Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Seurustelin itseäni noin 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Olimme siis naispari. Ikäero oli liian suuri. Se tuli säännöllisesti vastaan keskusteluissa ja esimerkiksi hänen somekäytöksensä oli aivan käsittämätöntä. Hän ei ollut kasvanut digikäyttäjäksi vaan opetellut "pakon" edessä käyttämään älypuhelinta jne. Asiat, jotka olivat minun nuoruudessani tärkeitä minulle, eivät merkinneet hänelle mitään. Osa hänen tavoistaan oli vanhanaikaisia ja hänellä oli suuria aukkoja yleissivistyksessä. Hänen kouluaikoinaan esimerkiksi luonnontieteiden opetus on ollut hyvin erilaista.
Kyllä kolmekymppinen sinkkuäiti huolii viisikymppisen miehen.
Ne ulkomaalaiset etsii usein taloudellista tukea ei rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norminainen hakee halutessaan vähin äänin sen gambiakollinsa eikä paasaa muille miehille inkkelisinipallisössötystä.
Naiset tekevät ja elävät kun taas inkkelit itkevät kilpaa jos eivät pääse alistushyötyhyväksikäyttämään naista (/naisia).
Sinä voit ihan vapaasti mennä gongoon etsimään miestä, mutta varo, ettet saa turpaas, kun lesbona näytät niin mieheltä.
Missäs tällainen Gongo sijaitsee, arvon koulunkäyntinsä peruskouluun jättänyt persu?
Se oli pienellä: gongo.
Minäkin haluan tietää, missä tällainen Gongo on, kun siellä on niin komeita ja haluttavia miehiä, että lesbokin sinne ehdoin tahdoin lähtee i
Gongo-niminen paikka löytyy Tanzaniasta, Saadani-kansallispuiston reunalta, ja siellä asuu noin 2 000 ihmistä, jotka viljelevät maissia, banaaneja ja kookospähkinöitä. Gongo sijaitsee lähellä Bagamoyoa, Mkoa wa Pwani -alueella. KVG!!!
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla naisilla on harvinaista, että olisi yläpäässä vikaa, eivätkä ole myöskään tuhonneet seksihalujaankaan ehkäisypillereiilä.
Millä tavalla aasialaisnaiset sitten ehkäisevät? Käyttääkö heidän miehet aina kondomia?
Kuparikierukassa on omat ongelmat ja hormonikierukalla on samat sivuvaikutukset kuin pillereillä kuten esimerkiksi haluttomuus.
Kyllä minä ainakin käytän kondomia myös suomalaisnaisen kanssa. Ei tulisi mieleenkään pakottaa vaimo käyttämään jotain epäterveellistä hormonipaskaa. Niistähän menee seksihalut ja/tai pillu kuivuu. Mieluummin panen kumin kanssa kuin en pane ollenkaan kun valita voi.
Jos olisit itse vaikka 25v nainen, niin miksi valita 45v mies jos saa vaikka 28v miehen?? Kyllä vanhemmat miehet voi olla komeita mut ite aknakin haluan elää nuoruuden, keski-iän ja vanhuuden kumppanini kanssa. Ja sitten hänestä tulee aikanaan komea vanha mies! Ja mitä vanhemmat miehet valittaa,jos kerta teille ei ite kelpaa samanikäiset naiset sitte turha valittaa jos olette noin pinnallisia?!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kolmekymppinen sinkkuäiti huolii viisikymppisen miehen.
Pitää paikkansa, kyllä setämies nuoria YH-äitejä pääsee pökkimään.
Mulla on 10v nuorempi puoliso. Olen itse siis nainen ja mies on vähintäänkin hyvätasoinen urheilullinen ja komea mies, varakas ei ole (tosin vaihtaa nyt alaa parin vuoden päästä kun valmistuu ja sitten varmaan urakin siitä lähtee) ollenkaan, mutta itsellä hyvät tulot ja varallisuutta (tutustuttiin ja ihastuttiin harrastuksessa niin tätä ei ole silloin tiennyt) ja mulle on aikalailla yhdentekevää siis miehen tulotaso.
