Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (10139)

Vierailija
10081/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni jo törkeäksi!!!!

Annetaan jokaisen nyt vain olla oman kokouksensa rauhassa. 

Ei voida koskaan tietää mitä ylipainon syynä tai liika syömisen takana on. 

Tässä menee oikeesti nyt ihmisyyden raja. 

Koittakaa nyt "läski-foobikot" malttaa mielenne haukkumisiinne runsaimpia ihmisiä. 

Vierailija
10082/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Mikko ja Iina sekä Janne ja Katri jatkuvat suhdetta kuvausten jälkeen.

Jannen ja Katrin suhde tuntuu tosiaan nyt kehittyvän hyvään suuntaan. Parisuhdeleirilläkin tuli oivalluksia molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Arttu siis nuoremman lapsensa vuoroviikkovanhempi Imatralla? Ja se toinen lapsi Länsi-rannikolta, onko se lapsi Artun luona välillä? Vai mikä tämä lapsikuvio on?

Ei tätä ole ohjelmassa avattu ollenkaan. Muuta kuin että toinen lapsi asuu Imatralla ja toinen Satakunnassa.

Ok. Ymmärrän, että lasten asioita halutaan salata julkisuudelta, mutta jos Artun elämäntilannetta ei mitenkään avata, niin katsojalle tilanne on outo ja kaikesta saa kumman kuvan. Emme esimerkiksi tiedä kuinka sidottu Arttu oikeasti on sinne Imatralle tai Länsi-rannikolle ja onko hänellä käytännössä mahdollisuuksia olla vaikka viikonloppuja Turussa uuden vaimon kotona vai ei.

Turkuun ajaa 4h 16 min Imatralta Mapsin mukaan. Kahvitauon kanssa melkein 5 tuntia. Jos

Länkyti länkyti lää..

Arttu on hyvin voinut vastata hakuvaiheessa todenmukaisesti, että jos se on siitä kiinni, niin on valmis muuttamaan puolison paikkakunnalle.

Toki varmaan silti koettaa kannustaa puolisoa vähän matkustelemaan myös asumista Imatralla, ei síinä ole mitään väärää.

Kunnes Arttu itse toteaa ohjelmassa, että mikään muu ei käy, meidän on turha tehdä sijainnista ongelmaa.

Vierailija
10084/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Arttuun tulee, tässä on toinen tyyppi, jolla tunne-elämä on nolla. Elisa sentään tuntee itsesääiiä. Artun morsian on lähtenyt litomaan, sitten hän selittää kotonaan kevyen rennon reippaasti, miten harmi, koska heillä on "erityinen suhde". Jos hän oikeasti olisi kokenut toisen olevan sielunkumppani, mikä jo itsenään on sekopäistä, kun ei vielä tiedä toisen sielusta mitään (=manipulaatiota), hän olisi ihan paskana. Surullinen, ahdistunut tms. Tuon tyypin sielunkumppaneita on jokainen tarpeen mukaan.

Kyllä. Ja vaikka lapsiasia ei sinänsä tähän yhteyteen kuuluisikaan, kyllähän se nyt ihmisestä (miehestä) yleensä jotakin kertoo, jos on eronnut vauva-aikana. Puhumattakaan, jos tuo on käynyt kahdesti vain muutaman vuoden sisään. Kumpikin on takuulla ennen vauva-arkea ollut sielunkumppani ja niin kaunis sekä sisältä että ulkoa, ettei mitään määrää.

Vierailija
10085/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ohjelmien perusteella vaikuttaa että seksuaaliterapeuttien värväyskriteerinä on, että mitä kinkympi, sitä varmempi pesti. Ja onhan totta, että esim. Seta on vahvasti asemoitunut erilaisten marginaaliryhmien asian ajamiseen.

Miten tällainen ihminen osaa asettua sellaisen parin asemaan, jonka arvot, tarpeet ja halut liikkuvat enemmän "vaniljaosastolla" vähän mietityttää. Esim. joku tokaisu, että tarviiko edes tavoitteena olla pitkä suhde, monta lyhyttä voi olla parempikin, haraa ainakin itselläni heti jo vastakarvaan.

Vierailija
10086/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kumppani ollut 7 vuotta. Me ei olla riidelty koskaan. Meillä on hauskaa yhdessä, nautimme toistemme seurasta, olemme samalla aaltopituudella, meillä on läheisyyttä ja seksiä. Kaikki on hyvää ja meille parisuhde on helppoa. 

Sinuna olisin kyllä huolissani suhteenne tilasta. Suhteenne ei ole terveellä pohjalla eikä tule kestämään. Minulla on ollut kumppani 15 vuotta. En ole riitojamme laskenut, mutta veikkaisin että on niitä ainakin parikymmentä ollut, ehkä tuplastikin. Suhteen alussa enemmän, mutta kyllä vieläkin ehkä kerran vuodessa tai kahdessa. Meillä on hauskaa yhdessä, nautimme toistemme seurasta, olemme samalla aaltopituudella, meillä on läheisyyttä ja seksiä. Kaikki on hyvää ja meille parisuhde on helppoa.

