Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kozeen Shiwanin ravintola

Vierailija
24.08.2025 |

https://yle.fi/a/74-20178639

Tässä on satavarmasti mukana jotain mitä ei ole vielä julkistettu. Paljon vakavampaa kuin vaikka huutaminen alaisille tai velat.

Veikkaan, että Shiwan karistaa kohta Suomen pölyt jaloistaan.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehokkaasti tuhosi michelin-tähtien arvostuksen ja uskottavuuden

kiitos hänelle siitä

Vierailija
22/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seudulla näkyvänä hahmona tunnettu mies saapui Suomeen käräjäoikeuden papereiden mukaan vuonna 2010 turva paikanhakijana. Oleskeluluvan hän sai vuonna 2011.

Hollywood-näyttelijöiden kanssa kaveerannut Al Husseini nousi Suomessa otsikoihin vuonna 2015, kun hän ryhtyi kuvaamaan lyhyttä toimintaelokuvaa Oulussa.

IS kertoi, että kuvausryhmä lennätettiin Ouluun Los Angelesista ja rahoittajina olivat muun muassa Oulun kaupungin liikelaitos Business Oulu ja monet oululaiset yritykset.

Yli kaksi miljoonaa euroa maksaneen elokuvan pääosissa olivat Pako-televisiosarjasta tutut näyttelijät.

Elokuvan tuottaja, ideoija ja pääosan esittäjä oli kullanvärisellä Mercedes-Benz S500:lla liikkunut Al Husseini, joka käytti tuolloin itsestään nimeä Rami Jaber. Hän on kutsunut itseään prinssiksi.

Mies loksautti leukoja Oulun seudulla myös silloin, kun oululainen jalkapalloseura AC Oulu ilmoitti joulukuussa 2015 Rami Jaber Al Husseinin nousseen yhdeksi seuran suurimmista omistajista.

=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on ku Oulun kultasella taksi Mersulla ajellu prinssi.

https://yle.fi/a/74-20019546

Ja ajatelkaa. Tuohon uskoivat Business Oulun maailmaa nähneet Nokia-taustaiset liikemiehet. Prinssi? Missä yleissivistys? Ei missään Palestiinassa ole prinssejä.

Paitsi hamasin prinssejä :D

Vierailija
24/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Al Husseinilla on yhteensä seitsemän lasta. Heistä kolme asuu Suomessa, kolme Moldovassa ja yksi Israelissa.

ei voi kun nauraa naisille taas

Vierailija
25/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Jos joku meistä haluaa yrittää, niin häntä potkitaan ja haukutaan. Esimerkkinä vaikka Renny, Hjallis tai Jari Sarasvuo.

Mutta jos tänne tulee ulkomaalainen maasta josta tavallisesti tulee pelkkiä ongelmatapauksia kuten vaikka Somalia tai Irak ja se näyttää pärjäävä, niin itketään ilosta kun se on niin hyvä ja haukutaan suomalaiset siinä sivussa juopoiksi ja laiskoiksi.

Vierailija
26/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen Mersu, tukku passeja ja Hollywood-tähtiä IS tavoitti oikeuden etsimän prinssin Espoosta

Poliisi löysi Hollywood-näyttelijöiden kanssa kaveeraavan miehen kotoa useita passeja eri nimillä vuonna 2012.

Vierailija
27/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpistelystä hän oli syytteessä vuonna 2013, kun hänen repustaan löytyi paikallisessa marketissa maksamaton laturi. Oulun käräjäoikeus kuitenkin hylkäsi syytteen, sillä teon tahallisuus jäi näyttämättä.

heh heh

Vierailija
28/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpistelystä hän oli syytteessä vuonna 2013, kun hänen repustaan löytyi paikallisessa marketissa maksamaton laturi. Oulun käräjäoikeus kuitenkin hylkäsi syytteen, sillä teon tahallisuus jäi näyttämättä.

heh heh

Palleron näpistyskin on suuri rikkaus ja unelma.

Vierailija
29/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh heh

mina laitta laturi vahinko

mina ei tieta

tama ola rasismi

Vierailija
30/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apina on tainnut keppostella liikaa.

Niinpä.

Vierailija
31/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tyyppien "menestys" on suomalaisten naisten syy.

Vierailija
32/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin Irakin vaan. Pärjäämme erinomaisesti ilmankin häntä.

