Normaalisti hölkkään n.30min lenkin. Huomenna ajattelin kokeilla reittiä jossa menee varmaan lähemmäs tunti
En ole koskaan juossut yhtä mittaa noin kauan. Toisaalta aina lenkin jälkeen tuntuu siltä että jaksaisin ihan hyvin mennä paljon kauemminkin. Onkohan liikaa
Kommentit (26)
Kyllä sä varmaan kympin pintaan pääset tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta hyvään aamiaiseen ja riittävään nesteytykseen ennen lenkkiä. Tsemppiä! Jaksat kyllä.
No tämäkin on asia jota olen joskus miettinyt, nimittäin en ole ikinä ollut aamupalansyöjä, edes lapsena. Parhaiten tuntuu juoksu sujuvan aamuisin ja lähes tyhjällä vatsalla. En tiedä miten käy jos huomenna tuon tunnin koetan juosta. Iltapäivällä tai illan edellä jos käy hölkkäämässä tuntuu se paljon raskaammalta. Mistä lie sekin johtuu. Olen kyllä sellainen että olen kaikenkaikkiaan energisempi aamuisin.
Ihmiset on erilaisia ja kropat toimii eri tavoin. Mielestäni kanssa on paras juoksennella pelkkä kahvi alla aamuenergioilla. Ja illalla on jotenkin löysempää se meno. Toiset tarvitsee pienen tankkauksen jok
Joo, kaksi kuppia kahvia on ollut se mun aamupala minkä voimin olen juossut. Syön sitten joskus lähempänä lounasaikaa.
Voi johtua siitä kahvistakin osittain. Kofeiini parantaa tutkitusti suorituskykyä liikunnassa. Itse juon aina kahvia tai vahvaa matcha-teetä juuri ennen lenkkiä, kellonajasta riippumatta.
Teet vielä varjonyrkkeilyä samalla kun lenkkeilet niin nousee itsetunto korkeammalle.
Sulla on jo hyvä kunto kun jaksat vetäistä sen 5 kilsaa puoleen tuntiin. Muista syödä kunnon ateria pari tuntia ennen, ainakin minun kropalle sopii sellainen. Minulla on myös muutama desi vettä eräänlaisessa vyölaukussa. Siemaise vähän juotavaa välillä sillä tunnissa kyllä tulee jo jano.
Sellainen tunnin kymppi voi hyvinkin olla seuraava tavoite, ja jos haluaa kehittyä niin vähän hitaampi vauhti ja parin tunnin reissu aina välillä parantaa kestävyyttä.
Joo, kaksi kuppia kahvia on ollut se mun aamupala minkä voimin olen juossut. Syön sitten joskus lähempänä lounasaikaa.