Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2171)

Vierailija
341/2171 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"NÀhnyt monien veikkaavan, ettÀ kylpyammekuvassa (2. kuva) olisi Kiki, ja se voisikin mahdollisesti olla hÀn."

En tiedÀ kuka on kuvassa, mutta kuvan perusteella kappale on itkuvirsi ja se ei innosta yhtÀÀn. Toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ ja on jotain ihan muuta. Mielenkiintoisempi on esim. viimeinen kuva, jossa mielestÀni on mies, kÀsivarren perusteella. TikissÀ oleva mies, joka tykkÀÀ laittautua, koska kynnet nÀyttÀvÀt laitetuilta.

Aa, minÀ en yhtÀÀn tajunnutkaan, ettÀ vois olla myös mies.

Vierailija
342/2171 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ensijulkaisunsa tekevÀ artisti ei ole Oliver Rosenholm, sillÀ hÀn julkaisee ensimmÀisen singlensÀ 9. tammikuuta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2171 |
22.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KansaivÀlisesti kysyttyyn yleisönvillitsijÀÀn veikkaisin tÀllÀ hetkellÀ Noora Louhimoa, sillÀ hÀn lÀhti Battle Beast -yhtyeestÀ ja aikoo nyt keskittyÀ soolouraansa.

Vierailija
344/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IhmeellistĂ€ ettĂ€ artisteja ei ole vielĂ€ vuodettu julkisuuteen! TĂ€ytyykö tĂ€ssĂ€ oikeasti odotella viralliseen julkistukseen saakka😃 

Vierailija
345/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ ketju on OFFICIAL?

Vierailija
346/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ketju on OFFICIAL?

KyllÀ kyllÀ.

Vierailija
347/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KansaivÀlisesti kysyttyyn yleisönvillitsijÀÀn veikkaisin tÀllÀ hetkellÀ Noora Louhimoa, sillÀ hÀn lÀhti Battle Beast -yhtyeestÀ ja aikoo nyt keskittyÀ soolouraansa.

Jos ois jossain kohtaa kerennyt tehdÀ biisin, ollut niin kiireinen kyllÀ.

Vierailija
348/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toiveissa on Nora Louhimo feat. Linda Lampenius ja mahtipontinen, visuaalisesti upea spektaakkeli, jolla on sanoma. 

Mulla edelleen toivo elÀÀ. Jospa hÀn aloittaisi soolo- uransa umk:ssa.

Vierailija
349/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Valitaanpas sitten taas oikeen typerÀ jollotus ettÀ saadaan taas selitellÀ miksi meitÀ ei huomattu ym.

Vierailija
350/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Valitaan taas oikein sellainen "anteeksi ettÀ olen olemassa "-kappale ja ihmetellÀÀn kun ei voitettu taaskaan.

Vierailija
351/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toiveissa on Nora Louhimo feat. Linda Lampenius ja mahtipontinen, visuaalisesti upea spektaakkeli, jolla on sanoma. 

Ei kiitos. Ei ainakaan toi SpotifyssÀ ollut joulubiisi mikÀÀn erikoinen ollut ja se on Noora (ei Nora)

Vierailija
352/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ Louhimo yms on ensimmÀinen huhu, joka vÀhÀn alkaisi jo kiinnostamaan. Just joku hyvin laulettu ja viulua ja tunnelmaa jne...

Ă„rsyttÀÀ jo etukĂ€teen ne Pudaksen juorut, joissa ei ketÀÀn itseĂ€ni kiinnostavaa, toivottavasti olisi jotain ihan muuta. En myöskÀÀn halua, ettĂ€ niitĂ€ vuodetaan etukĂ€teen. 

Vierailija
353/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Ei ainakaan toi SpotifyssÀ ollut joulubiisi mikÀÀn erikoinen ollut ja se on Noora (ei Nora)

Kiitos kun korjasit. Tietysti oleellisin asia on hyvÀ kappale, mutta hÀnen kohdallaan ei ainakaan tarvitsisi jÀnnittÀÀ laulusuoritusta.

