Muuttaisitko Kauniaisiin? Ja nyt pitää olla kokemusta Granista
Eli en kaipaa vastauksia ihmisiltä, jotka eivät ole koskaan edes käyneet siellä.
Miten on, muuttaisitko Kauniaisiin ja miksi?
Minä en, koska siellä ei näe kadulla edes ihmisiä ja touhu on sisäänpäinlämpiävää ja ihmiset menevät paikkoihin näyttäytymään. Lisäksi siellä ei ole edes kunnon kauppoja, eikä paljon muutakaan. Pitäisi aina lähteä Granin ulkopuolelle asioille.
Eli itse sanon ei kiitos.
Kommentit (13)
Mitä kauppoja kaipaat? Itse asun Granissa ja viihdyn täällä. Ainoa miinus isot rakennusprojektit, mutta näiden jälkeen on varmasti tosi viihtyisää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauppoja kaipaat? Itse asun Granissa ja viihdyn täällä. Ainoa miinus isot rakennusprojektit, mutta näiden jälkeen on varmasti tosi viihtyisää.
Minne ne nyt ovat rakentamassa?
Eihän Granista saa ostettua edes t-paitaa. Ap
Näyttäytymään minne? Kauniaisten kauppakeskukseenko?
Vaikuttaa siltä, että et itsekään tunne grania. Me asutaan tässä, ja oikein kiva, rauhallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo radan alue ihan myllätty. Leppävaaraan pääsee junalla hetkessä eikä Tapiolaan ole myöskään pitkä matka. Itse kyllä yleensä tilaan paidat netistä.
Olen asunut Granissa n. 3 v. En muuttaisi takaisin. Rauhallista toki, mutta ei sitten mitään muuta. Ei kunnon kauppoja, ei järkevää tekemistä, ei oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo radan alue ihan myllätty. Leppävaaraan pääsee junalla hetkessä eikä Tapiolaan ole myöskään pitkä matka. Itse kyllä yleensä tilaan paidat netistä.
Mitä elämää sellainen on, että kaikkea varten pitää matkustaa Leppävaaraan tai Tapiolaan? Ei Granista saa edes sukkia, paahdinta tai herätyskelloa. Samaan aikaan muualla asuvat valitsevat vaikka kuinka monen kävelyetäisyydellä olevan hyvän kaupan ja hypermarketin välillä. Ap
Kävin siellä kerran fafa'sissa. Ruoat menivät roskiin. En ole eläissäni saanut eteeni sellaista moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää sellainen on, että kaikkea varten pitää matkustaa Leppävaaraan tai Tapiolaan? Ei Granista saa edes sukkia, paahdinta tai herätyskelloa. Samaan aikaan muualla asuvat valitsevat vaikka kuinka monen kävelyetäisyydellä olevan hyvän kaupan ja hypermarketin välillä. Ap
Ulko-ovelta olen 10 min päästä Sellossa. Jos pitää saada herätyskello nopeammin, kannattaa varmaan asua Sellon tai Ainoan vieressä.
En oo asunut mutta pyöräillyt läpi. Tylsältä vaikuttaa.
Kauniainen on postimerkin kokoinen kauppala keskellä Espoota ja 16 km Helsingin keskustasta. Vaikka asuu siellä voi sosiaaliset suhteensa hankkia noista em isommista kaupungeista ja piireistä.
Vain jos on todella suuret tulot hyötyy Kauniaisissa asumisesta alemman veroprosentin takia. Muille tulee kalliimmaksi koska asunnot kalliimmat kuin Espoossa
Vierailija kirjoitti:
Kauniainen on postimerkin kokoinen kauppala keskellä Espoota ja 16 km Helsingin keskustasta. Vaikka asuu siellä voi sosiaaliset suhteensa hankkia noista em isommista kaupungeista ja piireistä.
Vain jos on todella suuret tulot hyötyy Kauniaisissa asumisesta alemman veroprosentin takia. Muille tulee kalliimmaksi koska asunnot kalliimmat kuin Espoossa
Vaikka Granilla on vahvat puutteensa, niin kyllä se yleistiedon perusteella ihan kaupunki on. Ap
E