Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso piilottaa Facebook julkaisuja minulta

Vierailija
25.08.2025 |

No niin. 

Puolison kaverin kautta tuli ilmi, että puoliso on julkaissut Facebookissa sellaista mitä minulle ei näy hänen profiilistaan.

Mitä mieltä olette tällaisesta? Onko ok? Onko ok piilottaa joitakin julkaisuja puolisoltaan?

Tämä oli nyt aika epämiellyttävä tieto minulle, ottaen huomioon että olen luottanut välien olevan avoimet ja rehelliset. Meille on kuitenkin perheen lisäystä tulossa jota on vuosia odotettu ja toivottu, niin olo on hieman loukkaantunut ja epäilys nostaa päätään onko muutakin mitä en tiedä puolisosta? Itselläni on parisuhteesta kaikki nähtävillä ja tiedossa puolisolle, koska ei ole mitään mitä olisi tarve salata tai piilotella.

Vai ylireagoinko nyt hormoonihuuruissani? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet hoitanut nuo puhelinkeskustelut ja tapaamiset kavereidesi kanssa? Tallennatko puhelimeen ja annat sitten miehesi kuunnella?

Vierailija
2/3 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä teidän ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt salamyhkäistä mutta voi olla että fb ei näytä muuten vaan kaikkia julkaisuja siellä kaikille. Parempi olisi kysyä suoraan häneltä mutta voidaan hänet haukkua täälläkin jos haluat ja tietenkin vähän sinuakin.