Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan psykologiankin näkemys, että yli 7 vuoden ikäero alkaa aiheuttaa ikäerosta johtuvia ongelmia, eli ei olla enää oikein samalla kartalla asioissa. Parisuhteessa tällä on merkitystä, jos haluaa että molemmat tulevat ymmärretyiksi. Mulle se on tosi tärkeää, että on syvä yhteys ja edellytykset ymmärtää toisen kokemuksia ja näkemyksiä. Neuvoja en tarvitse, vaan vertaiseni ihmisen jonka kanssa ollaan samalla sivulla.
Tutkimusten mukaan eroprosentti kasvaa kun ikäero kasvaa. Vähiten eroaa ne joilla on ikäeroa alle vuosi.
Miehelle omanikäinen nainen on parempi kuin ei mitään naista. Sellainen nainen yleensä kuuluu just ja just pantaviin naisiin.
Okei, no eipä kiinnosta sitten ottaa minkäänikäistä miestä. Kiitos tiedosta!
- eri
Itse etsin nuorempaa naista, ja haluan kohdella häntä hyvin. En harrasta lainkaan tyytymissuhteita omanikäisten naisten kanssa, mutta jotkut miehet tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Paskapuhetta. Useimmat naiset arvostavat, kun heidän ulkonäköä kehutaan positiivisesti. Kehutaanhan somessa aivan järkyttäviäkin naisia toieten järkyttävien taholta.
Ja tietysti me kaikki vanhenemme ja kyllä mun lähes 20 vuotta nuorempi vaimo on minulle nuori nainen aina.
Niin, kommentissa kyllä sanottiin, että harva nainen haluaa, että hänessä arvostetaan VAIN ulkonäköä. Ja positiivisia kehuja arvostaa kaikki, oli ne sitten ulkonäöstä tai taidoista.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä kuraa taas :D Itse nuorena miehenä puistattaa kanssamieheni jotka ajattelevat itselleen kuuluvan nuoren naisen mutta samalla naisilla ei saisi olla preferenssejä iän suhteen. Aika ristiriitaista. Taas kerran. Vaikea hengata ikätovereidenkin kanssa jotka ovat niin naisvihamielisiä että oikein oksettaa. Samallahan he ovat myös miesvihamielisiä. Suppea elämänkatsomus ja konservatiiviset ja ahtaat arvot ajavat myös miesvihaan.
Itselläni on 30-vuotias kihlattu. Upein koskaan näkemäni tai tapaamani nainen. Nuorempien naisten kanssa en ole koskaan ollut samalla aaltopituudella. Ei sillä etteikö kaikenlaisia ihmisiä ole joka ikäluokassa.
Olen itse 26-vuotias. En tiedä, ehkä mulla on joko ylä-tai alapäässä jotain mistä itseäni vanhempikin nainen kiinnostui. Tai kenties molemmissa. :D Toksinen maskuliinisuus ei kuitenkaan kuulu kuvaan. Kannattaisi muidenkin miesten kokeilla.
No ainakin yläpäässä on vikaa. Toksista maskuliiniutta ei ole. Muihin ei nyt jaksa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltämättä huomannut, että ulkomaalaiset naiset (mukaan lukien ihan eurooppalaiset) ovat avoimempia suuren ikäeron suhteeseen. Tosin kyllä näitä löytyy suomalaisistakin naisista. Esimerkiksi tapailen 18-vuotiasta suomalaistyttöä, itse olen 34-vuotias. Mutta onhan se harvinaisempaa. Liittyy ylipäätään suomalaisten vähempään avoimuuteen erilaisia ja uusia asioita kohtaan. Suomalaiset ovat myös hyvin konsensushakuisia, joten pitää mennä valtavirran mukana, ja jossain määrin isommat ikäerot saattavat olla tabu Suomessa, syystä tai toisesta. Ehkä taustalla on ajatus täydellisestä tasaveroisuudesta, vaikken näe, miten ikäerot välttämättä olisivat lähtökohtaisesti epätasavertaiset.