Molemmille oli alkuun vähän vaikea tän ikäeron takia ajatella että tästä tulisi sen kummempaa kuin kesäromanssi mut niin vaan yhdessä ollaan oikein onnellisina vielä 4v myöhemmin ja en näe syytä miksi ei jatkuisi näin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit itse vaikka 25v nainen, niin miksi valita 45v mies jos saa vaikka 28v miehen?? Kyllä vanhemmat miehet voi olla komeita mut ite aknakin haluan elää nuoruuden, keski-iän ja vanhuuden kumppanini kanssa. Ja sitten hänestä tulee aikanaan komea vanha mies! Ja mitä vanhemmat miehet valittaa,jos kerta teille ei ite kelpaa samanikäiset naiset sitte turha valittaa jos olette noin pinnallisia?!
Vaikka siksi jos tykkää siitä 45v miehestä mutta ei siitä 28v miehestä. Oisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norminainen hakee halutessaan vähin äänin sen gambiakollinsa eikä paasaa muille miehille inkkelisinipallisössötystä.
Naiset tekevät ja elävät kun taas inkkelit itkevät kilpaa jos eivät pääse alistushyötyhyväksikäyttämään naista (/naisia).
Sinä voit ihan vapaasti mennä gongoon etsimään miestä, mutta varo, ettet saa turpaas, kun lesbona näytät niin mieheltä.
Missäs tällainen Gongo sijaitsee, arvon koulunkäyntinsä peruskouluun jättänyt persu?
Se oli pienellä: gongo.
Minäkin haluan tietää, missä tällainen Gongo on, kun siellä on niin komeita ja haluttavia mi
Ikävän vähän miehiä suomalaisten naisten jaettavaksi, jos lesbojenkin kanssa niistä joutuu tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse pinnallinen, lue uudestaan oma tekstisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Mikä oikeus sinulla on viedä toisen nuoruus? Anna nuorten nauttia nuoruutensa, niinhän itsekin olet jo tehnyt.
Tunnusta tosiasia, että rahakaan ei pelasta kulahtanutta, riippuvaa, vanhaa lihaasi. Sinä olet iäkäs.
Siitähän tässä juuri on kyse. Nuorempi nainen saa nauttia nuoruudestaan kunnolla kun on vanhempi mies joka tietää mistä napeista naista painellaan. Eikä tarvitse olla jonnejen räpellyksen kohteena.
Itse asiassa nuoremmat taitavat olla seksissäkin parempia. Mutta vaikkei olisikaan, niin ei se vanhan miehen o
Lue palstaa, naiset eivät pidä yhdynnästä koska se ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin siis voisit ottaa 45-vuotiaana miehenä sen 65-vuotiaan Tarjan, kun se on ihmisenä niin mukava, etkä 48-vuotiasta Minnaa, jos näistä kahdesta pitäisi valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Seurustelin itseäni noin 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Olimme siis naispari. Ikäero oli liian suuri. Se tuli säännöllisesti vastaan keskusteluissa ja esimerkiksi hänen somekäytöksensä oli aivan käsittämätöntä. Hän ei ollut kasvanut digikäyttäjäksi vaan opetellut "pakon" edessä käyttämään älypuhelinta jne. Asiat, jotka olivat minun nuoruudessani tärkeitä minulle, eivät merkinneet hänelle mitään. Osa hänen tavoistaan oli vanhanaikaisia ja hänellä oli suuria aukkoja yleissivistyksessä. Hänen kouluaikoinaan esimerkiksi luonnontieteiden opetus on ollut hyvin erilaista.
Joo, tuo sama koskee ihan heteronaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse et koskaan tykkäisi 45v naisista 28v naisen sijaan eli sä tässä olet pinnalline
Itse olen 50 v mies ja naiseni on 38 v. Hyvin toimii suhde 12 v ikäerosta huolimatta.
Pakkohan se on aika-ajoin nuorempaan yrittää vaihtaa kun naisissa on se ongelma että rupsahtavat huomattavasti miehiä aiemmin. Lisäksi seksihalut menee hyvin yksiin kuusikymppisellä miehellä ja kolmekymppisellä naisella. Kymmenen vuotta eteenpäin niin naista ei paneta enää lähellekään tarpeeksi mieheen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhempi mies on yleensä paljon varakkaampi.
Senhän takia nuoret ja vanhemmatkin naiset jakavat komean ja nuoremman miehen jolla käyvät itseään panettamassa.