Olen ostamassa sähköautoa. Ostaisinko KIA vai Skodá?
Kommentit (29)
En kyllä 65t€ autoon laittaisi,30t€ max.
Itse ostaisin Kia:n tai BYD:n.
Vaikea uskoa että mikään eurooppalainen merkki pystyisi sähkölaitteiden massatuotannossa tuottamaan parempaa hinta-laatusuhdetta kuin kiina, korea ja ehkä Japani.
Ota budjetista 20k pois niin et turhaan haaskaa rahojasi. Hyvän sähköauton saa alle 40 tonnilla.
Ei kannata ostaa Aasian tai Amerikan autoja vaikka olisivat millasia ja halpojakin.
budjetti 65 ja mietit kiaa tai skodaa..
Tuolla rahalla saa jo AUTON.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä 65t€ autoon laittaisi,30t€ max.
Ei me kaikki olla köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
No anna esimerkkejä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa Aasian tai Amerikan autoja vaikka olisivat millasia ja halpojakin.
Mitä vikaa kiinalaisessa on? Siis jos nyt oletetaan etteivät aloita maailmansotaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite ostaisin Lexuksen
Onko Lexuksella edes sähköautoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa kiinalaisessa on? Siis jos nyt oletetaan etteivät aloita maailmansotaa.
Jos et ymmärrä miksi on parempi ostaa eurooppalaista niin siitä vain lähetä rahasi muualle.
Vierailija kirjoitti:
Eli minkä?
Vierailija kirjoitti:
Kia ainakin on paska auto.
Voitko perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ymmärrä miksi on parempi ostaa eurooppalaista niin siitä vain lähetä rahasi muualle.
Joojoo, mulla oli mersu. 7v jälkeen korjaukset maksaa enemmän kuin kk maksu uudesta. Ja noi oli pikku korjauksia, ei mitään isoa. Ei mitään järkeä tuollaisessa autossa. Onneksi hölmöjä käytetyn mersun ostajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, mulla oli mersu. 7v jälkeen korjaukset maksaa enemmän kuin kk maksu uudesta. Ja noi oli pikku korjauksia, ei mitään isoa. Ei mitään järkeä tuollaisessa autossa. Onneksi hölmöjä käytetyn mersun ostajia löytyy.
Mersuhan on ihan paska auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersuhan on ihan paska auto.
Aivan. Ja eurooppalainen.
Eli mikä syy on ostaa eurooppalaista? Tuskin mikään audi, bemari tms korjaus tulee halvemmaksi.
Mitä jos ostaisit auton.