Pahimmat puritaanit ikäerojen suhteen tulevat kuitenkin Jenkeistä. Siellä ihan oikeasti saatetaan pitää suurena kamaluutena, jopa "perverssiytenä", että vaikka 23-vuotias mies deittailee 18-vuotiasta naista. Toisaalta tuo maa on monessa muussa su
Aivan kaikki tässäkin itseriittoisessa tusinainkkelinönnötyksessä on oikeasti juuri päinvastoin. Suomessa uskalletaan olla omaa mieltä ja elää omannäköistä elämää omanikäisen kumppanin kanssa tai onnellisena yksin. Vanhempi passiivinen, passattava ylänupistaan tyhjä ja pystyynkuollut, tyhmä ja tylsä paappa ei tosiaan maksa vaivaa eikä anna mitään koskei anna nuorempi tai samanikäinen nollapanostava nollamieskään. Totuus on tämä vaikka kuinka kovasti ja katkerasti uli-itkettää. Naisia, yhteiskuntaa jne jne on turha syyllistää kollikissan, joka ei omaa häntäänsäkään jaksa nostaa/kantaa.
Yksi itseäni noin 15 vuotta vanhempi mies meni pois laskuista ihan vain liian kovien (oikeistolaisten?) mielipiteiden takia. Mielipiteet sisälsi mm. homovihaa, rasismia, palestiinalaisten kansanmurhan ymmärtämistä jotenkin välttämättömänä, minun vaatteiden arvostelua liian nuorekkaiksi tai joksikin,,, ei vaan jaksa.
Ja ihan jo jos katsoo tilastoja, ketkä Suomessa äänestää Persuakokoomustakristillisiä, niin vanhemmat miehet. Arvomaailma on tosi tärkeä asia, että sopii yhteen jonkun kanssa. Jos minä olen ihminen, joka toivoo kaikille hyvää, niin en minä jaksa vieressäni henkilöä, joka toivoo että puoli maailmaa räjäytettäisiin ilmaan.
Siis mammat uskoo näin paskan trollin?
??????
Allu se vaan kiertelee kylmää puuroa lusikka lerpallaan.
Vierailija kirjoitti:
??????
Ap voi olla trolli, mutta ajatusmaailma on ihan yleinen ja siitä voidaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomi on muutenkin outo maa. Täällä ihannoidaan sellaisia parisuhteita jotka alkavat 16-vuotiaana ja erota ei saa edes viisikymppisenä vaikka olisi elämä vienyt kuinka eri suuntiin. Tärkeintä aina se kaava, ei suhteen laatu tai sisältö. Niin silloin on aina parempi jos kumppani on mahdollisimman samanlainen ja täysin samassa tilanteessa.
Höpölöpö. Itse valitsin tieni siten, että otin ilon irti naisista ja kun olin valmis asettumaan aloilleni, sekä perustamaan perheen, valitsin nuoren ja kauniin ulkomaalaisen naisen vaimokseni ja lasteni äidiksi. En ihan äkkiä löydä lähipiiristä paria, jotka olisivat olleet pitkään naimisissa. Joka puolella törmää uusperheisiin ja hyvin harvoin vaikuttavat onnellisilta. Ja tuskin kukaan nainen tai mies kykenee rakastamaan puolison lapsia kuin omiaan. Varsinkin naiset karttavat miehiä, joilla tulee mukana lapsi(a), mutta naise
Miksi niitä puolison lapsia pitäisi edes rakastaa, kuten omiaan?
Vierailija kirjoitti:
??????
Kyllä jorma, inkkeli-ilkan kaikki inkkarit kanootista veks -putkiaivo(ttomuus)maailmassa ei voi keskustella mistään yleisellä tasolla "uskomatta".
+ / - viisi vuotta
Samat muistot ajoista ja tapahtumista. Yhteinen todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"on mulle ensisijaisesti rakastettu, ystävä ja seksuaalisen halun kohde. En halua harrastaa seksiä jos en viehäty"
Tuon vuoksihan niin moni mies menee naimisiin aasialaisen naisen kanssa. He ymmärtävät, että tyytyväinen seksielämä on todella iso osa onnellista parisuhdetta.
Ei nyt niin moni. Suurempi osa tyytyy haaveilemaan vauvapalstalla aasialaisista. Ja vaikeaahan se olisikin, kun tuollaiseen tarvitsee yleensä edes vähän rahaa. Maahanmuuttovirastokin taitaa vaatia, että pystyy elättämään sen tuontimorsiammen. Ja morsiamen suku on toinen mikä vaatii.
