Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20097)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta onko se alapeukun paikka?
Minusta ei ole mitään hävettävää olla tahattomasti työtön.
On niitä elämäntapatyöttömiäkin. Siihen tottuu hemmetin nopeasti ettei tarvitse nousta klo 6 duuniin. Moni ei oikeasti haluakaan jotain paskaduunia mitä tarjotaan.
No elämäntapatyöttömyyttä en kyllä ymmärrä, jos kuitenkin saa tukia. Sitten jos elättää itsensä vaikka perinnöllä niin ihan vapaasti.
"No ei kai se ilkeyttään anna neuvoja Suomen talouden saamiseksi raiteilleen."
Anteeksi mutta nimen omaan ilkeyttään on vahingoniloinen. Tuollaista ahneutta ja besserwisseröintiä en ymmärrä ollenkaan.
"Mun palkka on 3300e ja se on mun mielestä (ja kavereihin verrattuna) kyllä todella matala. Ikää 50v"
Tämä edellinen oli 30v, pitää vähän ollakin eroa. Joka tapauksessa sinulla on hyvätuloisia ystäviä, jos tuo on _todella matala_. Miehellä palkka on n. 6500€, mut kuuluukin 10% parhaiten tienaaviin. Raja n. 6000€, pidetään nyt faktat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nimen omaan ilkeyttään on vahingoniloinen. Tuollaista ahneutta ja besserwisseröintiä en ymmärrä ollenkaan.
Vaan, jos toivoo, että päättäjät lukevat ja toteuttavat ideoitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan, jos toivoo, että päättäjät lukevat ja toteuttavat ideoitaan?
Ehkä. Silti minusta raukkamaista verokarkuruutta, tavallaan menettää äänioikeutensa.
Suomen ongelma on se, ettei täällä toimi mikään ilman tukia. Ihmiset ovat "laitostuneita", oma vastuu loistaa poissaolollaan ja valtiota/kuntia huudetaan apuun joka asiassa. Hyvänä esimerkkinä tuo työsuhdepyörä. Nyt fillarin myyjät ovat lirissä kun se loppui, eli polkupyöriäkään ei myydä ilman tukea. Edessä on raju karsinta kun rahat loppuu ja fiksu varautuu jo nyt. Valtion/kuntien työpaikat karsitaan minimiin.
Joko on talvirenkaat vaihdettu?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta onko se alapeukun paikka?
Minusta ei ole mitään hävettävää olla tahattomasti työtön.
On niitä elämäntapatyöttömiäkin. Siihen tottuu hemmetin nopeasti ettei tarvitse nousta klo 6 duuniin. Moni ei oikeasti haluakaan jotain paskaduunia mitä tarjotaan.
Tämä on kakspiippuinen juttu. Vihaan olla työtön pitkää aikaa & käy vaikka työkokeilu yms. missä saa suhteita jne. ja saa itsensä takaisin rytmiin. Mutta sitten täälläkin jotkut nauraa jos osallistujilla tai kommentoijilla on pienet tulot. Sellaista ihmepuhetta, että 2000e oletteko tyytyväisiä ja 3000e on huono.... jne.
Tämmöisenä aikana on siunaus, jos on työtä. Näin se vain on.
Hetken luulin, että tämä on "Nuorten usko tulevaisuuteen on pohjalukemissa" työttömyys -ketju ja mietin kommentoinko väärään ketjuun näistä osallistujista! 😃
Rivarit, joissa Katri asuu ovat asumisoikeusasuntoja.
t. keravalainen
Luulin tulleeni väärään keskusteluun kun täällä puhuttiin Sannasta ja palkoista.
Oon sarjan kanssa totaalisessa jälkijunassa, vasta juhannusjaksossa. Tästä on varmaan puhuttu jo 100+ sivun verran, mutta tuo Elisa on uskomaton tapaus. Kaikki, ihan kaikki, mitä tuon naisen suusta tulee ulos, on puhdasta kettuilua. Lampaitakin halaillaan läheisyydenpuutteeseen ja Mattikin on herra lammas. Oon aivan sanaton niten m-ulkku aikuinen naisihminen voi olla. Noita-akka on positiivinen kuvaus Elisasta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin tulleeni väärään keskusteluun kun täällä puhuttiin Sannasta ja palkoista.
Oon sarjan kanssa totaalisessa jälkijunassa, vasta juhannusjaksossa. Tästä on varmaan puhuttu jo 100+ sivun verran, mutta tuo Elisa on uskomaton tapaus. Kaikki, ihan kaikki, mitä tuon naisen suusta tulee ulos, on puhdasta kettuilua. Lampaitakin halaillaan läheisyydenpuutteeseen ja Mattikin on herra lammas. Oon aivan sanaton niten m-ulkku aikuinen naisihminen voi olla. Noita-akka on positiivinen kuvaus Elisasta.
Senpä takia tuo nainen saa elää yksin vanhuutensa. Varmaan jotain suhteen tynkiä tulee, mutta tuo nälviminen karkoittaa miehet.
Vierailija kirjoitti:
t. keravalainen
Kiva...mitä mun nyt pitäisi tehdä tämän tiedon saatuani?
Vierailija kirjoitti:
Se on vihainen, kun Matti ei antanut sille. "Varo miestä, jonka vatsa ei hytky" ja "Varo naista, jolle et anna".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä takia tuo nainen saa elää yksin vanhuutensa. Varmaan jotain suhteen tynkiä tulee, mutta tuo nälviminen karkoittaa miehet.
Kyllä ne veetuilijatkin toisensa löytää. Periytyy lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. keravalainen
Ei varmaan mitään, mutta tuolla pari sivua sitten oli keskustelua paljonko Jannen asunto ehkä on maksanut ja mitä Katrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. keravalainen
Ei varmaan mitään, mutta tuolla pari sivua sitten oli keskustelua paljonko Jannen asunto ehkä on maksanut ja mitä Katrin.
Ihan mielenkiinnosta mutta mitä teen tiedolla jonkun ihmisen asunnon hinnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne veetuilijatkin toisensa löytää. Periytyy lapsille.
Mille lapsille, Elisan??? Hoh hoh...
Ei, ei niitä tarpeellisia työntekijöitä pidetä. Ennemmin maksavat 100 turhikselle 10 000 euroa kuussa, kun pitävät 100 tarpeellista työtä tekevää 2000 euron palkalla. Kato herroille herrakavereineen lisää rahaa.
Saat anteeksi.
Mutta toinen vaimohan (vuodesta -77) on ihan okei, ikäisekseen hyvin säilynyt kaiken lisäksi?