Vierailija
354/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IhmeellistĂ€ ettĂ€ artisteja ei ole vielĂ€ vuodettu julkisuuteen! TĂ€ytyykö tĂ€ssĂ€ oikeasti odotella viralliseen julkistukseen saakka😃 

Toivottavasti. Mua inhottaa kaikki malttamattomuus. Ainakin ulkopuolelle jÀÀneitĂ€ on sentÀÀn kuultu ainakin youtubessa kuten: 

Berta - Kuu 

Asmo Kauppinen - Salaisuuksien yö

NØRDX - Miss You Boo

MĂ€ luulin aluksi, ettĂ€ Liukas Anu - Makkaraa suuhun on tĂ€mĂ€n vuoden bĂ€nnĂ€tty kappale, mutta sehĂ€n olikin monia vuosia sitten. NĂ€inĂ€ aikoina vissiin vasta julkaistu tuo kappale ja aika kauhea sellainen 😂

Vierailija
355/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse lopulta ole ollenkaan artistista vaan biisistÀ. Artisti voi olla kuka vaan jos biisi on onnistunut.

Ja kukaan artisti ei itsessÀÀn viisuissa menesty jos biisi on mitĂ€ on. SiitĂ€ meillĂ€ on liikaakin kokemusta😭

Vierailija
356/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Mua inhottaa kaikki malttamattomuus. Ainakin ulkopuolelle jÀÀneitĂ€ on sentÀÀn kuultu ainakin youtubessa kuten: 

Berta - Kuu 

NØRDX - Miss You Boo

MĂ€ luulin aluksi, ettĂ€ Liukas Anu - Makkaraa suuhun on tĂ€mĂ€n vuoden bĂ€nnĂ€tty kappale, mutta sehĂ€n olikin monia vuosia sitten. NĂ€inĂ€ aikoina vissiin vasta julkaistu tuo kappale ja aika kauhea sellainen 😂

Tinan Kohoma myös tÀn Umk:n hylky, enpÀ kyllÀ ois tykÀnnyt, hiukan Erikan aiheen matkimista ehkÀ.

Vierailija
357/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Berta - Kuu 

NØRDX - Miss You Boo

Tinan Kohoma myös tÀn Umk:n hylky, enpÀ kyllÀ ois tykÀnnyt, hiukan Erikan aiheen matkimista ehkÀ.

LisÀksi Miki Ratsulan biisi "Supposed to Be", joka esiteltiin joulukuun alussa Uuden musiikin X- ohjelmassa, ja kerrottiin pÀÀsseen kÀrkikymmenikköön.

Vierailija
358/2171 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Supposed to Be -kappale kuulosti erittÀin hyvÀltÀ korvaani, kun se on niin fresh. Jos Umk:ssa tulee taas olemaan purkan kuuloista konemusaa kuten KÀÀrijÀ tai Vikman, niin menee jo maku tÀhÀn Uuden musiikin kilpailuun. EnkÀ kaipaa yhtÀÀn samanlaista esiintyjien poisvetÀmistÀ, kuten viimeksi niin kÀvi.

Vierailija
359/2171 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö noista vuosia sitten kakkoseksi tulleista umk-kipaleista voi valita osallistujaa, miks aina pitÀÀ koko karuselli aslusta uusin biisin.

Vierailija
360/2171 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi ainakin RÀppigenre jÀtetty pois kun noita ehdokkaita on valittu.

Sen sitten nÀkee kun ne paljastetaan.

Itse toivon ettÀ olisi joku oikein menevÀ rockbiisi, ja vaikka Noora Louhimo laulamassa sen.

MitenköhÀn muuten Battle Beast olisi viisuissa pÀrjÀnnyt, jos olisi sinne jonakin vuonna lÀhetetty?