IL vaatii nykyään kirjautumaan
Suomessa ei taida olla enää mitään toimivaa uutissivustoa.
Kommentit (13)
Olen ruvennut käyttämään tekoälya päivän uutisten muodostamiseen. On kiva kun ei tarvitse lukea klikkiotsikoita, eikä muuta p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen saa pois.
Haluan säilyttää yksityisyyteni. En halua, että Alma-media profilioi minut ja seuraa mitä uutisia luen.
Ainakin minä olen päässyt vielä toistaiseksi lukemaan, palkin saa lyhennetyksi alalaitaan.
Lue uutiset muualta. Niin minä teen. Ei aikomustakaan kirjautua iltapskoihin, jotka ovat täynnä pelkkiä huonosti kirjoitettuja baitti"uutisia".
Vierailija kirjoitti:
Lue uutiset muualta. Niin minä teen. Ei aikomustakaan kirjautua iltapskoihin, jotka ovat täynnä pelkkiä huonosti kirjoitettuja baitti"uutisia".
Mistä kannattaa lukea?
Poistin Iltalehden sovelluksen kaikista laitteistani ja siirryin muualle.
Ärsyttää myös tuo. No, ihmiset lukee uutiset muualta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruvennut käyttämään tekoälya päivän uutisten muodostamiseen. On kiva kun ei tarvitse lukea klikkiotsikoita, eikä muuta p*skaa.
ampparit.com
Samaa mieltä kuin ap! Poistin iltap*n selaimen (brave) Speed Dialista. Asiallisia juttuja, mutta maksamaksamaksa. Eikö ne pahvit tajua, ettei ole varaa! ;(
Niin, muita uutislähteitä:
https://www.helsinginuutiset.fi/
(Olen kylläkin umpisavolainen, mutta silti seuraan H-E-V-alueen uutisia; ihmettelin, että miksi seuraan? - Kait sitten ne menetetyt mahdollisuudet .... :) )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ampparit.com
Siellähän on vain linkkejä juuri noihin samoihin uutissivustoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen päässyt vielä toistaiseksi lukemaan, palkin saa lyhennetyksi alalaitaan.
Ja nyt sitä ei ollut ollenkaan, kun äsken nettisivun avasin. Oliko aiemmin vain jokin glitch?
Seuraakohan Maikkarin sivut perässä?