Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa jaksossa, missä parit tapaavat toisiaan ja keskusteluita käydään vieraiden miesten/naisten kanssa niin huomaatteko miten Katrikin on aivan hurmaantunut Matista? Itsekin oon. 😍
Miksi Matti siis on mukana, kun saisi taatusti seuraa muutenkin?
Promoaa nyyhkymusiikkiaan?
Mä pidän Mattia harvinaisen epäeroottisena, ei herätä oikein minkäänlaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa jaksossa, missä parit tapaavat toisiaan ja keskusteluita käydään vieraiden miesten/naisten kanssa niin huomaatteko miten Katrikin on aivan hurmaantunut Matista? Itsekin oon. 😍
Veikkaisin, että Matti etsii pysyvää parisuhdetta eikä pelkkää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/
Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.
Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin.
Kuka aikuinen nainen väsää moodboardeja "ihanista miehistä". Teinitytöt tekee tollaisia. Ja lisäksi Elisan "taso" ei ikinä riittäisi noille miehille, ja kun on nähty lisäksi hänen luonne, niin saisi olla iloinen jos kukaan on kiinnostunut. Olisi onnellinen että on saanut Matin kaltaisen puolisoehdokkaan.
Onko hänellä kuvakollaasi ihannemiehistä? No miksei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri tykkää Matista kun on juttelevainen. Janne on hiljaisempi tyyppi. Julia ja Janne sopis toisilleen. Heidän kodissaan kuulisi pölepallojenkin liikkeen. Juliahan piti vastamelukuulokkeita ettei kuule Artun puhetta.
Aika törkeetä toisen dissaamista pistää vastamelukuulokkeet päähän. Arttu vielä tiesi syynkin niiden pitämiseen. Miten Julia viitsii toista pistää noin matalaksi. Pitää kuulokeita, ei jaksa keskustella, ei halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promoamassa musiikkiaan ja itseään.
Laittakaa varoitus, jos spoilaatte, jooko?
Sitten toinen pyyntö: lainaaminen kun ei onnistu enää kuten vanhassa vauvan versiossa, niin kopioikaa se teksti mistä puhutte, jos sopii?
Huomasin, että joku oli vastannut omaan kommenttiini, ja minua kiinnosti se vastaus, mutta sitä alkua ei oltu kopioitu oikein, niin pitkän letkan pelkkä ensimmäinen kommentti näkyi. Vastauskin näytyäytyi ihan pöhkönä, koska se näytti silti, että henkilö "valittaa" sille ekalle kommentoijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri tykkää Matista kun on juttelevainen. Janne on hiljaisempi tyyppi. Julia ja Janne sopis toisilleen. Heidän kodissaan kuulisi pölepallojenkin liikkeen. Juliahan piti vastamelukuulokkeita ettei kuule Artun puhetta.
Turkulainenko pitäisi tamperelaisista lapsista myös? Enpä usko
Jos hänen ihannemiehen tulee näyttää tuollaiselta kuin nuo miehet niin sitten kannattaa etsiä elämänsisältöä jostain muusta asiasta kuin parisuhteesta. Tuon tyyppiset miehet mitä kuvissa on, haluavat taatusti jonkinlaisen "trophy"-vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeetä toisen dissaamista pistää vastamelukuulokkeet päähän. Arttu vielä tiesi syynkin niiden pitämiseen. Miten Julia viitsii toista pistää noin matalaksi. Pitää kuulokeita, ei jaksa keskustella, ei halua nähdä.
Julian täytyy olla autistinen tai jotain. Ei normaali ihminen käyttäydy noin.
Pitää vaan itseään niin ylivertaisena toiseen nähden, ettei koe arvolleen sopivaksi alentua viettämään aikaa hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en fyysisesti innostuisi Elisasta kuten ei Mattikaan. Siitähän tämä on kiinni. Toisaalta on todellakin Elisan puolelta ihan oikein ja kohtuullista kyseenalaistaa suhteen laatu jos mitään fyysistä läheisyyttä ei synny. Toivoisi Matiltakin suoruutta sanoa miksi ei. Kun ei kemiat ja fyysinen olemus saa innostumaan.
Siis Mattihan sanoi siinä nuotiolla ihan selvästi ettei hänellä ole herännyt romanttisia tunteita ja siksi kosketus tuntuu vaikealta. Elisa nyt ei vain pystynyt ottamaan tätä tietoa vastaan.
Jännä miten Elisa jankkaa että Matin täytyy kertoa mikä edellisissä suhteissa on aiheuttanut trauman, ihan kuin se kuuluisi hänelle tai hän olisi joku terapeutti. Eikö se nyt riitä että Matti tiedostaa itse miten vanhat suhteet vaikuttavat hänen käytökseensä (tarvii tunneyhteyden ennen fyysistä juttua), ja siitä voisi sitten alkaa yhdessä miettiä mikä Matilla auttaa tunneyhteyden kehittymiseen ja kuinka Elisa voisi sitä omalla käytöksellään tukea. Ei kai tuo nyt mikään maailman kamalin trauma ole. Elisan tarve saada tietää Matin entisistä suhteista vaikuttaa siltä että sattuu liikaa kun Matti ei viehäty hänestä ja siksi täytyy kääntää huomio muualle.
Muuten hääyön jälkeen, kun ihmettelivät kahvikonetta ja saivat sen viimein toimimaan, niin Matti teki aloitteen ja halasi Elisaa. Eli alussa kyllä onnistui kosketus, jotain on sen jälkeen tapahtunut ettei enää huvita.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa varoitus, jos spoilaatte, jooko?
