Jos alakerrassa olisi ruokakauppa, mitä menisit ostamaan sieltä juuri nyt?
Kommentit (37)
En oikeasti voi syödä niitä nyt, mutta mielikuvissa ostaisin grillisipsiä ja jotain juomaa. Riippuu valikoimasta mitä kaikkea siellä on. Joku voisi ostaa vohvelia tai pizzaa.
Liukuvoidetta seksinukelle jota käytetään sex sling avusteisesti
Kotona on kaikkea tarpeellista jo nyt, kun kävin eilen kaupassa. Kaljaakin on useampi laatikko kaapissa.
En mitään. Ei siitä mitään tule jos jatkuvasti ramppaa alakerran kaupassa jotain napsittavaa ostamassa.
Grahamlihapiirakoita ja Monterey Jack -juustoa.
Kasviksia, salaattiaineksia.
Raejuustoa, fetajuustoa.
Mulla on alakerrassa kauppa, mutta en mä siellä käy kuin 1- 2 krt viikossa. Ei kaupan läheisyys synnytä mussa mitään himoa siellä jatkuvasti rampata.
En jaksa liikahtaakaan joten en jaksaisi hakea mitään, mutta jos puoliso kysyisi että mitä voi tuoda, niin pyytäisin sipsejä ja dippikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alakerrassa kauppa, mutta en mä siellä käy kuin 1- 2 krt viikossa. Ei kaupan läheisyys synnytä mussa mitään himoa siellä jatkuvasti rampata.
Aloitushan on trollaus, mutta tämä tuli itsellänikin ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään asiaa niin ei tarvitse kirjoitella mitään.
Juuri näin. Tämä palsta on asiallisia ja palstalaisen huolella laatimia artikkeleja, katsauksia ja kolumneja varten. Mitään hölynpölyä ja hetken mielijohteesta näpyteltyjä avauksia ja typeryyksiä ei tule sallia.
pensasmustikoita tekisi mieli, mutta ei ole.
Jos sinulla ei ole mitään asiaa niin ei tarvitse kirjoitella mitään.