Vierailija
33/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä huijareita ollut, muistatteko sen lelutyypin ja sen turun puukotuksen sankarin? Ei nyt ihan noin härskiä kuin prinssille mutta sankarin viitta otetaan harteille mielellään.

Vierailija
34/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan näitä huijareita ollut, muistatteko sen lelutyypin ja sen turun puukotuksen sankarin? Ei nyt ihan noin härskiä kuin prinssille mutta sankarin viitta otetaan harteille mielellään.

Ja suomalaiset uskoo.

Vierailija
35/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heppu joka kehuu itseään estottomasti ja pitää jumalana on joku idoli? Jos suomalainen tekisi samaa, olisi hän kusipää.

Koska hän on eksoottinen.

Vierailija
36/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultainen Mersu, tukku passeja ja Hollywood-tähtiä IS tavoitti oikeuden etsimän prinssin Espoosta

Poliisi löysi Hollywood-näyttelijöiden kanssa kaveeraavan miehen kotoa useita passeja eri nimillä vuonna 2012.

Suomalainen laiska mies ei pysty pitämään kuin yhtä henkilöllisyyttä. Siinäkin tuntuu olevan liikaa. 

Vierailija
37/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin:

"

Suomen Kuvalehden reportaasissa Shiwanista annetaan kuva supertähtenä, jolla jalassa on 1100 euron kengät, 1700 euron takki ja 850 euron housut.

Rakastan itseäni, omaa seuraani, mä olen itseni paras ystävä. Mä en ehdi hengaamaan enkä juhlimaan ystävien kanssa, sillä haluan olla maailman paras, SK kirjoitti ravintoloitsijan sanoneen asiakkailleen kattauksen yhteydessä"

joku saattaisi sanoa tästä narskutirallaa, itseäni tyypin habitus jotenkin puistatti ihan pelkkien lehtikuvien perusteella silloin kun oli huipulla..joku tutka ilmeisesti piippasi, toki toi on aika obvious keissi.

Vierailija
38/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin:

"

Suomen Kuvalehden reportaasissa Shiwanista annetaan kuva supertähtenä, jolla jalassa on 1100 euron kengät, 1700 euron takki ja 850 euron housut.

Rakastan itseäni, omaa seuraani, mä olen itseni paras ystävä. Mä en ehdi hengaamaan enkä juhlimaan ystävien kanssa, sillä haluan olla maailman paras, SK kirjoitti ravintoloitsijan sanoneen asiakkailleen kattauksen yhteydessä"

joku saattaisi sanoa tästä narskutirallaa, itseäni tyypin habitus jotenkin puistatti ihan pelkkien lehtikuvien perusteella silloin kun oli huipulla..joku tutka ilmeisesti piippasi, toki toi on aika obvious keissi.

Sika ja rasisti. Hän on itseään arvostava ja itsevarma kosmopoliitti. Ei suomalainen narsistisika!

Vierailija
39/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin:

"

Sika ja rasisti. Hän on itseään arvostava ja itsevarma kosmopoliitti. Ei suomalainen narsistisika!

itsevarma tyyppi räyhääkin työntekijöilleen aiheuttaen joukkopaon raflastaan..kuvitteliko oikeasti että koko homma pyörii vain hänen ansiostaan?

Vierailija
40/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se uskomaton k-pää:

"Mua on vedetty alas vuosikausia. Musta on puhuttu pahaa. Mä olen ollut mukamas isopuheinen ja mutta katsos, miten nyt kävi. Puheet on lunastettu. Suomen ravintolakenttä on tuhottu mun puolesta. Seuraavaksi käänne, katsotaan kansainvälisiä markkinoita, koska Suomen peli oli siinä.

Yllään hänellä on mustavalkoinen pitkä takki, kuin höyhenpuku, ja kun hän levittää mahtipontisesti kätensä, näyttää kuin hän levittäisi siipensä.

On vain yksi valtias ja yksi kuningas, hän sanoo.

Haastattelu on kestänyt vain minuutin ja kymmenen sekuntia, mutta siinä ajassa Kozeen Shiwan onnistuu kertomaan oleellisen itsestään"

Haastattelija kusi hunajaa.

Onko tällainen haastattelu oikeasti todellinen, siis onko hän todella sanonut näin? Jos, niin tuohan on maailman suurin narsisti Trumpin ohella. Käsittämätöntä jos totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi