miten pisuttaa tyttö ulkona?
eli kun nyt on tota keskustelua ollu poikien pisuttamisesta seisaallaan... ja ulkonahan se kätevää onkin. mut miten on tyttöjen laita? voiko ja miten?
mulla on kokemusta vaan veljistä ja lähes kaikki hoitolapset on ollu poikia. ei vaan ole tullu eteen tilannetta tytön kanssa. mut nyt on kummityttö, joka täyttää heinäkuussa 2v. hän on jo ollu pitkään päiväkuiva, osaa sanoa kun on hätä. pidemmille ulkoiluille on laitettu vaippa, mutta kesällä ois kiva jos ei enää tarvis. vai täytyykö vaan? ikävää joutua sanomaan, että pisua vaan on sulla vaippa :( just kun on hyvin pärjätty ilmankin!
ittestäni en muista... äidiltäni kun kysyin niin sanoi, että mekon kans onnistuu kun nappaa vaan housut pois.
mielipiteitä ja kokemuksia ois kiva kuulla! :)
Kommentit (4)
Housut kinttuun, tyttö syliin selkä sinua vasten. Pidä tyttöä ikäänkuin kyykkyasennossa sylissäsi. Ei mitään ongelmaa :)
Olipa mekko, housut, haalarit tai mitä vain, niin toimin yleensä näin:
Vaatteet nilkkoihin, tyttö syliin (kannattelen sivuttain kainaloiden alta ja toisella kädellä kannattelen kutakuinkin pohkeiden alta. Tyttö on siis ikään kuin v-asennossa, peppu alimpana.
Toki perinteinen kyykkipissikin onnistuu, mutta siinä on vaarana se, että nilkoissa olevan housut kastuu.
mukava kuulla, että on onnistunu. kyllähän tuo toimivalta kuullostaakin. empä vaan ole kenenkään nähny noin tekevän, joten taitaa olla tyttöjen puskapisuttaminen harvinaisempaa? miksköhän, onhan tyttöjä yhtälailla kuin poikiakin ja kaikilla hätä tulee välillä. mut hyvä siis tietää ja kai se sit sujuu kun koittaa :)
lisääkin kokemuksia ja juttuja saa laittaa kyllä!
puutarhassa todellakin menee aikaa möyriessä kesäisin, ja sisällä pyörähtäminne on jokseenkin ajanhukkaa, jos vain jokin pensaan juureen voi pisuttaa. Itse annoin vahingossa esikoiselle ulkosaunomisen jälkeen kesällä kys. mallin. Eli tein itse, penska matki.