Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Temuttaja

Vierailija
25.08.2025 |

vai pelokas länkyttäjä?

Temutan viikottain ja olen jo voittanut satasia.

Hinnan lisäksi se säästö kun ei tarvitse sängystä nousta eioota kuulemaan. ;-)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. On sentään joku ymmärrys siitä mitä merkitsee kirjautua niille sivuille ja antaa tietonsa siihen järjestelmään. Ihmiset on tavattoman hölmöjä.

Vierailija
22/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku Newyorker myy vaatteissa ihan samaa laatua kuin temu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron jotain. Työpaikallani on filippiiniläisiä siivoajia. Eräänä iltana heitä tuli 2kpl ja he puhuivat siivoamisen ajan omaa kieltään (tagalog?). Välittömästi tämän jälkeen Samsungiini ilmestyvät Temun mainokset tulivat  "filippiiniksi" (tagalogiksi?). Siinä teille mietittävää.

Vierailija
24/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sama kuin polttaisi rahaa takassa. Pelkkää paskaa siellä temussa. 

Vierailija
25/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu ja kaikki muut ulkomaiset verkkokaupat ovat tulleet tutuiksi. Kaikki kulutustavara tulee nykyään suoraan ulkomailta edullisesti. Niin vaatteet kuin auton varaosat. Ei ole mitään järkeä pönkittää kokoomuksen äänestäjän lompakkoa.

Jeesus että sä olet yksinkertainen.

Vierailija
26/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Urheiluvälineet ja niiden tarvikkeet ostan kivijalasta jos on tarjolla. Joku pieni varaosa maksaa postimaksuineen enemmän tilattuna. Tilaan verkkokaupasta jos ei ole tarjolla haluamaani. Temussa on myynnissä vain halpoja kopioita. En minä halua säästää, minulla on rahaa. Haluan laadukkaan tuotteen ja olen valmis maksamaan pyydetyn hinnan.

Vierailija
27/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!

Vierailija
28/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tukea orjatyötä. Siis ihan oikeaa orjuutta, eikä sitä mistä meillä mourutaan. Työpaivät ovat 12 tuntia, 1 vapaapäivä kuukaudessa.

Ja lsiäksi on elktonisten laitteiden vaarat ja myrkyt. En lapsilleni haluaisi sellaista. Yksi asunto jo on palanut temun elektronisestaa laitteesta alkaneesta palosta.

Spoilaan nyt, mutta temussa myydään pajon muutakin kuin eletroniikkaa. Kaikkea löytyy. Sellaistakin, mitä ei ole tiennyt olevan olemassakaan. Tuosta orjatyöstä taas sen verran, että ostat sitten mitä tahansa kiinassa, tai muissa halpatuotantomaissa valmistettua, niin ihan samalla tavalla niidenkin tuotteiden valmistamiseen on käytetty halpatyövoimaa. Ainoa tapa välttää tämän tukemista, on siis että ostaa ainoastaan länsmaissa alusta loppuun valmistettuja tuotteita. Jos ei toimi näin, niin on ihan tekopyhää tuomita pelkästään temu.

Vierailija
29/29 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartte krääsää.

En osta ostamisen ilosta. 

En minäkään, mutta välillä tarvitsen kuitenkin asioita. Tilaan sen minkä tarvitsen temusta.