Sitten toinen pyyntö: lainaaminen kun ei onnistu enää kuten vanhassa vauvan versiossa, niin kopioikaa se teksti mistä puhutte, jos sopii?
Huomasin, että joku oli vastannut omaan kommenttiini, ja minua kiinnosti se vastaus, mutta sitä alkua ei oltu kopioitu oikein, niin pitkän letkan pelkkä ensimmäinen kommentti näkyi. Vastauskin näytyäytyi ihan pöhkönä, koska se näytti silti, että henkilö "valittaa" sille ekalle kommentoijalle.
Ohis, mutta ihmeellistä, ettei tuota lainaustoimintoa saada korjattua. Aiemminhan ne kaikki tekstit näkyi, mistä selvästi on haluttu luopua, mutta täytyisihän sen viimeisimmän kommentin silti jäädä näkyviin, koska muuten tosiaan siinä seuraavassa kommentissa ei yleensä ole mitään järkeä ja koko kommenttiketju katkeaa kun siihen vastaaminen tavallaan estyy.
Jos joku ei seksuaalisesti syty jostakin henkilöstä niin eihän se suinkaan tarkoita, että kyseisellä henkilöllä olisi jokin lapsuuden tai nuoruuden ihmissuhdetrauma taustalla. Aika harvassa ovat ne henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita olemaan intiimissä kanssakäymisessä kaikkien kanssa.
Jos joku sanoo toiselle, että "sinä et ole minun tyyppiäni" niin tarkoittaako se aina sitä, ettei ulkonäölllisesti vastaa omaa ihannetta?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanoo toiselle, että "sinä et ole minun tyyppiäni" niin tarkoittaako se aina sitä, ettei ulkonäölllisesti vastaa omaa ihannetta?
Minun mielestäni se tarkoittaa juuri sitä, ettei toisen ulkoinen habitus (ulkonäkö, tyyli, vaatetus) vastaa sitä mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Elisalla on harvinaisen pienet mahdollisuudet tavoittelemaansa miesmalliin, tai ylipäätään hyvään mieheen. Vähän tragikoomista että ilmeisesti haaveilee tuollaisesta yleismaailmallisten ulkonäköihanteiden mukaisesta mieskarkista. Sellaisilla on loputon jono ottajia, ikäväluonteinen riivinrauta ei pääse jatkoon. Todella nopeasti se kärkäs, itsekeskeinen luonne ja hankala kommunikointityyli tuli esiin. Miehet juoksevat karkuun tuollaista päsmäriä.
Yhdessä näistä kuvista luki muuten että 'hairy men 4 men'. Eli ei nyt ihan heteronaisille tarkoitettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, ja Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Se on Too Bad for him jos Janne ei ymmärrä, että Katri on paras mahdollinen kumppani hänelle ja parempaa on vaikea löytää.
Katri on antanut todella hyvän vaikutelman itsestään. Toivottavasti eroaa Jannemöllikästä ajoissa, ettei mölliköidy myös. Katri ansaitsee paremman kuin Janne.
Helppoa, koska Jannea ei vois Katri vähempää kiinnostaa, ei sitten yhtään.
Oiskohan ne Jannen edellisetkin suhteet kaatuneet siihen, että Jannea ei vois vähempää kiinnostaa.
Halaaminenkin oli niin vaikeata, että olisi voinut luulla, että hän joutuu halaamaan pahinta vihamiestään:D
Jannelle sopis varmaan paremmin mies kumppaniksi. Ja lätkähullu. Voisivat sitten yhdessä istua VIEREKKÄIN (nythän Janne istuu mahdollisimman kaukana toisesta) ja katsoa lätkää. Ei janne mitään naista tarvii, ei sporttista ainakaan :D Jätkä ei jaksa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisalla on harvinaisen pienet mahdollisuudet tavoittelemaansa miesmalliin, tai ylipäätään hyvään mieheen. Vähän tragikoomista että ilmeisesti haaveilee tuollaisesta yleismaailmallisten ulkonäköihanteiden mukaisesta mieskarkista. Sellaisilla on loputon jono ottajia, ikäväluonteinen riivinrauta ei pääse jatkoon. Todella nopeasti se kärkäs, itsekeskeinen luonne ja hankala kommunikointityyli tuli esiin. Miehet juoksevat karkuun tuollaista päsmäriä.
Yhdessä näistä kuvista luki muuten että 'hairy men 4 men'. Eli ei nyt ihan heteronaisille tarkoitettukaan.
Olihan siellä kollaasissa naisiakin. Olisiko Elisa ollut avoin myös sille, että hänen puolisonsa olisi ollut nainen, mutta toista samoin ajattelevaa naista ei sitten löytynyt ja halusivat kuitenkin antaa Elisalla mahdollisuuden päästä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, ja Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Se on Too Bad for him jos Janne ei ymmärrä, että Katri on paras mahdollinen kumppani hänelle ja parempaa on vaikea löytää.
Katri on antanut todella hyvän vaikutelman itsestään. Toivottavasti eroaa Jannemöllikästä ajoissa, ettei mölliköidy myös. Katri ansaitsee paremman kuin Janne.
Helppoa, koska Jannea ei vois Katri vähempää kiinnostaa, ei sitten yhtään.
Oiskohan ne Jann
Mikä on vikana ihmisessä, joka ei pysty julkisesti esim. halaamaan tai kevyesti suukottamaan kumppania? Itselleni täysi turnoff tuollainen. Luiskaan saman tien. Jannekin on ihme pösilö.
Elisan eduksi sanoisin, että minun mielestäni hänellä on todella kaunis koti. Aika lailla sen tyyppinen sisustus, jollaisen itsekin haluaisin (jos olisi varaa).