Vierailija
10087/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on koiravanhus?

Jannella

Vierailija
10088/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Arttuun tulee, tässä on toinen tyyppi, jolla tunne-elämä on nolla. Elisa sentään tuntee itsesääiiä. Artun morsian on lähtenyt litomaan, sitten hän selittää kotonaan kevyen rennon reippaasti, miten harmi, koska heillä on "erityinen suhde". Jos hän oikeasti olisi kokenut toisen olevan sielunkumppani, mikä jo itsenään on sekopäistä, kun ei vielä tiedä toisen sielusta mitään (=manipulaatiota), hän olisi ihan paskana. Surullinen, ahdistunut tms. Tuon tyypin sielunkumppaneita on jokainen tarpeen mukaan.

Kyllä. Ja vaikka lapsiasia ei sinänsä tähän yhteyteen kuuluisikaan, kyllähän se nyt ihmisestä (miehestä) yleensä jotakin kertoo, jos on eronnut vauva-aikana. Puhumattakaan, jos tuo on käynyt kahdesti vain muutaman vuoden sisään. Kumpikin on takuulla ennen vauva-arkea ollut sielunkumppani ja niin kaunis sekä sisältä että ulkoa, ettei mitään määrää.

Mistä sinä tiedät ventovieraan entiset suhteet ja ajatukset. Myös naiset lopettavat suhteita yhtä paljon. Menee spekulaatiot aika pitkälle kun takuulla tiedät jonkun menneisyyden asiat

Vierailija
10089/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko näyttää ihan ukrainalaiselta sotilastubettajalta Operator Starsky:lta.

Vierailija
10090/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sarjaa on jotenkin tosi raskasta katsoa. Hirveästi analysointia ja puhumista. Antais mennä vaan. En kyllä usko, että yksikään näistä pareista jatkaa vuotta pidempään yhdessä. Toisilta puuttuu hauskuus ja toisilta vetovoima/keskinäinen kemia.

Vierailija
10091/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on huolestuttavan näköisiä tuo selkeästi ylipainoinen pari, ukko vielä  ärsyttävä kettuilija. En koskisi pitkällä tikullakaan. Molemmilta pois 30 kg, sairaalloisen lihavia. Vielä heitä nuoruus suojaa mutta muutaman vuoden päästä polvet ja selkä paskana. Näkeekö ne edes omia varpaitaan suihkussa, kun alaspäin katsovat vai onko maha tiellä? Kaljat, sidukat vidduun ja lenkille, pois sieltä sohvan nurkasta!

Ja se kultainen noutaja pois sieltä apaattisuuden saastuttamasta ilmapiiristä. Koira tarvitsee virikkeitä ja liikuntaa ja rapsutuksia ja helllyyttä. Jannen kaltainen muniaan rapsutteleva sohvalla lojuva masentunut tossukka tappaa koiran hiljaa nurkkaan. Säälin koiraa! 

Huvittavaa, kun täällä väitetään kirjoittajaa itsekkääksi, jos mainitsee  tyttöjen antamat rapsutukset. En ole lainkaan koiraihminen eikä minulla ole koskaan ollut koiraa. Halusin vain pitää näiden tyttärien puolta, kun täällä oltiin jo viemässä heiltä heidän rakas lemmikki. 

Ei kannata ehkä kommentoida johonkin elävän olennon hyinvointiin, jos ei asiasta kauheesti tiedä. Koira on genetiikaltaan 99% susi ja se tarvii lajityypilleen sopivaa aktivointia: jäljestämistä, kaivamista, lauman kanssa leikkiä, liikuntaa, seuraamista, tottista, älypelejä ja jopa suolestamista ja vasta viimeisenä niitä lasten rapsutuksia. Jos mikään ei ikinä kiinnosta, niin miten voi opetella uusia aktivointitekniikoita, uusia reittejä, uusia tapoja puuhata koiran kanssa... jne. 

Vierailija
10092/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Jannea ei miellyttänyt Katrin ulkonäkö, vaikka eipä ole mikään komistus itsekään. Siksi ei lämmennyt missään määrin 

Minä en ymmärrä, miksi Janne ei olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Vierailija
10093/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän olo, että Katrille jää sellainen äidin rooli toisen tukijana ja houkuttelijana tekemään asioita. Yritti siinä halaustilanteessakin ymmärtää ja jutella asiasta. Vähän kuin teinipoika ja äiti fiilis, en halua lähtee mihinkään sun kaa 😅

No mä en vetäisi tästä mitään sen kummempia johtopäätöksiä. Jos toinen ei julkisesti halua halailla, pussailla yms, se on kunkin oma asia. Itse asiassa hyvin ymmärrettävää tuollaisen perussuomalaisen jössikän asennetta. Olisivat valinneet halaustehtävään vähän paremman paikan niin lopputuloskin olisi ollut ehkä miellyttävämpi. Aika pehmeetä halata penkin päällä luonnottomasti ja vilkuilla samalla kelloa 😅

Vierailija
10094/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla Jannella on niin kauhean lyhyet raajat ? Kädet ja jalat omituiset pökkelöt.

