/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LiekinheittimellÀ meni lujaa Youtubessa, mutta sitten tuli Kreikan kissapipomies Akylas ja sujahti ohi sekÀ katseluissa ettÀ tykkÀyksissÀ.

Muistatteko Crazy Frogin. Mulle tuli mieleen se. BiisiÀ en kyennyt kuuntelemaan loppuun

Vierailija
8325/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ olisin laittanut jatkoon Luxemburgina ihmissuden. Se oli hauska biisi. Tuo voittaja oli ihan ok myös 

Vierailija
8326/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en usko hetkeÀkÀÀn ettÀ Linda itse vastailee somessa.

Suuren tÀhden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevÀt jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hÀnkin liikoja omasta menneestÀ suosiostaan eikÀ alennu kontaktiin?

Vierailija
8327/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikÀs ja pilke silmÀkulmassa tehty), mutta tÀmÀ seksibiisi haittaa, koska tekijÀ oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.

KieltÀmÀttÀ Pete ei ole mikÀÀn Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskÀÀn Lady Gaga.

Vierailija
8328/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en usko hetkeÀkÀÀn ettÀ Linda itse vastailee somessa.

Suuren tÀhden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevÀt jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hÀnkin liikoja omasta menneestÀ suosiostaan eikÀ alennu kontaktiin?

No ei ne ole aikuisia, kaksitoista ja kuusitoista vuotiaat tyttÀret Lindalla.

Vierailija
8329/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miks Lindasta yritetty vÀÀntÀÀ jotain MILFiĂ€ tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt tĂ€yteaineet ja botoksit?! 

Vierailija
8330/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Linda ja Pete eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. NĂ€in oli 20 vuotta sitten. 

NykyÀÀn artistit ovat helposti lÀhestyttÀviÀ, vastailevat somessa tekevÀt liveÀ jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypÀivÀÀ. EivÀt artistit ole enÀÀ missÀÀn norsuutornissa vaan ihmisiÀ ihmisten joukossa vailla tÀhden elkeitÀ, paitsi jos artisti itse eristÀÀ itsensÀ ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.

Vierailija
8331/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Lindasta yritetty vÀÀntÀÀ jotain MILFiĂ€ tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt tĂ€yteaineet ja botoksit?! 

Eiks se ole ollut tuon nÀköinen jo pitkÀÀn?

Vierailija
8332/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
8333/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pete ja Linda

TÀstÀ kevÀÀstÀ tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tÀmÀn uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiÀ tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.

Vierailija
8334/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasi ettÀ tuo video pakkosyötetÀÀn Vauvalle.

Vierailija
8335/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikÀs ja pilke silmÀkulmassa tehty), mutta tÀmÀ seksibiisi haittaa, koska tekijÀ oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.

KieltÀmÀttÀ Pete ei ole mikÀÀn Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskÀÀn Lady Gaga.

EhkÀ he yrittÀvÀt olla jotain suurempaa ja tiedetÀÀn miten siinÀ viisuissa sitten kÀy. Ei asiaa 10 parhaan joukkoon. Laitetaan alkuperÀistÀ, raikasta ja sellaista jota meiltÀ ei ole totuttu lÀhettÀmÀÀn viisulavalle, alkuperÀistÀ.

Vierailija
8336/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan Lindan omaa kauneusihannetta.  ;)

Vierailija
8337/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete ja Linda

TÀstÀ kevÀÀstÀ tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tÀmÀn uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiÀ tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.

???

Vierailija
8338/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda ja Pete eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. NĂ€in oli 20 vuotta sitten. 

NykyÀÀn artistit ovat helposti lÀhestyttÀviÀ, vastailevat somessa tekevÀt liveÀ jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypÀivÀÀ. EivÀt artistit ole enÀÀ missÀÀn norsuutornissa vaan ihmisiÀ ihmisten joukossa vailla tÀhden elkeitÀ, paitsi jos artisti itse eristÀÀ itsensÀ ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.

KyllÀ Linda vastailee somessa. Ainakin minulle on vastannut.

Vierailija
8339/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ole ollut tuon nÀköinen jo pitkÀÀn?

YsÀriltÀ asti. On kyllÀ ihan Lindan omaa tyyliÀ.

Vierailija
8340/10382 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko siitĂ€ Erikasta jauhettava koko ajan? MĂ€ vaan ystĂ€vĂ€llisesti kysyn. YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€, ettĂ€ kaksi kertaa UMK:hon osallistunut menneinĂ€ vuosina, mutta ei silti jaksais enÀÀ lukea noita vĂ€lillĂ€ ikĂ€viĂ€kin kommentteja. Joo ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€, ettĂ€ tÀÀllĂ€ voi hyppiĂ€ yli ne kommentit, jotka ei kiinnosta. Luulen kuitenkin, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on monia muitakin keskustelijoita, jotka haluaisivat jo mennĂ€ eteenpĂ€in asiassa eikĂ€ kaivella vanhoja. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn kaksi