Oletko Temuttaja
vai pelokas länkyttäjä?
Temutan viikottain ja olen jo voittanut satasia.
Hinnan lisäksi se säästö kun ei tarvitse sängystä nousta eioota kuulemaan. ;-)
Kommentit (29)
En halua tukea orjatyötä. Siis ihan oikeaa orjuutta, eikä sitä mistä meillä mourutaan. Työpaivät ovat 12 tuntia, 1 vapaapäivä kuukaudessa.
Ja lsiäksi on elktonisten laitteiden vaarat ja myrkyt. En lapsilleni haluaisi sellaista. Yksi asunto jo on palanut temun elektronisestaa laitteesta alkaneesta palosta.
Juu! Nytkin kolme temupakettia tulossa!
Tilaan ja selailen. Huvi ja hyöty. Känkkäränkköjen purkausten lukemisesta lisähupia. LOL
Joka viikko paketti kolahtaa ;-) 99% tytyväinen
En tartte krääsää.
En osta ostamisen ilosta.
En, mutta harkitsen, kun sieltä saisi asian, jota ei suomalaisista kaupoista (edes nettikaupoista) saa.
Joo, mutta salaa. Olen ostanut ihan muutaman kerran ja vain tarpeeseen, pari vaatetta, uuden lompakon, yhdet lenkkarit. Olen tosi pienituloinen joten ne säästetyt kympit voin käyttää ruokaan.
Yleisesti saan iloa ihan muusta kuin kuluttamisesta ja olen sen suhteen tarkka, ostan vain tarpeeseen ja harkitsen pieniäkin ostoksia moneen kertaan.
En. Ostan vain käyttötavaraa enkä shoppaile ostelun riemusta. Ne vähäiset tavarat mitä tarvitsen, ostan mieluiten kivijalasta, varsinkin jos on tuote, joka ei ole tuttu. Yleensä ostelen askartelutarvikkeita ja tykkään käydä joko Suomalaisessa kirjakaupassa tai paikallisessa askarteluliikkeessä, jossa on asiantuntijoita (= positiivisesti hulluja tee-se-itse-tyyppejä), jotka voivat kertoa tuotteista tai jakaa omia kokemuksiaan niistä.
Temu ja kaikki muut ulkomaiset verkkokaupat ovat tulleet tutuiksi. Kaikki kulutustavara tulee nykyään suoraan ulkomailta edullisesti. Niin vaatteet kuin auton varaosat. Ei ole mitään järkeä pönkittää kokoomuksen äänestäjän lompakkoa.
En ole tilannut temusta yhtään kertaa.
Minusta tuli temuttaja, kun kaikki korjaustarvikkeet ja varaosat maksavat Suomessa 10-12 kertaa enemmän. Luulin ensin että laatu olisi huono, mutta ainakin omissa ostoissani laatu on ihan sama. Ostaisin kyllä mieluummin Suomesta, mutta tulee esim. vaatteen korjaukselle hintaa kun uusi vetoketju ja langat maksavat enemmän kuin uusi vaate. Nyt vaan on Temullakin hinnat nousseet, niin että täytyy harkita tarkkaan mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli temuttaja, kun kaikki korjaustarvikkeet ja varaosat maksavat Suomessa 10-12 kertaa enemmän. Luulin ensin että laatu olisi huono, mutta ainakin omissa ostoissani laatu on ihan sama. Ostaisin kyllä mieluummin Suomesta, mutta tulee esim. vaatteen korjaukselle hintaa kun uusi vetoketju ja langat maksavat enemmän kuin uusi vaate. Nyt vaan on Temullakin hinnat nousseet, niin että täytyy harkita tarkkaan mitä tilaa.
Mikä vetoketju maksaa enemmän kuin vaate?
Oletko tutkituttanut vetoketjun nikkeli ja muiden metallien pitoisuuden, kun sanot, että laatu on sama?
Vierailija kirjoitti:
En, mutta harkitsen, kun sieltä saisi asian, jota ei suomalaisista kaupoista (edes nettikaupoista) saa.
Ja se "suomalainen" .fi-nettikauppa on pääsääntöisesti huijaava dropshipperi joka tilaa Temusta ja kertoo hinnan viidellä. ;-)
Temun ylivoimaa on valikoima ja ostamisen helppous. Tavara halvalla minuutissa sohvalta tilaten kotiin vai tuntien metsästys eioota kuunnelen kivijalkakaupoissa viisinkertaisia hintoja katsellessa.
Kyllä kun meidän teinit haluaa sieltä tilata vaateita, kenkiä, laukkuja, kosmetiikka on ehdon ei. Mutta kaverit myös saa Kiinasta muotia tilata, niin oon antanut luvan, vaikka aluksi olin vahvasti sitä mieltä että ei ikinä. Kuitenkin laatu on yllättänyt positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
En halua tukea orjatyötä. Siis ihan oikeaa orjuutta, eikä sitä mistä meillä mourutaan. Työpaivät ovat 12 tuntia, 1 vapaapäivä kuukaudessa.
Ja lsiäksi on elktonisten laitteiden vaarat ja myrkyt. En lapsilleni haluaisi sellaista. Yksi asunto jo on palanut temun elektronisestaa laitteesta alkaneesta palosta.
Meillä ei ainakaan elektroniikkaa ja kosmetiikkaa tuolta tilata.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan ensin sisäistää mitä tarkoittaa voitto tai tappio tai tuotto tai säästö, ennen kuin paljastaa matalaotsaisuuttaan.
Piaggion tiiviste marmoritiskillä 29 euroa, Temussa 2.90 euroa.
Voitin kaksi miljoonaa, kun en ostanut helikopteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vetoketju maksaa enemmän kuin vaate?
Oletko tutkituttanut vetoketjun nikkeli ja muiden metallien pitoisuuden, kun sanot, että laatu on sama?
Tsih! Luuletko että kaikki Suomalaisissa kaupoissa myytävä tavara on laboratorioissa tutkittua. Tullin pistokokeet kattavat noin promillen!
Pitäisi varmaan ensin sisäistää mitä tarkoittaa voitto tai tappio tai tuotto tai säästö, ennen kuin paljastaa matalaotsaisuuttaan.