Vierailija
10095/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän olo, että Katrille jää sellainen äidin rooli toisen tukijana ja houkuttelijana tekemään asioita. Yritti siinä halaustilanteessakin ymmärtää ja jutella asiasta. Vähän kuin teinipoika ja äiti fiilis, en halua lähtee mihinkään sun kaa 😅

No mä en vetäisi tästä mitään sen kummempia johtopäätöksiä. Jos toinen ei julkisesti halua halailla, pussailla yms, se on kunkin oma asia. Itse asiassa hyvin ymmärrettävää tuollaisen perussuomalaisen jössikän asennetta. Olisivat valinneet halaustehtävään vähän paremman paikan niin lopputuloskin olisi ollut ehkä miellyttävämpi. Aika pehmeetä halata penkin päällä luonnottomasti ja vilkuilla samalla kelloa 😅

Tiedän ihmisiä jotka eivät välitä julkisia läheisyydenosoituksia antaa. Tämä selvästi Jannestakin tiedettiin ja sen vuoksi se toteutettiin. Jannesta on kaivettu esille ohjelmassa monia hänelle epämieluisia juttuja joita pitäisi toteuttaa ja kun ei halua tai ei tykkää, niin siitä saadaan sisältöä ohjelmaan. Katrille samaa jippoa ei tehdä. Selkeä asetelma tuotannon puolelta.

Vierailija
10096/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koira on genetiikaltaan 99% susi ja se tarvii lajityypilleen sopivaa aktivointia: jäljestämistä, kaivamista, lauman kanssa leikkiä, liikuntaa, seuraamista, tottista, älypelejä ja jopa suolestamista ja vasta viimeisenä niitä lasten rapsutuksia."

Koiravanhus on ihan erilainen tarpeiltaan verrattuna nuoreen koiraan.  

Vierailija
10097/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavuus jatkuu. En ole kommentoinut koiran hyvinvointia. En ollut kiinnittänyt edes kummemmin huomiota tuohon koiraan. Ei tuo koira mitenkään hupnovointiselta näyttnyt. Täällä vaan ollaan niin julmia, että ollaan viemässä nuorilta tytöiltä pois heidän rakas lemmikki. Tuo on jo julmaa toimintaa. Pieni asuntokin oli muka yksi syy. Niin sitä näitä koiria on pienissä asunnoissakin. Tuolla näyttää ulko-oven ulkopuolella olevan heti vihreää pensaita yms. On koirallekin mukavampi tehdä koiralle tyypillistä toimintaa lenkeillä. 

Vierailija
10098/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden ohjelmien perusteella vaikuttaa että seksuaaliterapeuttien värväyskriteerinä on, että mitä kinkympi, sitä varmempi pesti. Ja onhan totta, että esim. Seta on vahvasti asemoitunut erilaisten marginaaliryhmien asian ajamiseen.

Miten tällainen ihminen osaa asettua sellaisen parin asemaan, jonka arvot, tarpeet ja halut liikkuvat enemmän "vaniljaosastolla" vähän mietityttää. Esim. joku tokaisu, että tarviiko edes tavoitteena olla pitkä suhde, monta lyhyttä voi olla parempikin, haraa ainakin itselläni heti jo vastakarvaan.

No, siinä Peso on mun mielestä oikeassa, että useampi lyhyt, mutta hyvä suhde on parempi kuin pitkä ja huono.

Muuten mulla nousee karvat pystyyn tuosta tyypistä. Joku negatiivinen fiba tulee. Semmoinen, että jos tuolle avautuisi jossain terapiassa, hän puhuisi asiani muille ja kikattelisi päälle. En tiedä, mutta en pidä tyypistä.

Vierailija
10099/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? 

Miehenä valitsisin Elisan. Miksi? Hän on näistä naisista seksikkäimmän näköinen, joten seksikumppaniksi kelpaisi, vaikkei ehkä parisuhteeseen kuitenkaan. Olen kuitenkin vahva ja vahvatahtoinen mies, etten Elisan jyrän alle jäisi, vaikka parisuhteessakin olisin hänen kanssaan. Parhaimmillaan suhteemme voisi olla intohimoinen, mutta kestäisikö se kuitenkaan pidemmän päälle?

Vierailija
10100/10139 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisahan vaikuttaa suorastaan psykopaatilta! Murhaava katse ja kylmäävä olemus. Ja turha vinkua läheisyyttä, kun itse haukkui Matin ulkonäköä jo ensimmäisessä jaksossa... En koskisi vahingossakaan tuota otusta jos olisin Matti

Todella puistattava nainen on. Mahtaako itse ollenkaan tajuta sitä. Ehkä häpeää itsekin, kun katsoo näitä jaksoja. Jos tajuaa hävetä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi