Miten jatketaan ensitreffien jälkeen?
Olet tavannut potentiaalisen ihmisen ja ajatuksissa on, että voitaisiin nähdä uudelleenkin jossain vaiheessa. Toinen on myös innostunut, ja häneltä tulee päivittäin useita viestejä. Tai sitten häneltä tulee harvakseltaan viestejä, ehkä pitää yhteyttä muutaman kerran viikossa. Kumpi tapa on sinulle enemmän mieleen?
Kommentit (58)
Itselläni on nyt useampia ensitreffejä takana, ja aina käy niin, että se toinen osapuoli alkaa laittaa heti kauheasti viestejä. Siinä menee ainakin minun kanssa orastava juttu helposti pilalle, koska mulla on muutakin elämää kuin viestitellä kerran nähtyjen ihmisten kanssa useita kertoja päivässä. Vaikka oisinkin kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Mutta onko tämä mun suhtautuminen nyt sitten jotenkin outo, vai olenko vain tavannut takertuvia tyyppejä?
ap
Jos on monta rautaa tulessa, niin eihän siinä mikään pääse orastamaan. Ihmisen aivot ovat sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos on monta rautaa tulessa, niin eihän siinä mikään pääse orastamaan. Ihmisen aivot ovat sellaiset.
Ei minulla samaan aikaan ole näitä ensitreffejä ollut. Menen treffeille vain, jos ei ole ketään kiikarissa. Mutta noita kokemuksia on nyt monta takana, että aina lähtee homma väärille jengoille, kun toinen luukuttaa viestejä ja itse juttelisi mieluummin sitten taas kasvotusten kun nähdään.
Kukaan ei nyt ole kommentoinut vielä omalta kohdaltaan, kummasta tyylistä itse pitävät. Sen takia aloituksen tein, että kuulisin mielelläni muiden näkemyksiä.
ap
Yrittävät osoittaa viestittelyllään olevansa kiinnostuneita ja sä vaan valitat, ok.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on nyt useampia ensitreffejä takana, ja aina käy niin, että se toinen osapuoli alkaa laittaa heti kauheasti viestejä. Siinä menee ainakin minun kanssa orastava juttu helposti pilalle, koska mulla on muutakin elämää kuin viestitellä kerran nähtyjen ihmisten kanssa useita kertoja päivässä. Vaikka oisinkin kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Mutta onko tämä mun suhtautuminen nyt sitten jotenkin outo, vai olenko vain tavannut takertuvia tyyppejä?
ap
No mitä sinä odotat parisuhteelta, jos sinulla ei aika riitä edes nähdä kiinnostavaa tyyppiä. Itse olettaisin, että viestejä tulee lukuisia päivässä, jos toinen on kiinnostunut. Omalla kohdalla toki ensitreffit kestivät kolme päivää, sitten piti käydä välillä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät osoittaa viestittelyllään olevansa kiinnostuneita ja sä vaan valitat, ok.
Eli itse haluaisit mieluummin, että ensimmäisten treffien jälkeen toinen viestittelisi useasti päivässä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mitä sinä odotat parisuhteelta, jos sinulla ei aika riitä edes nähdä kiinnostavaa tyyppiä. Itse olettaisin, että viestejä tulee lukuisia päivässä, jos toinen on kiinnostunut. Omalla kohdalla toki ensitreffit kestivät kolme päivää, sitten piti käydä välillä töissä.
Eli sinä pidät parempana tuota, että toinen viestittelee useita kertoja päivässä kuin muutaman kerran viikossa?
En minä mitään odota parisuhteelta enkä ole sellaista ollut edes hakemassa. Ja se lukee kyllä minun treffiprofiilissanikin, että treffailuseuraa haen. Toki jos oikein kiva tyyppi löytyisi, niin pikku hiljaa tapailusta voisi muodostua parisuhde. Mutten ole sellaista ohjelmallisesti hakemassa, olen tyytyväinen elämääni näinkin.
ap
Jos toiselta tulee viestejä muuteman kerran viikossa, koen ettei toinen ole kovin kiinnostunut tutustumaan. Ja oma kiinnostus laskee.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa muistuttaa olevansa edelleen olemassa? Pyydä treffeille.
Ja vielä tuosta parisuhteesta. Vaikka joku hakisikin parisuhdetta, niin ei kai se sitä silti tarkoita, että jos jonkun yhden kerran tapaa ja henkilö vaikuttaa potentiaaliselta ja sen haluaa nähdä uudestaankin, niin pitää heti viestitellä useita kertoja päivässä?
Itse koen, että asiat saavat kehittyä rauhassa omalla painollaan eikä ole järkevää muuttaa omaa arkea kertarysäyksellä niin, että jos on kiinnostunut, on heti velvoite olla koko ajan tavoitettavissa ja laitella viestejä, vaikkei ole mitään asiaa. On tässä muitakin ihmisiä ja muutakin tekemistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tuosta parisuhteesta. Vaikka joku hakisikin parisuhdetta, niin ei kai se sitä silti tarkoita, että jos jonkun yhden kerran tapaa ja henkilö vaikuttaa potentiaaliselta ja sen haluaa nähdä uudestaankin, niin pitää heti viestitellä useita kertoja päivässä?
Itse koen, että asiat saavat kehittyä rauhassa omalla painollaan eikä ole järkevää muuttaa omaa arkea kertarysäyksellä niin, että jos on kiinnostunut, on heti velvoite olla koko ajan tavoitettavissa ja laitella viestejä, vaikkei ole mitään asiaa. On tässä muitakin ihmisiä ja muutakin tekemistä.
ap
Eipä siinä mitään, jos ei ole ihastunut toiseen ollenkaan. Jos taas on ihastusta ilmassa, niin sitten toiseen pidetään koko ajan yhteyttä ja pyritään näkemään mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos toiselta tulee viestejä muuteman kerran viikossa, koen ettei toinen ole kovin kiinnostunut tutustumaan. Ja oma kiinnostus laskee.
Minä taas koen tuon vain hyvällä tavalla, että ihminen ei ole epätoivoinen, hänellä on elämässä muutakin (esim. vaativa työ ja hyviä kavereita ja harrastuksia) eikä kerran tavattu ihminen ole heti vallannut hänen ajatuksiaan täysin. Minulle tuo viestien luukuttaminen viestii ressukkamaisuudesta ja takertuvuudesta ja jopa epätasapainoisuudesta, en voi sille mitään. Ei kuitenkaan mitään teinejä olla, vaan aikuisia ihmisiä joilla on ura ja lapsia entisestä liitosta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eipä siinä mitään, jos ei ole ihastunut toiseen ollenkaan. Jos taas on ihastusta ilmassa, niin sitten toiseen pidetään koko ajan yhteyttä ja pyritään näkemään mahdollisimman paljon.
Tästäkin olen täysin eri mieltä. Tuo jatkuva yhteydenpitohan tappaa kaiken jännityksen ja ihastuksen heti alkuunsa. Koskaan ei joudu kaipaamaan ja odottamaan toista, hän on alennusmyynnissä ja tyrkyllä aamusta iltaan. Toisessa ei ole mitään salaperäistä ja tavoiteltavaa, hän on vain epätoivoinen ja haluaa arkistaa suhteen mahdollisimman pian.
Toki sitten, kun sitouduttu toiseen, pitää olla luotettava ja saatavilla, se luo turvallisuutta. Mutta ei kerran tavatulle ihmiselle kukaan ole missään velassa tai velvoitteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Sano tuo noilla sanoilla suoraan sille potentiaaliselle kumppanille ja kysy sopiiko hänelle. Ongelma ratkaistu.
Pannaan. Ja aamulla jätetään naisen pöydälle joku lappu että kiitos mutta oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Harva on niin kiireinen, ettei ehdi muutemaa viestiä päivässä laittaa
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo on ihan ok, mutta sun kannattaa tuoda tuo ajatusmaailmasi selvästi esiin ettei toinen tulkitse sitä niin että pyörität useaa tai et ole kiinnostunut.
Laitetaan joku 😘 tällänen emoji viestillä seuraavana päivänä