Jos alakerrassa olisi ruokakauppa, mitä menisit ostamaan sieltä juuri nyt?
Kommentit (37)
En ainakaan mitään epäterveellistä,äntai.mikö herättää mitään mielikuvia mihinkään, koska jos alakerrassa olisi kauppa, niin tuntisin taatusti sen myyjät liian hyvin, ja yrittäisin pitää kulisseja yllä.
Ei mulla ole muutenkaan kauppaan kuin 15 min kävelymatka, mutta toki iltapala voisi olla jotakin muuta kuin voileipää jos nyt menisin kauppaan. Sunnuntain kunniaksi sulhas- tai karjalan piirakoita.. voisi mennä porkkanapiirakatkin.
Kalkkunaleikettä pitäisi mennä huomenna hakemaan eli sen voisi tietysti hakea nyt samalla.
Sokerilimua ja maustamatonta jogurttia
Ei ole ollut nälkä ja en ole muistanut myöskään juoda. Joten mieli tekisi sokerilimua. Joten on hyvä, että alakerrassa ei ole kauppaa
Vaniljakauramaitoa, koiralle maksaa ja itelle lohta, siis jos ois rahaa tai kauppa alakerrassa. Myöskin pullon kaupan väkevää, veetuttaa maailma sen verran tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan mitään epäterveellistä,äntai.mikö herättää mitään mielikuvia mihinkään, koska jos alakerrassa olisi kauppa, niin tuntisin taatusti sen myyjät liian hyvin, ja yrittäisin pitää kulisseja yllä.
Näin siinä kävisi. Sipsit ja karkit pitäisi hakea muualta. Tai sitten ostaa kerralla paljon ja vaikka kakkupohja tms joka vihjaa että on juhlat tulossa.
Suklaata! Huomaa, että syksy on tullut.
Kaikkea mahdollista. Jääkaappi on tyhjä kuin Jeesuksen hauta ja rahatkin vähissä etten taida hakea mitään mutta ei ole kauppaakaan alakerrassa
No kyllä mä ihmettelisin todella paljon jos tässä mun omakotitalossa olisi alakerrassa ruokakauppa.
Jotain suklaata tai muuta herkkua.
Kävin juuri eilen tuohon aikaan, ostin viikon syömiset, leipää, marg, possupihvit, maitoa, keksit, makkaraa ym. N. 5Oe maksoi.
Nannaa