Mitä terveellistä proteiinipitosta päivällistä sitä tekisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun illallinen tänään oli purkki tonnikalaa, purkki raejuustoa, paprika ja kaksi isoa maustekurkkua pilkottuna, nämä sekaisin ja runsaasti chilikastiketta päälle. Kaikki sössöksi ja söin tumman hapankorpun päällä. Todella hyvää ja rakastan etenkin chilin ja maustekurkun yhdistelmää. Ja en jaksanut kokata mitään niin tämä oli helppo eikä tarvinnut hellaa.
Tuo on hyvä yhdistelmä.
Proteiinia, kuitua ja vitamiineja. Mutta kohta joku tulee sanomaan, että sen pitää olla LÄMMIN, kun vain LÄMPIMÄSSÄ ATERIASSA on hyvät ravintoarvot.
Joo mun äiti esim on tällainen. Vain kaksi lämmintä ruokaa päivässä on oikeaa ruokaa... en yleensä viitsi kertoa että kokkaan lämmintä ehkä kerran viikossa, siitä syön 4-6 lounasta/illallista ja loput ateriat on sitten sellaista mitä ei tarvitse kokata.
Kanaa 400g paistat pannulla sipulissa, voissa ja mausteissa. Lisäät wokkivihanneksia pussillisen ja kuohukermaa 2dl. Hauduta kypsäksi.
En osaa sanoa, kun en ole koskaan miettinyt proteiinimääriä. Ruokaa olen laittanut kohta neljäkymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, kun en ole koskaan miettinyt proteiinimääriä. Ruokaa olen laittanut kohta neljäkymmentä vuotta.
Et tiedä missä ruoka-aineissa on paljon proteiinia? Miten se on mahdollista, jos ylipäätään elää silmät auki ja havainnoi ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton tollo.
Onko tämmäöinen kuinkakin proteiinipitoista ?
Papukeittoa, johon lisäät kanasuikaleita.
Linssikeitto on lämmittävää edullista ja hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustia papuja
Juu. Teen usein salaatin, jossa on mustapapuja, kananmunaa, fetaa, pinaattia, kurkkua jne. No. Täällä saa varmasti alapeukkuja moinen.
Eikö tuosta tule aika epämääräinen mössö - heitetty vaan sekaisin sattumanvaraisia aineksia?
Mitä muuta salaatit ovat kuin ruokia joissa erilaisia ainesosia heitellään kulhoon sekaisin? En ymmärrä miten teet salaatin jollain toisella tavalla - niihinhän nimenomaan voi laittaa ihan mitä vaan eikä edes määriä tarvitse mittailla.
Niin. Salaattihan on sekoitus erilaisia aineksia. Mitähän tuossa oikein yritettiin sanoa.
Voit tehdä yksinkertaisen lihapadan jos se on parempi.