Vuosittain n. 350 suomalaista miestä menee naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja tuossa oli mukana vasta komme valtiota. Seurustelusuhteet eivät ole mukana. Ja luku kasvaa joka vuosi. Ja mitä minä tiedän noita pariskuntia, niin ei ne miehet joudu mitään vaimon sukua elättämään. Osa vaimoista ovat katkaisseet napanuoransa sukununsa jo sill8in, kun muuttivat jonnekin Qatariin, Hong Kongiin, Norjaan tai Suomeen näin esimerkkinä. Ymmärrän kyllä, että teidän entisillä ukoilla ei välttämättä ole eron jälkeen jäänyt mitään, millä voisi matkustella ja mahdollisesti löytää parempi vaimo. Aika moni mies on sanonut, ettei ikinä enää suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Tuolla on vain vähän merkitystä parisuhteessa. Tasaikä vaatimus on feministien dogmien ydintä ja aiheuttaa naiselle paljon surua ja katkeruutta siinä vaiheessa kun hänen hänen vaihdevuosivaivansa alkavat noin 45v iässä, jolloin mies yleensä jättää naisen koska kotíseksí loppuu silloin.
50v iässä alkoi vaihdevuodet, ja seksi senkun kiihtyi, niin että mikä ongelma ?.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"on mulle ensisijaisesti rakastettu, ystävä ja seksuaalisen halun kohde. En halua harrastaa seksiä jos en viehäty"
Tuon vuoksihan niin moni mies menee naimisiin aasialaisen naisen kanssa. He ymmärtävät, että tyytyväinen seksielämä on todella iso osa onnellista parisuhdetta.
Ei nyt niin moni. Suurempi osa tyytyy haaveilemaan vauvapalstalla aasialaisista. Ja vaikeaahan se olisikin, kun tuollaiseen tarvitsee yleensä edes vähän rahaa. Maahanmuuttovirastokin taitaa vaatia, että pystyy elättämään sen tuontimorsiammen. Ja morsiamen suku on toinen mikä vaatii.
Vuosittain n. 350 suomalaista miestä menee naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja tuossa oli mukana vasta komme valtiota. Seurustelusuhteet eivät ole mukana. Ja luku kasvaa joka vuosi. Ja mitä minä tiedän noit
Älyttömän harva tähän kaikkeen uhoon ja haaveiluun suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
+ / - viisi vuotta
Samat muistot ajoista ja tapahtumista. Yhteinen todellisuus.
Yhteinen todellisuus?? Olet varmaan sitä mieltä myös että jokaisella on oma totuus?
Kysymys esitettiin naisille, mutta taas miehet suuna päänä kisaamassa kuka kuzee pisimmälle ja huutaa äänekkäimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosittain n. 350 suomalaista miestä menee naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja tuossa oli mukana vasta komme valtiota. Seurustelusuhteet eivät ole mukana. Ja luku kasvaa joka vuosi. Ja mitä minä tiedän noit
Sinne vaan sitten vaimoa hakemaan. Mitä ihmettä täällä suomalaisille naisille paasaat? Ihan kuin minä menisin ulilaudalle jauhamaan, kuinka lähden hakemaan nuoren komean miehen Gambiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies on sanonut, ettei ikinä enää suomalaista naista.
Se on aika yleinen tavoite, että jos jo on naimisissa, niin ei enää tarvitsisi ottaa muita. En nyt sitten tiedä onko nuo mitään miesten valiojoukkoa, jos toivovat vaan että ei suomalaista. Meinaavatko siis vaihtaa sen aasialaisen kuitenkin toiseen aasialaiseen, vai mikä mahtava diili heillä on mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Nuorempi nainen ei todellisuudessa joudu kokemaan draamaa, jos mies on vanhempi. Silloin mies tekee kaikkensa pitääkseen naisen itsellään. Jos nainen on samanikäinen, niin on erittäin todennäköistä miehen pitävän naista just ja just pantavana. Silloin mies tyytyy naiseen, ja ajattelee että kun pääsee kastelemaan kärkeä, niin se aina voittaa tatin hakkaamisen.
Erot tulee naisten aloitteesta.
Ei, vaan eron aiheuttaa mies joka riutuu suhteessa seksín/erotííkan loppumisen takia. Nainen/vaimo on se joka allekirjoittaa eroilmoituksen... koska mies on vieraillut paremmin naisen luona tms/yms. Harva mies jättää huonoksi menneen naisensa tekemällä eroilmoituksen, koska se olisi erityisen julmaa naista kohtaan... naisesta tulisi ihan virallisestikin jätetty nainen.
Sinulla itselläsi vaihdevuodet sitten jo ovatkin joko meneillään tai pian tulossa 😌