UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10382)
Linda ja Pete mun suosikki umk:ssa, mutta veikkaan ettÀ euroviisusuosikkini tulee tÀnÀ vuonna Norjasta.
Miksei suomessakin voisi olla enemmÀn nÀitÀ hyvÀntuulisia, teknisesti lahjakkaita esiintyjiÀ. Ei kaikkien ole kai pakko tulla pop-genrestÀ, esitellÀ paljasta pintaa mauttomasti tai olla omalaatuista suomalaista huumoria mitÀ muut maat pitÀÀ kajahtaneena.
Vierailija kirjoitti:
LiekinheittimellÀ meni lujaa Youtubessa, mutta sitten tuli Kreikan kissapipomies Akylas ja sujahti ohi sekÀ katseluissa ettÀ tykkÀyksissÀ.
Muistatteko Crazy Frogin. Mulle tuli mieleen se. BiisiÀ en kyennyt kuuntelemaan loppuun
MinÀ olisin laittanut jatkoon Luxemburgina ihmissuden. Se oli hauska biisi. Tuo voittaja oli ihan ok myös
Vierailija kirjoitti:
Juu en usko hetkeÀkÀÀn ettÀ Linda itse vastailee somessa.
Suuren tÀhden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevÀt jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hÀnkin liikoja omasta menneestÀ suosiostaan eikÀ alennu kontaktiin?
Vierailija kirjoitti:
Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikÀs ja pilke silmÀkulmassa tehty), mutta tÀmÀ seksibiisi haittaa, koska tekijÀ oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.
KieltÀmÀttÀ Pete ei ole mikÀÀn Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskÀÀn Lady Gaga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en usko hetkeÀkÀÀn ettÀ Linda itse vastailee somessa.
Suuren tÀhden elkeet saattavat kostautua. Lampeniuksen lapset lienevÀt jo aikuisia joten perhekiireisiin voi vedota. Lampeniuksen koneisto ja AI hoitavat somen jne. Miten aktiivisesti Pete vastailee somessa itse? Vai luuleeko hÀnkin liikoja omasta menneestÀ suosiostaan eikÀ alennu kontaktiin?
No ei ne ole aikuisia, kaksitoista ja kuusitoista vuotiaat tyttÀret Lindalla.
Miks Lindasta yritetty vÀÀntÀÀ jotain MILFiÀ tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt tÀyteaineet ja botoksit?!
Linda ja Pete eivÀt ymmÀrrÀ, ettÀ fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. NÀin oli 20 vuotta sitten.
NykyÀÀn artistit ovat helposti lÀhestyttÀviÀ, vastailevat somessa tekevÀt liveÀ jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypÀivÀÀ. EivÀt artistit ole enÀÀ missÀÀn norsuutornissa vaan ihmisiÀ ihmisten joukossa vailla tÀhden elkeitÀ, paitsi jos artisti itse eristÀÀ itsensÀ ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Miks Lindasta yritetty vÀÀntÀÀ jotain MILFiÀ tolle videolle? Jotenkin mautonta, ja nuo yli vedetyt tÀyteaineet ja botoksit?!
Eiks se ole ollut tuon nÀköinen jo pitkÀÀn?
Pete ja Linda
TÀstÀ kevÀÀstÀ tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tÀmÀn uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiÀ tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.
Jotenkin arvasi ettÀ tuo video pakkosyötetÀÀn Vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan seksibiisi ei haitannut (oli jopa tyylikÀs ja pilke silmÀkulmassa tehty), mutta tÀmÀ seksibiisi haittaa, koska tekijÀ oikeasti aikuisviihde-ihminen ja whore. Ja ei saman toistoa taas. Ja Pete ei osaa laulaa, Erika osasi.
KieltÀmÀttÀ Pete ei ole mikÀÀn Bruno Mars, mutta ei ole Erika myöskÀÀn Lady Gaga.
EhkÀ he yrittÀvÀt olla jotain suurempaa ja tiedetÀÀn miten siinÀ viisuissa sitten kÀy. Ei asiaa 10 parhaan joukkoon. Laitetaan alkuperÀistÀ, raikasta ja sellaista jota meiltÀ ei ole totuttu lÀhettÀmÀÀn viisulavalle, alkuperÀistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ihan Lindan omaa kauneusihannetta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Pete ja Linda
TÀstÀ kevÀÀstÀ tulee muutenkin överiromanttinen. Humiseva Harju -leffasta huhutaan jopa tÀmÀn uuden sukupolven Titaniccia. Joten ei haittaa kuinka korni, yliromanttinen tai seksiÀ tursuava biisi on. Biisi on juuri ajassa.
???
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Pete eivÀt ymmÀrrÀ, ettÀ fanit tarvitsevat muutakin kuin lavaesityksen, ja sitten heippa. NÀin oli 20 vuotta sitten.
NykyÀÀn artistit ovat helposti lÀhestyttÀviÀ, vastailevat somessa tekevÀt liveÀ jne. Se nostaa suosiota. Ja on nykypÀivÀÀ. EivÀt artistit ole enÀÀ missÀÀn norsuutornissa vaan ihmisiÀ ihmisten joukossa vailla tÀhden elkeitÀ, paitsi jos artisti itse eristÀÀ itsensÀ ja se on huono juttu - sekin on vanhanaikaista.
KyllÀ Linda vastailee somessa. Ainakin minulle on vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ole ollut tuon nÀköinen jo pitkÀÀn?
YsÀriltÀ asti. On kyllÀ ihan Lindan omaa tyyliÀ.
Onko siitÀ Erikasta jauhettava koko ajan? MÀ vaan ystÀvÀllisesti kysyn. YmmÀrrÀn kyllÀ, ettÀ kaksi kertaa UMK:hon osallistunut menneinÀ vuosina, mutta ei silti jaksais enÀÀ lukea noita vÀlillÀ ikÀviÀkin kommentteja. Joo ymmÀrrÀn kyllÀ, ettÀ tÀÀllÀ voi hyppiÀ yli ne kommentit, jotka ei kiinnosta. Luulen kuitenkin, ettÀ tÀÀllÀ on monia muitakin keskustelijoita, jotka haluaisivat jo mennÀ eteenpÀin asiassa eikÀ kaivella vanhoja.
Se on aina hassua tÀmÀ persu vs. vasemmistojako nÀissÀ ÀÀnestyksissÀ.
Windows -mies, Erika ja Antti ei ole yksikÀÀn persuja mutta kauheaa kipua vasemmistopiireissÀ aiheuttaa, jos persut kerÀÀntyy jonkun tÀllaisen ehdokkaan taakse.