Olen 32v ja minua sytyttää mua huomattavasti vanhemmat miehet
Pitääkö olla huolissaan.. Asia tiiviisti jo otsikossa.
En nää itseni ikäisissä miehissä mitään "viehättävää". Olen naimisissa oleva pienten lasten vanhempi. Olemme puolisoni kanssa samanikäisiä ja vasta viime viikkoina olen tajunnut, että minähän sytyn paljon vanhemmista miehistä.. En kuitenkaan haluaisi jättää miestäni tai tehdä asialle mitään, enemmänkin kaipaan vertaistukea..Meneehän tämä ohi joskus?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Miehellä ei ota eteen enää 50 jälkeen, ainakaan kunnolla. Ja 60 mennessä se lysti on loppu.
Tämänhän pitäisi olla vain hyvä asia koska naiset vihaa panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Miehellä ei ota eteen enää 50 jälkeen, ainakaan kunnolla. Ja 60 mennessä se lysti on loppu.
Eturauhasen suurentuma ja höyläys edessä.
Älä pelottele.
No et nyt varsinaisesti ole enää nuori itsekään enää, joten mitäs tuossa nyt on ihmettelemistä? Anna mennä! Muista kuitenkin että jos mies on rikas, niin se pystyy vaihtaan sinut vieläkin nuorempaan. Mutta jos kyseessä on kunnollinen mies, niin todennäköisesti osaa kohdella sinua hyvin ja on varsin iloinen siitä, että olet hänen elämässään ja tuot sitä, mitä vain alle keski-ikäinen nainen pystyy tuomaan. Joo kyllä tiedän, että kolmekymppinenkin nainen muuttuu keski-ikäiseksi, mutta ikäero on juuri oikea, sillä kun naiselle tulee menopaussi, mies vaihtaa planeettaa.
Rupea lähihoitajaksi vanhustenhoitoon jos sulla on noin kiire omaishoitajaksi.
Kyllä se miehesi ikääntyy aivan 100% varmasti. Ole huoleti. Mitkä ovat niitä seikkoja, jotka sinua vanhemmissa miehissä viehättää? Kuvitteletko että ne on jotenkin vähemmän lapsellisia kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
32 nainen on vielä ihan ok kumppani 50+ miehelle.
Ap on mies. Menit lankaan, pöljä.
Prinsessa Roni oli myös 32-vuotias ja vanhat miehet sytyttivät sitäkin. Olisivat saaneet poltettuakin ellei Phileas Fogg olisi rientänyt apuun
Vierailija kirjoitti:
Just näin se menee, valitettavasti.
Ei se mitään. Minäkin olen nelikymppinen mies ja viehätyn itseäni huomattavasti nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänhän pitäisi olla vain hyvä asia koska naiset vihaa panemista.
Minä ainakin. Unelmani olisi Jumalaan uskova impotentti poikkeusyksilö, joka olisi hyvä ja puhdas sydämeltään.
Tää ei ole provo. Enkä mitään ekäkeläisiä kuitenkaan tsiigaile. Mutta on ollut ihan 50+ tyyppejäkin, jotka on jäänyt mieleen. Ja miehen toki täytyy myös olla kunnossa/pitää itsestään huolta. Sohvaperunoita en huolisi lähimaillenikaan.
Kyllä tuo minunkin nuorekas mies ajan myötä vanhenee, mutta haikailenkohan silloin jo taas sitäkin vanhempia.😀 Toivottavasti en. Toki saattahan se olla, että itse olen jo tulloin sitten rupsahtanut liiaksi oman mieheni makuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lysti loppunut ja mies on 60+.
Eikö naiset yleisestikin kiinnostu herkemmin vanhemmissa ja miehet puolestaan nuoremmista?
Tuskin vaikeuksia on löytää ainakaan vanhempaa kumppania, kukapa mies ei innostuisi nuoremman naisen osoittaessa kiinnostusta.
Joo, sama täällä! Otinkin kierrokseen 50- ja 60 v urokset. Osaavat seksihommat kunnolla. Muuhun niistä ei ole.
Mulla oli kymmenen vuotta sitten seitsemän vuoden ajan vanhempi mies, josta tuli iän myötä todella raskas kiukuttelija. Fyysisesti oli kyllä ihan kunnossa, ei siitä valittamista. Nykyinen on kuusi vuotta nuorempi, mutta sinällään ikäeroa ei enää näin 35v ja 41v huomaa. Itse en ymmärrä millään tavalla vanhojen miesten viehätystä. Vaikka kaikkihan me toki vanhetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pätee lähinnä monisairaisiin ja niihin jotka eivät huolehdi terveydestään. Ja niille vähemmänkin terveille on niitä ilopillereitä.
Olen 50 ja pystyn panemaan 1-2 tuntia putkeen kovalla munalla ja ilman erektiolääkettä. Toki myös urheilen, enkä ole koskaan tupakoinut.
Kovaksi keitetyllä kananmunalla varmasti.
Oikeasti tulet minuutissa kun et pysty pidättämään - jos joskus sattuisit saamaan.
Odottele muutama vuosi niin eiköhän aika tee tehtävänsä.
Mikä isä-syndrooma tällaisia naisia vaivaa? Eikö ole isukki antanut tarpeeksi huomiota lapsena? Vai ovatko kenties ero-lapsia ja isää jäi ikävä? Muuta syytä en keksi tällaiselle että nuorta naista setämies kiinnostaa.
Minä pidän sellaisista +100 vuotiaista. Sellainen kun löytyisi, joka olisi 150-vuotias. Pystyisi vasta sitten vastaamaan kunnolla minun suuren viisauden tasooni.