UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2171)
Vierailija kirjoitti:
Milloinkos UMK-julkistukset alkaa? MÀ en ole somessa niin mulla ei ole mitÀÀn hajua, ettÀ alkaako musiikkivideoiden julkistuksilla vai tuleeko alkuun jotain muuta. TÀhÀnkin asti vain youtube umk-lÀhteeni.
Artistijulkistus on 14.1. ainakin, juontajat luulisi tulevan sitÀ ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkos UMK-julkistukset alkaa? MÀ en ole somessa niin mulla ei ole mitÀÀn hajua, ettÀ alkaako musiikkivideoiden julkistuksilla vai tuleeko alkuun jotain muuta. TÀhÀnkin asti vain youtube umk-lÀhteeni.
Ja 7.1. ensimmÀisen artistin vihjeet Viisukuppilan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkÀ aika enÀÀ. MÀ oon vÀhÀn tÀpinöissÀni, ettÀ keitÀköhÀn sieltÀ tulee. UMK on kiva virkistys ankeaan arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supposed to Be -kappale kuulosti erittÀin hyvÀltÀ korvaani, kun se on niin fresh. Jos Umk:ssa tulee taas olemaan purkan kuuloista konemusaa kuten KÀÀrijÀ tai Vikman, niin menee jo maku tÀhÀn Uuden musiikin kilpailuun. EnkÀ kaipaa yhtÀÀn samanlaista esiintyjien poisvetÀmistÀ, kuten viimeksi niin kÀvi.
Niin, no se One Morning Leftin poisjÀÀnti oli solistin pedofilian takia, koska oli houkutellut alaikÀisiÀ seksiin. Ei sinÀnsÀ huono syy, ottaa bÀndi pois koko ohjelmasta.
Vai oliko, kun ei mitÀÀn nÀyttöÀ saatu? EpÀilen noita syytöksiÀ, kun oli lastensuojelussa töissÀ. SinnekÀÀn ei pÀÀse kukatahansa töihin. Tosi hÀmÀrÀ poisvetÀminen oli. TÀmÀ aihe sikseen, kun uudet tuulet puhaltaa.
MÀ odotan noita paljastuksia ihan tosi paljon, tarttee jotain jÀnnitettÀvÀÀ tÀhÀn. Uskon, ettÀ UMK on taas kovatasoinen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supposed to Be -kappale kuulosti erittÀin hyvÀltÀ korvaani, kun se on niin fresh. Jos Umk:ssa tulee taas olemaan purkan kuuloista konemusaa kuten KÀÀrijÀ tai Vikman, niin menee jo maku tÀhÀn Uuden musiikin kilpailuun. EnkÀ kaipaa yhtÀÀn samanlaista esiintyjien poisvetÀmistÀ, kuten viimeksi niin kÀvi.
Niin, no se One Morning Leftin poisjÀÀnti oli solistin pedofilian takia, koska oli houkutellut alaikÀisiÀ seksiin. Ei sinÀnsÀ huono syy, ottaa bÀndi pois koko ohjelmasta.
MietipÀ vÀhÀn mitÀ puhut, mitÀÀn todisteita ei tohon kai löytynyt loppuviimeksi edes, eikÀ ole tuomittu mistÀÀn.
Harmittaa, ettei KAJ ollut Suomen edustaja viime vuonna. Olisi voinut voittaakkin, koska ymmÀrsin ettei Ruotsia haluttu ÀÀnestÀÀ voittajaksi muualla kuin Suomessa koska Ruotsi oli juuri voittanut Euroviisut
Eikö julkasta eka biisi heti artistien julkaisun jÀlkeen 15. pÀivÀ?
Juontajia ei ole kerrottu vielÀkÀÀn. EhkÀ vasta pÀivÀÀ ennen artistien julkistusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö julkasta eka biisi heti artistien julkaisun jÀlkeen 15. pÀivÀ?
KyllÀ, nÀin se menee.
Juontajana vois olla Nelli Matula ja Benkku, mun suosikit! Toki toivon, ettÀ ovat kisassa, mutta ainakin juontajina.
Vierailija kirjoitti:
MÀ odotan noita paljastuksia ihan tosi paljon, tarttee jotain jÀnnitettÀvÀÀ tÀhÀn. Uskon, ettÀ UMK on taas kovatasoinen <3
Tuskinpa, vaikea nÀhdÀ ettÀ kovinkaan moni itseÀÀnkunnioittava artisti lÀhtisi enÀÀ mukaan kun luvassa on pelkkÀ paskamyrsky. Harmi kyllÀ kun viisutkin on pilalla, sellasta iloa tÀÀ maailmanaika olis kyllÀ kaivannut
Ei ole enÀÀ montaa pÀivÀÀ odotusta artisteihin ja biiseihin! TÀssÀhÀn alkaa jo vÀhÀn innostua :D Eikö juontajat ole yleensÀ jo julkaistu tÀssÀ vaiheessa?
TÀssÀ vaiheessa sen huomaa, kuinka vuodot ja paljastukset pilaavat ilon. On mukava arvuutella vihjeitÀ ja odottaa artistijulkaisua. Olen hyvin pettynyt, jos julkituotaisiin ne samat nimet, jotka jo jotkut vÏisupodcastipitÀjÀt Pudaksen ohella lörpöttelivÀt. Olispa nyt pitkÀstÀ aikaa joku, joka innostaisi.
Loorti ja KÀÀritsÀ viisuihin duuona!!
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ vaiheessa sen huomaa, kuinka vuodot ja paljastukset pilaavat ilon. On mukava arvuutella vihjeitÀ ja odottaa artistijulkaisua. Olen hyvin pettynyt, jos julkituotaisiin ne samat nimet, jotka jo jotkut vÏisupodcastipitÀjÀt Pudaksen ohella lörpöttelivÀt. Olispa nyt pitkÀstÀ aikaa joku, joka innostaisi.
Pudashan on aina ollut pihalla kuin lumiukko noissa paljastuksissaan!
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudassa threadi jossa mainittu ainakin Kiki ja Lost Society
Tuo Lost Society on joka ikinen vuosi veikkauksissa. En kyllÀ tajua miksi? VÀhÀn sama kun se toinen metallibÀndi, mikÀ se nyt onkaan mitÀ aina pidetÀÀn "varmana tietona..." Poets of the wall?
Vierailija kirjoitti:
Loorti ja KÀÀritsÀ viisuihin duuona!!
Ehe ehe, miks Lordi menis, kun on jo voittanut kisan, toi oli vitsi ElÀmÀni biisissÀ.